bölüm, iki

401 34 2
                                    

selamlar ballarim 🍯

İlk bölümden sonra ilk buluşmamız keyifli okumalar diliyorum 💗🧿

Satır arası yorum ve bölümü beğendiyseniz oylamayı unutmayın!
💗🛩 👩🏻‍✈️👨🏻‍✈️

instagram; nazzavlk

_________

"Nasıl yani ben yengemi daha tanıyamadan senin yüzünden hapisemi girecek? Bugünleri de mi görecektim be paşam." dedi Arda şakayla karışık yakınarak.

Maviye boyanmış koridorlarda bir eli ensesinde volta atmaktan sıkılan Uzay kendini Kutay ve Arda'nın oturduğu koltukların karşısındaki koltuklara bırakıverdi.

"Arda biraz daha susmazsan o çeneni sökeceğim kardeşim." diyerekten ne kadar burnundan soluduğunu da belli etmek istedi.

"Sende gelip Arda'ya kızma şimdi Uzay, kendin diyorsun hem kız yeni yengeniz falan diye hem de susun diyorsun."

Uzay'ın düşünmesine gerek bile yoktu onları haklı bulduğunu biliyordu elbette gergin olduğundan boş yerde arkadaşlarına çıkışmıştı yeniden ayağa kalktı ve çoktan ayağa kalkmış ve başını masumca yere eğmiş Arda'nın yanına geldi, elini omzuna attı.

"Özür dilerim kardeşim biliyorsun gerginim.. sonuçta kız benim yüzümden nezarette ve ben kıza bir adım atacaksamda artık nah atarım." dedi.

Normalde böyle bir durumdan zaten Arda'nın yüzü asla düşmezdi o biraz patavatsızdı yanii tam olarak öyle demesekte sürekli ortama neşe katardı ve arkadaşlarının ona hakaretlerinin şaka olduğunu bilir üstüne alınmazdı yine öyle olmuştu Arda az önce yaptığı yapmacık masumluğu kendine sakladı ve bir anda güler yüzle başını kaldırdı, hiç bir şey olmamış gibi gülümsedi.

Uzay'da ona her şey düzelecek der gibi en sıcak gülümsemesinden sundu, bu sefer Naz hakkında değişik duygular hissetmişti, o ilk gördüğü liseli kız değildi bu sefer karşısındaki olgunlaşmış ve güzelliğine güzellik katmış bir kadındı ve o yıllardır kalbine kimseyi almazken Naz için ilk görüşte aşk dedikleri şeyden düşünüyordu.

Ona karşı ne hissediyordu tam olarak bilmiyordu zaten öyle tek günde de aşık olunmazdı elbette fakat o ilk anda aldığı elektriği ve güzel duyguları Uzay aklından çıkaramıyordu. Bu yüzden arkadaşlarına bu kadar net konuşmuş ve onları da bu konuda heveslendirmişti.

Elbette bu düşünceleri bu kapıdan giriş yapana kadardı, Naz şu an onun için nezaretteydi ve buradan çıksa bile artık Uzay'ın hiç bir şansı kalmamıştı zaten Uzay'da Naz'ın yüzüne nasıl bakacağını düşünüp duruyordu. Kendi sinirlerine hâkim olamadığı için şu an bunun bedelini Naz ödüyordu. Süperdi!

Uzay'ın şimdilik istediği tek şey Naz'ın sağ sâlim oradan çıkmasıydı sonrası müim değildi, zaten muhtemelen bir daha onu göremeyecekti tabii Naz'da haklı olarak ona çıkışacak ve araları kötü ayrılacaklardı. Uzay hayatında ilk defa güzel bir şeyler hissettiği kıza onu gördüğü ilk andan itibaren zarar vermeye başlamıştı. Bu olay ve bu söz Uzay'ın zihninde canlanıp dururken daha da kötü hissetmesine sebep oluyordu.

"Abartma amınakoyim en fazla olay Serhat amcama taşınır o da önce sizin paçanızı kurtarır sonra da azarlayıp salar." diyerekten Kutay dakikalar sonrasında sessizliğini bozdu.

13:SAATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin