Nechápu jak se jim povedlo Kacchana přesvědčit být se mnou, ehm teda s námi, v jedné chatičce..
Snad se to dozvím..Nebo, ne, nebudu čekat, jdu se ho zeptat hned!
"Ehm, čau kiri.. chtěl jsem se zeptat jak se ti povedlo přesvědčit Kacchana aby byl se mnou eh teda s námi na chatce? Divím se že mu nevadí že jsem tam i já.."
"No prostě, zeptal jsem se ho jestli chce být s námi na chatce a řekl jsem mu že tam jsem já, denki a ty. Taky mi to přijde divný.."
"Dobře, díky."
Kacchanovi se musí něco hodně špatného honit hlavou.. nejdřív jak byl potichu, pak jak mě seřval se smutkem v očích a teď mu ani nevadí být se mnou v jednom pokoji..
Vzali jsme si věci a šli do chatek, máme tu s číslem 7
Oh- to snad ne.. jsou tu 2 dvoulůžkové postele sražené k sobě-
Ok takže jak to máme teď vyřešit?!
A do prdele! Nenenenenene! Nehodlám spát mezi nima! Prostě ne!
"Takže, jak to uděláme? " (aut. Teď bude tímhle fontem hlavně Denki, takze když za to nenapisu ze je to někdo jinej, tak je to prostě Denki)
"Chci spát na kraji!"
"Já taky!"
"Takže já a Kacchan spíme vprostřed?"
"No, asi to tak vypadá.."
"Ehh"
Počkat! Asi úplně nevím, vadí mu to? Nebo? Ne! Jasně že mu to vadí..
Eh! Co se to stalo! Moje hlava to nevstřebala dost rychle! Já mám spát mezi.. Kirim a Dekuem?! Proč mi to nedošlo dřív?! Vedle Dekua fakt spát nechci! Musím se z toho nějak vykroutit, ale jak? Asi to tak nechám být, třeba to nebude tak hrozné, doufám teda.
.
Omlouvám se že kapitola nevyšla už včera, měl jsem moc práce a skoro žádnou náladu, co říkáte na to kdyby kapitoly vycházeli nějak pravidelně? Například každý den v něco hodin ?
Btw tahle kapitolka je trosku delsi se mi zda :d má 317 slov <33
ČTEŠ
Bakudeku Tábor
FanfictionIzuku je obyčejný kluk, který jede na tábor se svou třídou, čekají ho avšak nemilé překvapení a překážky za láskou svého života Jak už název napovídá, tohle je bakudeku ship, odehrává se na táboře, časem budou i 15+ scenky a možná i bonusy, ale uvi...