1.fejezet

553 10 0
                                    

Astridnak hívnak és holnap lesz a szülinapom. Pontosan augusztus 20.-án. Nagyon várom, hogy mi lesz az erőm viszont nagyon stresszesek nálunk ezek a napok. Ez úgy szokott mûködni, hogy minden 17 életévét betöltõ ifjú kap egy erõt és születés napján megjelenik neki. Ezekután egy elit iskolába kell mennünk ahol a képességeinket fejlesztjük ki és tanulunk róla.

Pár mondat rólam. Engem nem lehet könnyen manipulálni és megvezetni. Szóval nem érdemes próbálkozni. Ha valaki keresztbe tesz nekem az nagyon meg bánja. Úgy gondolom sokan a külsõmre alapoznak és az alapján néha van aki aranyosnak talál, de késõbb rájönnek, hogy félre ismertek. Kevés személy van az életemben akiben teljesen megbízok és szeretek, de õket bármi áron megvédem.

Egyetlen testvérem van, Bella aki csupán 5 éves.

- Astrid gyere le ebéd!! - kiabált anya.

- Megyek!

- Na végre most, hogy mindenki lent van kezdjünk neki az ebédnek. - mondta anya.

- Jó étvágyat - mondtam és elkezdtünk enni.

Evés közben sokat beszélgettünk mikor megint eljutottunk ahhoz a témához.

- És kicsim várod a holnapot? - kérdeztem meg apa tőlem.

- Persze, hogy várom kíváncsi vagyok mi lesz az erőm.

- Ez természetes, biztos vízi elemet kapsz. Ez tudod öröklődő a családban - mondta anyám mosolyogva.

- Persze tudom - mosolyogtam vissza.

- Képzeld Leila már megkapta az erejét. Neki is víz lett. És kezdő létére elvileg nagyon ügyes - mondta anya bekem az új információt.

- Komolyan? De örülök!! Akkor lehetséges, hogy együtt menjek vele? Légyszi - kérleltem őket.

- Igen lehetséges, viszont előbb kapd meg az erődet utána meg mész az akadémiába. A cuccod azért legyen össze pakolva.

- Rendben -mondtam boldogan. -Befejeztem, köszönöm szépen - és már szaladtam is fel az emeletre.

Leila a kedvenc uncsi tesóm. Olyanok vagyunk, mint a testvérek vagy a legjobb barátnők.
Nagyon örülök neki és nagyon szeretném, hogy vele együtt menjünk a suliba. Majd írok neki.

×××

Este felé járt már az idő. Éppen a naplómat írtam. Miután befejeztem kívántam egyet. Azt hogy holnap minden jól sikerüljön. Remélem sikerülni fog.

Helósztok!Remélem jól vagytok itt is az első rész.Szerintetek mi/mik lesz/lesznek az erejei?
Szeretném leszögezni,hogy hibák előfordulhatnak.Én sem vagyok tökéletes azon belül sokszor késő este irom meg a részeket és olyankor lehetnek hibáim.Szóval légyszi ne kövezzetek meg.
És ha tetszenek a részek nyugodtan vote-jatok és kommenteljetek.Mindig kivancsi vagyok a véleményekre.
Puszi nektek😁

Egy másik világOnde histórias criam vida. Descubra agora