yarış

846 16 4
                                    

   
     Ve her zamanki gibi korkakça eve geldim . Çarşafın altına saklanıp bu korkunun geçmesini bekledim . hani olur ya küçükken açıkta kalan bir yerin olduğunda canavarların ya da başka tehlikenin gelip o açıkta kalan yerlerine saldırır hissi işte o hissi kısa bir an yaşadım ve hala da yaşıyordum .

 O günün ardından 2 gün daha geçerken daha sonrasında  nerden çıktığını bilmediğim bir ortama giderken buldum kendimi  . 

Ceylin  onlara katılmamızı istedi . Yani o grubun kendi arasında düzenlediği araba yarışını izlemeye ve birlikte vakit geçirmeye davet etti . 

 Gün geçtikçe tanıştığım yeni insanların başka başka yanlarını görüyordum . Araba yarışlarına tutkun muydular ?" Bu grup bir değişikti ve bana yabancı gelirken bu teklife sıcak bakmamıştım . Gerekmediği sürece de evden çıkmak istemiyorum 2 gündür bir şeyle karşılaşmıyor olabilirim ama ne zaman dışarı çıksam bir halt başıma geliyordu .Sadece kurs ,okul ve ev hatta 2 gündür okula da gitmiyor sadece 1 günü kursa gittim .

  Ceylini anlıyordum çok sıcak cana yakındı , kaynaşmamızı istiyordu ama hiç bana göre değildi . üstelik selim beyde orda olacaktı , bu yüzden hiç karşılaşmak istemiyordum gerekmediği müddetçe çok fazla yan yana olmayalım . 

 Onunla karşılaşmaktan çekiniyordum . 

Ama malesefki ceylini bu tarz eğlencelere hemen atlayan suzanı ikna etmesi zor olmayınca suzanda ne yapıp ne edip beni ikna etti.

 Açıkçası suzanı kırmak istemiyordum . O sahip olduğum tek arkadaşımdı ama buna rağmen ilk başta yanaşmadım . Yine de suzanın ve ceylinin fazla ısrarına dayanamak güç bir durumdu .

  "Burası çok kalabalık ana baba günü gibi" diye şaşkınca etrafa bakan suzi olurken aynı tepkileri sessizce bende dile getiriyordum.

"OOo biraz sonra daha da kalabalıklaşacak ,bizimkilerin yarışı başladığında görmen lazım ."

Evden bizi Ceylin almış onun arabasıyla alana geçmiştik . Boş bir araziydi bu arazi genellikle yarış için kullanılıyor .Hava biraz kararmış gün ışığı kaybolmuştu .

 Şimdiden meşaleler yakılmış çoğunun elinde vardı . Fazlasıyla gürültülü bir ortamdı herkes eğlencesinin peşine düşmüş değişik tipler vardı yolda görsem yolumu değiştireceğim tipten . 

Hele o şu an gözüme çarpan ilerde ateş çubuklarla sanki normal çubuk çeviriyormuş gibi çeviren, koca kalıplı her yeri dövmeli, pirsingli adam ayrı bir korkunçtu. Bir kaç kişi onu izliyordu . Gerçekten hiç benlik değildi.

  İnsanların arasından sıyrılırken çok fazla temas etmemeye çalışıyordum oldukça yadırgayan bakışlar etrafa atmaktan çekinmiyor aynı zamanda diken üstündeymiş gibi dikkatli olmaya kendimi hazırlıyordum .. Çünkü henüz belamı def etmiş değildim .

   Her an burada da karşıma çıkma olasılığı çok yüksekti bu yüzden gruptan hiç ayrılmamam gerekiyor . 

  Ceylin burada tanıdık olacak ki bazıları onu durdurup selam verip aynı zamanda kısa olacak şekilde konuşuyorlardı . 

Yolda ilerlemeye devam ettiğimiz sürede ceylin önündeki birini gösterip ,  bu keltoşu hiç sevmiyorum dedi . Bahsettiği kişiye suzan ile birlikte baktık .Elinde içki şişesini tutan sarışın zayıf ama fazla çelimsiz durmayan bir adam önündeki iki kızla konuşup kahkaha atıyordu hala ceylini görmüş değildi . 

  O kalabalığın arasından sesimi duyurmaya gayret göstererek niye dedim .

Ama o an ceylin dediğimi tam anlamamakla birlikte aklına bir şey gelmiş gibi gözlerine yerleşen şeytani pırıltı ile gülümsedi . 

GÜNAHIN KEFARETİ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin