יצאתי מהחדר ונועלת אחריי את הדלת, לבושה בבקיני שלי כשמעל לבשתי גופייה ושורטס
תמונה:
נכנסתי למעלית.
ושוב אני מתפעלת מכמה שהמקום הזה מפואר.הבריכה קומה 1 ככה שמקומה 8 יש עוד 7 קומות לרדת.
הדלת נסגרה והמעלית החלה לעלות.
רגע מהשיט היא עולה במקום לרדת. הייתי צריכה להסתכל קודם לאן היא הולכת.
היא עלתה ועלתה ונעצרה בקומה 10.
הדלת נפתחה ואף אחד לא עמד במסדרון.
תודה לאל. אין לי עצבים עכשיו לעוד מישהו.דלת המעלית החלה להסגר כשלפתע שמעתי צעדי ריצה. יד נכנסה בין הדלתות העומדות להסגר.
יד די נאה אם אפשר להגיד.הדלת נפתחה מחדש וגבר שנראה בשנות העשרים המוקדמות נכנס למעלית.
הוא לבש חליפה שחורה ונעליים שחורות.
ומשקפי שמש.רגע אחד, זה אותו מישהו שתפסתי אותו בוהה בי.
לא יכול להיות.הדלת נסגרה ומצאתי את עצמי עומדת לידו בדממה.
מרגישה נחותה לידו."אתה יודע אין פה שמש, אתה יכול להוריד את המשקפיים" אמרתי אחרי שהייתה שתיקה מביכה.
מסתכלת על הדלת של המעלית, לא יוצרת קשר עין.הוא הביט בי וסרק אותי.
"את רוצה שאוריד אותם?" שאל כשסיים לבחון אותי ונעצר בכתף ימין שהייתה בצד שלו.
היה לו קול בס אך עם זאת מתאים לגילו.
"לא ממש אכפת לי" משכתי בכתפיי.
באמת שלא אכפת לי אני רק רוצה להגיע כבר לבריכה.המעלית החלה לרדת וכשהבטתי בו לשנייה ראיתי את כף ידו סגורה בחוזקה.
וואו לבן אדם הזה יש בעיות עצבים אה.
המעלית נעצרה בקומה 1 ויצאתי ממנה.
הבריכה ענקית יואו.
הכי ענקית שראיתי בחיי.קייט הבחינה בי ובאה אליי.
עוד מישהו בעקבותייה."אליס" חיבקה אותי והבחור שבא אחרייה הופיע לידה.
"זה שון, הכרתי אותו פה בבריכה, שון זאת אליס"
היא עשתה הכירות בנינו."נעים לפגוש אותך אליס" אמר אחרי שבחן אותי.
החמצתי פנים לשמע המילה 'אליס'"בשבילך זה אליסיה, רק לזאת כאן שלידך מותר לקרוא לי אליס" אמרתי ונתתי לו מבט חודר.
רק ל2 אנשים בכל העולם מותר לקרוא לי ככה; לקייט ולאבא שלי.
אמא לא נמצאת בתמונה כבר מאז שהייתי ילדה.
"אוקיי אליסיה" אמר והדגיש את המילה האחרונה
"את נכנסת לבריכה?"החלקתי מבט לבריכה ואז לפניו של שון.
שמה לב שהוא נראה טוב."בטח רק תן לי להוריד לבגד ים" אמרתי לוקחת את ידה של קייט במהירות וגוררת אותה איתי לשירותים.
"אהה... אני כבר חוזרת" צעקה לו קייט והוא הנהן.
פתחתי את הדלת של השירותים ונועלת אותה.
"אני לא אוהבת אותו" אמרתי בזריזות"אל תדאגי, קודם כל הוא התחיל איתי ראשון אבל לא קרה כלום ואנחנו ידידים בנתיים דבר שני גם את בטוח תכירי פה כמה בחורים עם היופי הזה שלך" אמרה ונגעה בשערי.
גילגלתי עיניים "טוב בסדר, אבל שום סקס לא יהיה בחדר שלנו הבנת? אני לא רוצה לישון בחוץ הלילה" אמרתי ושתינו צחקנו
"סגור" היא אמרה "יאלה תורידי כבר את הבגדים נו" הוסיפה והורדתי את הגופיה והשורטס כך שנשארתי רק עם הבקיני.
תמונה:"מהממת. יאלה בואי"
יצאנו מהשירותים והרגשתי שכל העיניים נעוצות בי.תפסנו לנו שתי מיטות שיזוף, שמנו מגבת עליהם ונכנסנו למים כששון כבר שם.
נכנסתי לאט לאט כי המים קפואים בהתחלה לעומת קייט שישר קפצה לבפנים.
נכנסתי כולי למים חוץ מהראש והתקדמתי לעברם של קייט ושון המחובקים אחד ליד השני כששון כורך את ידו סביב קייט.
טוב הוא מחפש זיון בדוק.
"בואי כבר יא זקנה כמה זמן"
אמרה כשראתה אותי.שון הביט בי ושרק.
"תראו מי זאת" אמר ובחן אותי, עוד פעם.חייכתי למרות שלא היה לי נעים.
"תודה ניראלי" אמרתי והסתכלתי על קייט, מחזיקה באפי.
"קייט מוכנה?"היא גם שמה את ידה על אפה ואמרה "תמיד"
"שלוש ארבע ו-"
אמרנו ביחד וצללנו שנינו לתוך המים.עברו 5 שניות והוצאנו את ראשינו מתנשפות וצוחקות.
"מה זה היה?" התערב שון בחיוך.
"סתם משהו שלי ושל אליס" אמרה ושון חזר לשים את ידו סביב מותניה של קייט.הורדתי את מבטי אל מותניה של קייט ומיישרת מבט עם שון.
מסתכלת עליו במבט שיבין לא לפגוע בה ונראה כי הבין את המסר.מעולה.
YOU ARE READING
עושה כרצונו
Romanceהוא התקדם באיטיות "מה אמרת הרגע?" קולו נהפך מאיים כמו הוא עצמו. "אמרתי, לך לעזאזל" אמרתי ביתר ביטחון כי רגע אחרי זה הייתי צמודה לקיר. חזהו מוצמד לשלי וידיו על מותניי. הרגשתי את נשימתו הולכת איטית וכבדה על שפתיי כמו שתמיד קורה כשהוא עצבני. הוא הב...