Olaylı Gece

9.5K 99 20
                                    


Başlama tarihinizi buraya bırakın lütfen 🥀🍷
İyi okumalar dilerim .

Her şey olağan gibi geliyordu ilk başta sonra küçük bir kıvılcım çıkıp yarattığı düzenin ortasına ekleniyordu . Masumca olan ve tehlike arz etmeyen bu kıvılcım her yeni bir günde biraz daha büyüyüp volkana dönüşüyordu ondan habersiz . Habersizliğin içine gizlenmiş sırlar perde arkasında bırakıldığı sürece kimse fark etmeyecekti gerçekleri ya kurcalandığı an ne olacaktı? tedirginlik korkuyu körükleyecekti . Korku ise ; tüm hücrelerinin en zerresine kadar onu elle geçirecek zamanla kıstığı vicdanının sesi , her gün biraz daha şiddetini artırıp kulağında yankılanacktı .Hayat değil miydi bu kimin karşısına ne sürprizlerle geleceğini kimse tahmin edemezdi.

Kalabalık ortamda kendisine doğru ilerleyen arkadaşına el salladı onu farketmesi için . Yakın arkadaşı insanları ite ite en sonunda ona varmıştı. Bu gece bar fazlası ile kalabalık ve gürültülü olduğundan içinde kötü bir his uyanmaya yüz tutmuşcasına onu rahatsız edip duruyordu. Neyse ki her şeyin yolunda olduğunu , ters hiç bir şeyin olmadığını kendine hatırlatarak sakinleştiriyordu . Zaten buraya da kafa dağıtmak için gelmişleri o yüzden üzerinde ki etkiyi kendine yabancı bir ortamda bulunmasına vererek gülerek arkadaşına baktı .

Suzan gelirken yanında getirdiği içki bardaklarından birini elçin' e uzattı.

Bu gürültü de sesini duyurmak için vuslat biraz sesli konuşarak

"Bu ne ?" Diyip verilen içeceğe baktı .
Suzan arkadaşının yanında boşta kalan bar taburesine otururken

"Votka getirdim bize " dedi sevimli bir yüz tanınmaya çalışarak .

Vuslat  ilkin tedirginlik duysa da çünkü böyle bir ortamda sarhoş olup da akıllıca hareket etmesi ve özelikle kendinden geçmiş bir şekildeyken evin yolunu bulması zor olduğundan pek yanaşmadı ancak kontrolü elden kaybetmediğini sürece içebilirdi . Ve gün için kendine izin verdi . Sonuçta buraya eğlenmeye geldiler hem suzan da yanında vardı . Bu da ona rahatlama durumuna sokup güvende hissetmesini sağlıyordu .

Önce küçük bir yudum aldı daha önce de içmişlerdi bu yüzden fazla sıkıntı etmiyordu . Tabi her gün değil sadece eğlence için arada geldiklerinde bir iki içip çıkıyorlardı.

İlkin boğazından geçen sıvı yakıcı etkisini bırakmış daha sonra da bu seferkinin tadının değişik olduğunu fark etmişti.

Arkadaşına baktı , boya olan sarı saçları omzuna doğru dökülüyordu . Mini siyah bir elbise giymiş üstüne buğday teninde ki yüzüne evde ki tüm makyaj malzemelerini boca ettiğini söyleyebilirdi . Gerçi hoş da duruyor . O etrafa göz gezdirirken kendine göre erkekleri kesmekle uğraşıyordu .

Elçin üst üste içtikten sonra artık yavaşça kendinden geçtiğinin farkına varmasına rağmen yine doldurmuştu kendine .

Kalabalık gürültü kafasının içini, binbir çöplük yığınına çevirmişti .

Arkadaşından duyduğu ses ile gözünü kalabalıktan ayırıp ona döndü .

Döndüğünde suzinin yanında genç bir erkek görmesi ile ne ara geldiğini sorguladı ancak arkadaşının adamın elinden tuttup kalkması ile pek takmayıp sadece gidişlerini izledi .

Bu içtiği 2. bardakta ancak şöyle bir sorun vardı ki erkenden kendinden geçmeyi beklemiyordu bu biraz fazla gelmişti bünyesine , herhalde çarptı diyip üzerinde takılmadan geçti . Zaten takılacak durumda değildi üstüne artık baygın bakan gözleri sahne de olan direklere takılınca ilkin boş boşa baksa da içinde oluşan kıpırtılarla kendine gelmişti.

GÜNAHIN KEFARETİ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin