..
Geri grubun yanına geldiğimizde biraz da olsa toparlanmıştım . Ceylin gelmemizle "Tam da yarış başlıyordu zamanında geldiniz " diyerek sonrasında "Hadi alana geçelim " dedi .
Herkes bulunduğu yerden hareket etmeye başlarken onur "Bahisleri bana yatıran pişman olmaz " diye bağırmaya başladı.
Ben hala yerimde duraksarken ben dışında selim beyin de hareket etmediğini fark edince bakışlarımı kaçırmayıp ona baktım . Diğerleri önümüzden gitmeye başlarken arkada kalınca tam bende hareket ediyordum ki selim beyin sesi ile yerimde biraz daha duraksamak zorunda kaldım.
"İyi misin ? "
"Evet , niye sordunuz ?" diyerek temkinli yaklaşırken o ise kendinden emin tavırlarla
"Niye söylemiş olabilirim sence ?"
Az önceki olaya şahitlik ettiği için ve o anki tepkilerimi ne kadar kontrol altına almaya çalışsam da onun gözünden kaçmayacağına varsayarsak az önceki olaya değiniyordu .
"Az önce ilacımı almak zorunda kaldım . Kalabalık ortamlarda sık sık nefesim daralıyor o yüzden yanınızdan ayrılmak zorunda kaldım . En son ki ilacımı almamım üstünden baya vakit geçince böyle oldu . "
Sorunlu bir insan olduğumu biliyordu bu yüzden fazla kurcalamayacaktı . Yine de bu sorunlarla sürekli adamı maruz bırkaktığım için utanıyordum . Üstelik adam benim dans eğitimi aldığım yerin sahibiydi artık bu saçma olaylarla karşısına çıkmak istemiyorum .
Ve son yaşananlar hala beynimde bozuk bir plak gibi çalıyordu en son onu red ettmiştim . Bana sinirli olur , böyle bir adamın bir deli taarfından red edilmesi zoruna gider diye düşünmüştüm ama hiç öyle olmamıştı ilk günkü gibiydi ve onu terslememe rağmen ilgiliydi .
"Madem iyi olduğundan eminiz " dedikten sonra nefesini verip eliyle işaret verip " Gidelim o zaman " dedi .
Önce bana yol verdi önünden geçip giderken o da hemen arkamdan geliyordu . Direkt iletişim kurmak fazlasıyla germişti üstüne inkar etmek gerekirse heycanlanmıştım da .
Kısa süre içinde suzanlara yetiştik ve ardından araçların hazır olduğu alana geçince piste baktım.
İçine girdiğimiz çemberde kısa sürede bize yapıldığını düşündüğüm tezahüratlar yapılmaya başladı onur ise hala bahisleri bana oynayan pişman olmaz kısa sürede milyoner olup ev alacak diye vaatler veriyordu .
Bahis mi vardı bir de ,
Daha önce hiç şahit olmadığım bir ortamı izlerken insanlar hayvan gibi tezahürat yapıyordu ve söyledikleri isimler iç içe giriyordu .
Siyah saçlı beyaz tenli giydiği inicik elbisesinden büyük göğüsleri dışarı doğru fırlayan bir kadın ve sıska bir adamla birlikte yanımıza geldi .
"Araçlarınız hazır efendim , Buyrun " dedikten sonra düz bir tahtanın içindeki üç anahtarı bizlere uzattı .
"Gidip yerleşebilirsiniz , işaret geldiği an başlayacaksınız zaten kuralları biliyorsunuz . "
Daha sonra sıska adam selim beyin yanına gelip çok kısık bir şekilde bir şey dediği için duyamamıştım ama selim bey tamam diye kafasıyla onayladığını gördüm .
Merak ettim acaba ne demişti .
neyse ne beni ilgilendirmiyordu .
Buradan 3 kişi yani selim bey kıvanç bey ve onur yarış yapacaklardı . Hepsi mi yarışa tutkun olurdu . Ve ceylinin söylediğine göre sık sık da yapıyorlardı onur o kadar olmasa da kıvanç ile selim araçları , yarışları çok seviyorlarmış .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNAHIN KEFARETİ +18
TienerfictieElleri eteğimin açıkta bıraktığı bacaklarımından yukarı doğru sıyrılırken aynı zamanda beni de kendisine yaslamıştı. Titrek soluklarım aralık dudaklarımdan süzülüyordu. Karşımızdaki aynadan yansımamızı görüyor olmak utanç duymamama neden oluyordu. ...