1

208 10 11
                                    

Začal červenec a já jel na tábor, budu tam 14 dní. Podle všeho by tam měl jet i Kacchan, ale jak ho znám tak se na to radši vykašle a bude si užívat sám. (Aut.: zatím žádné dvojsmysly prosím :d)

Vstal jsem už o půl šesté ráno, abych vše stihl. Vyčistil jsem si zuby, učesal si vlasy, nasnídal a převlékl se.

Sbalil jsem si věci do kufru a už jenom čekal na mamku, která mě odveze na nádraží, ze kterého pojedeme na tábor.

Jel i Kacchan, celkem mě to zaskočilo.

Nebudu vám lhát, už delší dobu k němu nejspíš něco cítím... Ale vím že to není opětované, je to přeci Kacchan, není šance aby mě měl taky rád, nemá mě rád ani jako kamaráda natož aby mě miloval..

"Tak ahoj, měj se hezky mami."
"Opatruj se Izuku, užijte si to."
Na nádraží jsem se rozloučil s mamkou a už jsme jen čekali na vlak.

Asi po 5 minutách vlak přijel, no a hádejte co.. Jediné volné místo bylo vedle Kacchana... Nezbylo mi nic jiného než si vedle něj sednout.

Bylo nějak ticho, rozhodl jsem se promluvit "A-ahoj Kacchan.."
"Nazdar Deku."

Yep je to pořád stejný Kacchan, už jsem se začal bát že ho někdo vyměnil, takhle tichý nebývá..

A protože jsem byl vzhůru už od půl šesté tak jsem byl dost nevyspaný..

Usl jsem..

KACCHANOVI NA RAMENI! Jestli mě nezabije teď tak už asi nikdy.





.

Dobře to by asi pro kapitolu 1 stačilo :d momentálně jsou skoro 2 ráno a rozhodl jsem se napsat fanfikci- co to dělám se svým životem? Ach jo..

Jak se vám zatím příběh líbí?
Máte nějaké otázky?

Zajímavost: tahle kapitola má 290 slov- celkem dobrý na to ze je to má první ff ne?

Bakudeku Tábor Kde žijí příběhy. Začni objevovat