5.fejezet

352 7 0
                                    

A nap többi részén szabadok voltunk. Körbe jártuk a sulit, viszont meglepõ módon nem sok diákkal találkoztunk. Sokat beszélgettünk hárman és elkezdtük jobban megismerni Lucianát és õ minket.

×××

Ma van az első tanítási napunk. Most találkozunk majd a másod évesekkel, bár én nem vagyok annyira kíváncsi, mint a többi lány azért engem is érdekel, de legfőbbképpen az erőjük érdekel. Mindig is érdekeltek a különböző emberek személyisége meg ilyenek. Szerettem és most is szeretem kideríteni az emberek titkait. Tudom nem a legszebb a dolog, de mindenkinek vannak titkai és nagyon érdekesek és bár ez gonosz még élvezetesebb nézni mikor kiderülnek ezek a bizonyos titkok.


A lányokkal elindultunk és elég jó kedvünk volt.
Szerencsére megjegyeztük a termet és, hogy hogy kell oda jutni így könnyen oda találtunk. Nevetve érkeztünk be a terembe. Sokan tegnapról ott voltak, de ismeretlennek is. Már itt vannak a másodévesek.
A csini babák - amik ebben az iskolában sem maradhatnak ki - már mentek a felsőbbéves fiúkhoz ismerkedés címszóval.

Szóval igen mi nem mentünk úgyis mindenkinek be kell majd mutatkoznia. Rose tanárnő hamar megjött így elkezdtük az órát.

- Sziasztok. Kezdjük is az órát. Örülök,hogy mindenki itt van. Ismerkedjetek csak - mondta halványan mosolyogva majd intett a másod évesek felé.

Mivel ők nem igen szándékoztak megmozdulni, így mi mentünk hozzájuk. Lányok akik már ismerkedtek azok hátra mentek, mert nem érdekelte őket annyira, azok akik meg nem ismerték őket meghunyászkodtak.

- Na valaki kezdi? - kérdeztem, de látszott, hogy mindenki megijedt így én indultam meg elsőnek.

- Astrid. Tűz elem és elf - mondtam hangosan, hogy mindenki hallja. Elkezdődött a suttogás. Ezzel nem foglalkozva léptem az első sráchoz. Így ment tovább és már majdnem vége is lett. Mindenkivel kezet fogtam és õk is bemutatkoztak és hozzácsatolták az erejüket is. A "sor" végén egy elég érdekes társaság volt. Jó ez túlzás csak hárman voltak.

- Astrid ne menj tovább - mondta halkan a tanárnő. Mire értetlenül és eltökélten néztem rá.

- Én csak azért is tovább megyek.

- Astrid. Hagyd őket - nézett félve(?) a két fiú felé. Nem foglalkozva vele, fordultam vissza feléjük és határozottan eléjük léptem.

- Sziasztok! - nyújtottam oda a kezem.

- Hello - nézett rám az első fiú amolyan "nem félsz?" pillantasál illetve. Amire én egy "ugyan kérlek, próbálj rám ilyeszteni" tekintettel válaszoltam neki.
Erre sejtelmesen elmosolyodott és ő is oda nyújtotta kezét

- Henry. Sárkány és sárkány szelídítő - mondta még mindig mosolyogva amit nem igazán értettem, de nem törõdtem ezzel, bólintottam és tovább léptem.

Második fiúhoz lépve vele is kezet ráztam. Keze hideg volt, mintha legalább fél órát ült volna a jég hidegben kint.

- Josh. Jég elem - mondta, szeme olyan volt akár a jégkristály.

Harmadik fiú felé pillantottam. Éreztem a sötétséget belőle, amitől megszeppentem, de nem én lettem volna ha elmegyek onnan.

Úgy néztünk egymásra mintha tartanánk attól, hogy kiderítí a másik minden titkunkat. Odanyújtotta a kezét amibe én beraktam. Nem éppen volt bennem jó érzés mikor hozzám ért. Hirtelen megrázta valami a kezemet. Majdnem felsikítottam annyira fájt, egyből rájöttem, hogy használja az erejét ami a villámlás lehetett. A düh hirtelen bugyogott fel bennem. Az én kezem elkezdett égni. Nem mondtunk semmit csak egymás szemébe bámultunk szüntelenül, miközben mindketten azon voltunk, hogy a másik visszalépjen. Néma harc volt. Hirtelen egyszerre elrántottuk a kezünket. Vibrált közöttünk a levegő.
A tanárnő oda sietett hozzánk és jól szemügyre vett. Minden eltűnt nem volt szikra se láng a kezünkön.
A tanárnő megfogta mindkettőnk kezét és egymás fölé tartotta. Én kezem lángra kapott az fiú keze pedig szikrázott.

- Nem tudom,hogy ez hogy lehet - motyogta halkan a tanárnő. - Most mindenki elmegy szünetre. Egyetek, igyatok.15 perc után gyertek vissza következik a következő óra. Ti pedig - állt meg és ránk mutatott - Maradjatok távol egymástól, erről még lesz szó - mondta szigorúan és ő is elment.
Már csak Luciana és Leila plusz a két srác Josh és Henry volt bent a teremben. Ők kettőnket figyeltek.

- Nem mutatkoztál be - mondtam neki jelezve én nem megyek el addig.

- Te se - vágott vissza, hangjától a hátam végig borsózott.

- Astridnak hívnak - mondtam élesen - Tűz elem birtoklója és elf ahogy már mondtam.

- Damon - találó név - Villámlás, ha nem jöttél rá és bukott angyal - mondta miközben ilyesztően végig mért.

Bólintottam majd megfordulva távoztunk a lányokkal.

- Amúgy ti bemutatkoztatok? - kérdeztem tőlük.

- Persze csak annyira elvoltatok foglalva egymással - mondta Luciana miközben szemet forgatott. Hangneme miatt egy hosszabb pillanatig rajta maradt a tekintetem. - Jól van, tényleg nem tûnt fel - vontam vállat, befordulva a szobánkhoz.

Egy másik világМесто, где живут истории. Откройте их для себя