14.fejezet

241 5 0
                                    

"Egy erdő közepén vagyok. Körbe tekintek, de sehonnan nem vezet út innen kifele. Hirtelen teljes köd telepszik le körülöttem. Alig látok valamit.
Tágra nyílt szemmel figyelem a fekete alakot akinek kirajzolódok körvonala a homályban. Csak párat lép előre.
Semmi sem látszik belőle csak éppen, hogy alakja mozgása.
Megáll.
Szívem hevesen kalapál.
Hangot hallok.

- Különleges vagy - hallom, de képtelen vagyok elhinni.

Az ő hangja lenne? De miért? Nem értem.

- Hozzá vagy kötve - visszhangzik, de ez már nem az előző hang. Ez egy kellemes női hang. - Nem tudsz kibújni belőle.

Az alak előrébb sétál.

- Ki vagy? - hangom kíváncsi, de kis ijedtség van benne.

Nem válaszol. Csak elém lép.
Csukja van a fején. Semmi sem látszik belőle.

- Vigyázz vele!

Sikolyt hallok. Elhátrálok tőle.
Még egyszer. Egyre több és nem akar megszűnni.
Megint égető tűz lepi el testem. Vagy nem is ég.
Összegörnyedek miközben fülemre tapasztom tenyerem.

- Hagyd abba már!! - nyögöm fájdalmasan.

- Nem én csinálom."

Ziháltan ültem fel ágyamban, miközben kapkodtam a levegőt. Szívem torkomba dobogott, homlokom verejtékezett az intenzív álomtól.
Jó hosszú percekbe telt míg rendesen tudtam megint venni a levegőt.
Telefonom felé nyúltam és megnyomtam az oldalán a gombot, és így megláttam hány óra lehet.
Fél öt. Reggel.

Nyöszörögtem egyet, de felkeltem az ágyamból tudván, hogy úgysem tudtam volna vissza aludni ezekután.
A fürdőbe vitt a lábam és egy arc/fog mosás után a zuhany alá is álltam.
Miután kissé felfrissültem, megtörölköztem és a szekrényemből kiválasztottam pár ruha darabot amit terveztem felvenni.
Egy szürke has pulcsit vettem elő ami elölről föl van vágva vagy mi. Alá egy fehér testhez álló felső és mellé fekete magas szárú nadrág.

Az álmomon agyaltam és próbáltam megérteni az üzenetét, mert biztos vagyok abban, hogy van egyáltalán.
Tényleg az ő hangját hallottam? Vagy csak az elmém játszott velem?
Hm, nem tudom még, de kifogom deríteni.

"Vigyázz vele!"

Kivel kell vigyázzak?

"Különleges vagy!"

Miért Damon hangjával hallottam?
Damon..
Oly sok kérdés hozzá vezetett.
Eszembe jutott a tegnap este. Elkezdtem kutakodni az emlékeimben és eszembe jutott minden ami tegnap történt.

- Oh, a kurva életbe! - káromkodtam miközben fejen vágtam magam. - Istenem mennyit kell ma majd magyarázkodnom!

Hogy tudnám beadni a fiúknak, hogy csak részeg voltam és semmi értelme nem volt a viselkedésemnek?
Hát ez az; sehogy.
Lehet ma ki sem mozdulok innen.Az lesz a legjobb. Ja várjunk csak! Ma szombat van baszki! És én ilyen korán felkeltem!

Mivel nem voltam éhes ezért vissza huppantam az ágyamra és füllhallgatóval elkezdtem zenét hallgatni miközben elővettem egy könyvet. Hirtelen összerezzentem mikor egy kéz érintette meg a vállamat.
Megfordultam és szembe találom magam Leilával.

- Jó reggelt! - köszöntem mialatt kikapcsoltam a zenét, elraktam a könyvem.

- Mikor keltél fel? - kérdezte, szemét fáradt arcomon pásztázva. Háta mögé pillantottam és láttam, ahogy Ana a konyhában evett, kivételesen.

- Korán - válaszoltam flegmábban mint terveztem. Úgy láttam nem volt elégedett a válaszommal, de most hagyta mert itt volt Ana.

- Ettél már? - hümmögve bólogattam.

- Aha.

Persze nem ettem és nem szerettem volna kamuzni neki, de rám tukmálta volna a kaját.
És most éppen semmi étvágyam nincs.
Pulthoz sétáltam és felültem rá.

- Mi a program mára? - kérdeztem tőlük.

- Nem tudom, de kurvára fáj a fejem - nyöszörgött Ana és kivette a gyógyszert is.

- Nekem is, bár tűrhető.

- Mi francnak isztok sokat, ha úgysem bírjátok? - dünnyögött Leila magában.

- Tényleg! - kiáltott fel Ana. - Tegnap este eltűntél. Mi történt?

Rám meresztette szemét választ várva. Elgondolkoztam.
Leilával találkozott a tekintetem egy pillanatra.

- Fáradt voltam ezért leléptem - válaszoltam szűkszavúan vállatrántva.

- Okés - hagyta ennyiben. Miután befejezte a kajálást elpakolta a cuccait majd a fürdőbe ment. -Lezuhanyzok - mondta majd becsukta maga mögött az ajtót.

Leila rögtön neki kezdett mikor vízcsobogást hallottunk.

- Mi volt tegnap? Láttalak. Damonnal és Henryvel is.

- Hosszú sztori. Az a lényeg, hogy most messziről kerülöm mindkettő idiótát.

- Miért? - tekintete kíváncsian villant.

- Mert hülyeséget csináltam.

__________
Sziasztok!!
Rövid rész lett bocsi,a következőt hamarabb hozom.
Remélem mindegyikőtök  jól van<33
Hamarosan nyár!!
Már én is nagyon várom mert elég fáradt vagyok mostanság.Teljen jól a napotok!

Egy másik világDonde viven las historias. Descúbrelo ahora