bölüm, altı

159 23 0
                                    

merhabalar, nasılsınız?

Satır arası yorum ve bölümü beğendiyseniz oylamayı unutmayın!
💗🛩 👩🏻‍✈️👨🏻‍✈️

instagram; nazzavlk

Editler ve yeni karakterlerimizin modelleri için instagram sayfamıza bakmayı unutmayın!

keyifli okumalar dilerim🫶🏻
_________

Yemek sessiz sedasız kendi halinde ilerlerken siparişlerimizi vermiş ve çoktan tabaklarımızı bitirmek üzereydik, kafam çoktan dağılmış ve yemek başında ki dalgınlığım yerini ekip arkadaşlarımla keyifli bir sohbete bırakmıştı.

Çok bir konuşma geçmese de birbirimizi, ailelerimizi, yaşadığımız şehirleri ve geçmişimizi daha iyi tanımıştık ve bu diyaloglar az ve özdü, yerinde espriler de bizi oldukça eğlendirmişti. Onlarla bu kadar yakın olabileceğim ve ayaküstü organize ettiğim bir yemekten bu kadar keyif alabileceğimi ve verimli geçeceğini düşünmemiştim.

"Üstündeki kazağı çok beğendim Ahsen seni çok açmış." dedi Uzay sohbet açmak ister gibi.

"Teşekkürler hemen aşağıya link bırakıyorum Ardem, ama düzgün kombinleyemedim Naz öyle son dakika aradı ki doğru düzgün bile yapamadım."

Kulaklarım oldukça yüksek frekansta çınlarken içtiğim su boğazımda kalmıştı, bardağı dudaklarımdan zorla ayırıp öksürmeye başlamıştım. Hemen karşımdan Uzay kalkıp arkama geçmiş ve sırtıma hafifçe vurmaya başlamıştı. Telaşlanmıştı.

"Naz sakin ol lütfen, yutkun ve nefes almaya çalış." dedi tedirgince. Onu dinlemeyi seçip bol bol yutkunmuş ve boğazımdaki düğümü zorla göndermiştim, o da korkarak yerini geçmişti.

"Daha iyi misin?" dedi Ahsen telefonunu açarken, başımı sallamakla yetiniyorken o arama kayıtlarını açıp beni bir komaya daha sokmayı planlamış gibi hareket ediyordu.

"Bak bak hatta tam bu saatte konuşmuşuz onunla." diyerek telefonunu Uzay'a çevirmişti.

Uzay ise hâlâ tedirgin bakışlarını güçlükle benden çekip arkasına yaslanmış ve onun telefonunda gözlerini gezdirmişti, batmıştım batacağım kadar.

Uzay çoktan önce Ahsen'i çağırmadığıma uyanmıştı bende karşımdakini salak yerine koyup yemlemiştim ya Allah benim de cezamı versindi.

Ancak Uzay bu ufak yalandan gocunmuş ya da rahatsız olmamış aksine oldukça keyif almış gibiydi, bakışlarını hiç olmadığı kadar kuvvetli hiç olmadığı kadar yoğun göstermişti bana.

Daha önce hiç böyle hissetmemiştim.

hiç kimsede.

hiç bir yerde.

"E Naz senin ilişkilerini hiç  konuşmadık var mı hayatında birileri?" dedi Ahsen daldığım yerden beni uyandırarak.

Soru karşısında afallasam da Ahsen -yemeğin başında da bize ufak bir hatırlatmayla söylediği gibi- bir kaç kadeh alkolle kafasını iyileştirmişti. Bu yüzden o beni fark edemeyecek kadar sarhoştu ancak Uzay'a baktığımda dikkatle beni takip ettiğini gördüm. Belli etmemeye çalışsa da bu soruyu çok merak ettiğini az çok tahmin edebiliyordum.

13:SAATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin