קייט קפצה משמחה.
"אליס אני לא מאמינה שסוף סוף חסכנו מספיק כדי לצאת לנופש! הולך להיות לנו כל כך כיף!"קייט תמיד הייתה אנרגטית.
בקשר אליי... קצת פחות. אבל זה לא הפריע לנו להיות חברות הכי טובות.הגעתי לבית ספר בכיתה י' ומפה לשם אנחנו בסטיות כבר 3 שנים.
"צריך לארגן תיק, בגדים, אוכל לנסיעה הרי את יודעת זה 3 שעות ואת מכירה אותי." קייט מילמלה במהירות שבקושי הצלחתי להבין מה אמרה.
חסכנו בזמן הזה כדי לעשות נופש לפני קולג'. להרגע קצת לפני כל הלחץ ואחרי סיום הלימודים.
חייכתי אליה והמשכנו ללכת.הגענו לרחוב שבו היה הדירה שלנו.
לא גדולה מדי ולא קטנה מדי, בדיוק בשבילנו.קייט פתחה את הדלת בסיבוב מפתח ונכנסה לדירה כשאני אחריה נועלת אותה ומניחה את המפתח על השולחן.
"אני נכנסת להתקלח" צעקתי אליה ודילגתי לעבר המקלחת.
אוי כמה שאני מזיעה.
תאמינו או לא להיות מלצרית זה קשה.
לפחות השגתי כסף טוב.סיימתי להתקלח ונכנסתי לחדרי עטופה במגבת.
לבשתי פיג'מה קצרה והסתרקתי. לפתע אני שומעת את קייט צועקת מהמקלחת."אליסיה קופר אני אהרוג אותך!!"
"מה יש?" צעקתי חזרה."גמרת את כל המים החמים!!"
המקלחת שלי עד כדי כך ארוכה?התפרצתי בצחוק וקייט יצאה מהמקלחת מכוסה במגבת כשהשיער הגלי שלה רטוב במעט.
"זה לא מצחיק!!"
החנקתי צחוק וניסיתי לדבר
"בסדר קרצי הינה אני מדליקה ת'דוד".לחצתי על הכפתור והלכתי למטבח לאכול משהו כי אני גוועת.
אכלתי את סלט האהוב עליי שרק קייט יודעת להכין שנשאר במקרר, שטפתי כלים וקייט יוצאת מהמקלחת.
"נו איך היה?" שאלתי בעוקצנות. יודעת שהמים שהתחממו לא הספיקו לה"תסתמי לפני שאני אחטיף לך'' אמרה ונכנסה לחדרה.
גיחכתי "מצטערת" קראתי בקול והלכתי לצחצח שיניים, לארגן את כל הדברים לנופש ולישון.
המיטה הייתה נוחה מתמיד.
או שזה רק מהמחשבה שחודש אני לא הולכת לישון בה.עיניי התחילו להסגר ונרדמתי סוף כל סוף.
~~~~~~~
פעם ראשונה שאני כותבת אז אני אשמח אם תכתבו לי מה אתן חושבות על הסיפור.💕
YOU ARE READING
עושה כרצונו
Romanceהוא התקדם באיטיות "מה אמרת הרגע?" קולו נהפך מאיים כמו הוא עצמו. "אמרתי, לך לעזאזל" אמרתי ביתר ביטחון כי רגע אחרי זה הייתי צמודה לקיר. חזהו מוצמד לשלי וידיו על מותניי. הרגשתי את נשימתו הולכת איטית וכבדה על שפתיי כמו שתמיד קורה כשהוא עצבני. הוא הב...