Neudržel jsem svoje emoce, začal jsem brečet.. nevím co se to se mnou teď děje..
Zase brečí..?
"Děkuju.."
"Za co děkuješ..?" Vůbec nepobírám co
se právě stalo.
"Děkuju, za co že tu pro mě jsi.." Ten kluk je pro mě speciální.. počkat.. je speciální.. co když k němu, něco po tom všem co se stalo, cítím..? Co když cítí něco on ke mně? A co když ne..
"Nemáš za co děkovat, jsem tady pro tebe a vždycky budu, ať se stane cokoliv.."
Buď teď nebo nikdy.. "J-já.."
"Eh? Povídej, vyslechnu si tě, ať už je to cokoliv.."
"Aizawa po nás něco chtěl.." Nemůžu! Prostě nemůžu.. Nevím co se mu honí v hlavě.. Nebo spíš hlavně co se honí v hlavě mně.. Co
by si pak o mně myslel.. Nejdřív ho šikanuju, pak se s ním líbám, před chvíli jsem mu řekl že mám vlastně přítele a nesnáším ho a teď bych mu řekl že k němu něco cítím..
"Nechtěl si něco jiného..?" Je mi jasné že tímhle chtěl tu původní věc zakrýt.
"Eh.. no.. asi ne.." Vážně mu to říct nemůžu.. nebo? Měl bych vůbec..? Ale co když je to znamení, když se zeptal?
"Tak ale kde jste!" Copak už nevědí co jsem jim říkal? (aut. takhle teď bude aizawa)
"Už jdeme..!" odsekl jsem a vešel do naší chatky, Midoriya šel za mnou a zavřel za námi dveře.
"Pak ti musím něco důležitého říct.." rozhodl jsem se že mu to prostě musím říct, ať už se stane cokoliv..
"Dobře, počítám s tím." Bylo mi jasné, že mi něco důležitého chtěl říct už před tím.
"Dělejte, převlékněte se a běžte všichni před mou chatku."
"Jasně!" (Kirishima- kdyby někdo zapomněl)
Dost se bojím.. nevím jak mu to mám říct.. a hlavně, kdy bych mu to měl říct..
"Tak už jdeme ne?" zeptal jsem se s touhou vypadnout z chatky.
"Nepůjdeme spíš všichni najednou?" Nevím prostě mě to tak napadlo.
"Proč by jsme chodili všichni najednou? Nedává to smysl.." Co má zase za nápady proboha..
"Tak pojď se mnou jestli chceš.."
Přikývl jsem a Kacchan na mě počkal. Nechápu tyhle jeho výlevy nálad.. To už si na všechno vzpomněl? Nebo prostě začíná být takový jaký vždycky byl..?.
vím, zase pozdě, řešil jsem teď dost podstatné osobní problémy a nebyl jsem já to moc psychicky dobře, doufam ze jste se měli dobře <3
ČTEŠ
Bakudeku Tábor
FanfictionIzuku je obyčejný kluk, který jede na tábor se svou třídou, čekají ho avšak nemilé překvapení a překážky za láskou svého života Jak už název napovídá, tohle je bakudeku ship, odehrává se na táboře, časem budou i 15+ scenky a možná i bonusy, ale uvi...