4.fejezet

376 12 0
                                    

Ma van az első napunk.
Nagyon izgatottak vagyunk, éppen készülődünk.
Szerencsére nem kell egyenruhát hordani.

Nagyon várom, hogy az erőinkkel foglalkozzunk. Tudom kemény munka lesz, mire rendesen megtanuljuk használni és kontrolálni az erõinket, az alakváltásunkat. Viszont az eredmény kifizetõdõ lesz.
Meg mi lehet jobb, mint új dolgokat kipróbálni?

Luciana is velünk jött. Ő már valamennyire körbe járta egy részét az akadémiának így ő jobban tájékozódott.

Még nem tudunk semmit igazából ma csak odaadják az órarendeket meg ilyesmiket. Bár ha jól tudom (nem biztos) akkor itt nagyon máshogy van minden, mint egy sima iskolában.

Ahogy haladtunk a folyóson sok olyan terem előtt elmentünk, ahol az ajtó fölött valami szimbólum volt található. Rengeteg új arcot láttunk.

Valahogy eljutottunk oda ahol vár a tanárunk minket.
Ott is volt.

- Üdvözöllek titeket itt az akadémiánkon - mondta kedves mosolyal az arcán. Nő volt. Ránézésre öregnek sem mondanám, de oly annyira fiatal sem volt. Bár nem sértésnek szántam csak na.

- Elvezetlek titeket a termünkhöz. Ez úgy mond csak a miénk lesz. Kis változtatás lett így a másodévesek, akik nagyjából már második évüket tőltik itt, velünk lesznek. Ezt majd később elmagyarázom. Itt is volnánk - nézett egy vastag tölgyfa ajtóra - Menjetek csak be.

A terem elég érdekesen festett. Egyes padok voltak és térben jó nagy terem volt. Mindegyik padon voltak dolgok.

- Mindenki foglaljon helyet bár ez nem igazán számít. Befejezem a mondandóm és utána majd jöhetnek a kérdések. Rendben?

- Rendben - hangzott.

- Ez lesz a fő termetek, itt lesz a legtöbb óráitok, de nem az összes.
Mivel sokféle erőtök van így persze nagyon sok órátok nem egymással lesz, hanem azzal aki ugyanazt tanulja, de megeshet, hogy mindenki ugyanott fogja gyakorolni az erejét.
Mi erre tanítunk meg.
Kaptok egy órarendet holnap. Addigra össze lesz állítva. Most pedig kérek mindenkit sorban mondja el mindenki a nevét és erejét.-mondta.

Másik oldalról kezdtük a sort.
Katie - természet (virágok,györkerek növesztése)
Livia - Boszorkány
Marco - víz
David - jég, elvileg fagyasztani tud.
Nem tudtam megjegyezni az összes nevet, majd jöttünk mi.

- Leila és víz.

- Luciana, vámpír.

- Astridnak hívnak és hibrid vagyok.Tűz és elf - mondtam ki végül.

A tanárnő nagyon elképedt.

- Oh rendben, ez kiváltság. Elég kevés hibrid születik. Különleges vagy, de nagyon nehéz. Luciana, Livia meg persze Astrid, önöknek dupla óráik lesznek mivel az átváltozást is gyakorolniuk kell majd -mondta nekünk.

- Jut eszembe! Holnap már teljes óráitok lesznek ebben a teremben. Holnap a másodévesek is jönnek. Szeretném ha jóban lennétek. Így egy hagyományos módszerrel fogunk kezdeni. Mindenki újra bemutatkozik, és kezet fogtok. Ez egy furcsa hagyomány. Így mutatjuk ki tiszteletünket egymás iránt.

Egy másik világOù les histoires vivent. Découvrez maintenant