merhabalar, nasılsınız?
Satır arası yorum ve bölümü beğendiyseniz oylamayı unutmayın!
💗🛩 👩🏻✈️👨🏻✈️instagram; nazzavlk
Editler ve yeni karakterlerimizin modelleri için instagram sayfamıza bakmayı unutmayın!
keyifli okumalar dilerim🫶🏻
_________Hayatının her döneminde anlamsız kişilere fazla değer yükleyen, her şeyini onlara feda eden belki de acımasızca dile getirelecek olursa aptal kimselerden başkası olmamıştı Naz.
Yardıma ihtiyacı olana koşmuş, omuz arayana omuz açmış, dertlenenin derdini dinleyip ortak olmuş, ağlayan her kimse gözyaşlarını onun için akıtmış, herkese yara bandı misali yaklaşmıştı ama her yara bandının sonu gibi onun sonu da hüsrandı.
Ne de olsa yara bandıydı o, ve yara bantları yarayı iyileştirene kadar orada durur sonrası hiç orada bulunmamışta faydası dokunmamış gibi sökülüp atılır.
Hala eski hayatında yaşadığı şeyleri atlatamamasından dolayı insanlara güvencesi kısıtlıydı, bazen bu çok garip ya da soğuk bir tavır olarak adlandırılsa da zaman içinde onu tanıyan ve cidden samimi olduğu arkadaş değil de dost konumuna yükselebilen herkes ne kadar samimi olduğunu görüyordu.
Bir yandan da hayatının en başından beridir ölen babasına verdiği sözü yerine getirmek istemesi onu pek çok kez sosyal ortamlardan, arkadaşlarından ve kendi hobilerinden alıp ders çalışmaya itmişti.
Şimdi yeni işine ve belki de yeni hayatına başlıyordu, yeni insanlar tanıyacaktı hayatına eskilerinden çok daha kaliteli insanlar alabilecekti, babasına verdiği sözü yerine getirmiş olmanın gururunu yaşıyordu. Şimdi bu zamana kadar kendine asla hak görmediği o zamanı verecek ve bunca zaman ezilen psikolojisi için güzel zamanlar geçirecekti.
Bugün o gündü, geçmişin üstünü tamamen kara kalemle çizmesinin günüydü bugün.
Hayat ona hiç güler yüz göstermese bile hep gülen kişiydi Naz, şimdi o güler yüzü neden başkalarından da saklasındı?
Yaşadığı her şeyden sonra hayat ona gardını çekmesini ve kimseye güvenmemesini, kendini asla bir kuğu gibi mutluluğun, sevincin kollarına bırakmaması gerektiğini çünkü işte o vakit hayatın onu acı ama bir kadar yavaş darbelerle bir yerden vuracağını öğretmişti.
Bunlara rağmen elimizde kalan yaşama sevinci kaybetmemiş üzere bir kız vardı, hala içinde bir yerlerde sürekli doğan güneşine her sabah selam veren, hayatı her şeyiyle kabul edebilen, mutluluk ona yaramıyor gibi görünse de mutlu olmak isteyen ve bunun için çabalayan bir kız.
İşte macera burada başlıyor, esas kız geçmişin izlerini her gün yeniden silip silip atmasına rağmen tekrar tekrar gün yüzüne çıkıyor. Peki Uzay kendi dertlerini bir kenara bırakıp Naz ile ilgilenecek kadar sağlam mı? Ya onun yaraları ne olacak? ya onun hayatından eksilenler Uzay'ın aklında çan gibi çalmayacak mı?
Bunu elbette bize zaman gösterecek..
Naz Lemansoy ( 4 Aralık 2023 )
İçimde oluşan anlamlı kıpırtılar saatlerdir yerini bir hayli azimle korumaktaydı, ne kadar soğukkanlı da dursam vücudumdan defalarca terler boşanmış ve etrafıma belli etmesem bile çok kez kalp atışlarım sebebiyle panik atak geçirecek olmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
13:SAAT
Teen FictionKüçüklüğünden beridir babasının gölgesinden kaçmak isteyen fakat bir türlü başarılı olamayan Uzay Ardem en sonunda iş hayatına kolayca atılabileceği bir çözüm bulur fakat babasının onun hakkındaki planları çok başkadır. Uzay Ardem işte o planlar say...