1. ..

272 17 7
                                    

1AM Busan - South Korea -

"..kuole ..kuole .... kuole"

"Jungkook lopeta! Sä tapat sen?!" Taehyung huusi yrittäen repiä Jungkookia irti Sehunista.
Jungkook jatkoi tajuttoman ystävänsä hakkaamista tämän päällä monta minuuttia kunnes Taehyung sai hänet irti.
Jungkook sitten hengästyneenä tuijotti Sehunia joka makasi naamaverellä maassa tyhjällä aukiolla.
Hanamin jäsenet seisoivat järkyttyneinä Jungkookin sekä Taehyungin takana tuijottaen tilannetta.

"Ootko ihan sekasin?!" Taehyung huusi.
Jungkook hengitti syvään "se petti meijät" hän sanoi kääntäen selkänsä. Pian yksi miehistä käveli luvatta pois rivistä mennen sitten kyykkyyn Sehunin luokse. Hän tarkisti tämän pulssin ja hengityksen.
Sungjae katsoi Taehyungiin "se on kuollu".
Taehyung sitten otti Jungkookin kauluksesta kiinni paiskaten tämän asfaltille allensa. "Sä tapoit sen!?".
"Sehun petti meijät" Jungkook vastasi.
Taehyung oli täynnä vihaa ja pettymystä. Hän löi nyrkillään Jungkookia kasvoille, monta kertaa.
Jungkook ei pistänyt vastaan mutta kun hän alkoi väsyä Sungjae juoksi irroittamaan Taehyungin nuoremmasta.

"Lopettakaa molemmat jumalauta!" Sungjae huusi.
Taehyung hengitti syvään ja Jungkook nousi ylös.
"Vaikka.. Sehun liittyi Asaniin nii menit yli? Tajuuks sä just tapoit sun frendin!? Millon sust tuli sydämetön Jungkook? En tunne sua" Taehyung huusi lujaa.
Jungkook kosketti nenäänsä mistä vuosi verta ja naurahti "sanoo mies joka tappo oman siskon".
Taehyung puristi kätensä nyrkkiin ja löi nuorempaa uudestaan kasvoille niin että hän kaatui maahan.
Jungkook sylkäisi verta viereensä "herkkä paikka huh? Muutenki miks sua kiinnostaa vihasit Sehunia".
"Se oli Hanamin jäsen. Meijän ystävä, ollu monta vuotta" Taehyung vastasi.

"Ikävää, noin siinä käy.. ku pettää ystävät ja valitsee vihollisen. Lopeta käyttäytymäst ku joku lapsi Taehyung, se ei sovi sulle" Jungkook sanoi nousten ylös yhden miehen avustuksella. "Sungjae, Mingyu. Hoidatte sen ruumiin pois" hän sanoi.
He nyökkäsivät ja Jungkook käveli Taehyungin viereen aikeissa mennä tämän ohitse "Sehun suunnitteli mun murhaamista jo ennenku se liitty Asaniin. Tsk Sehun petti meijät ensin" hän sanoi.
"Taehyung-ah.. lopeta olemast pehmo? Jos sua harmittaa Sehunin puolesta nii miks et liity Asaniin ja kosta mulle" Jungkook nauroi.
"En pettäis sua. Oon vaa pettyny sun valintaan" Taehyung sanoi huokaisten. "Tsk Hanamin 2. johtajana sulla ei oo oikeutta arvostella mun valintoja eihän? Oo ilonen etten rankase sua mun päällekäymisestä" nuorempi sanoi kävellen kädet taskuissaan mustan autonsa luokse.

"Kävele hotellille" Jungkook sanoi laittaen autonsa oven kiinni. Hän ajoi pois ja Taehyung puristi kätensä nyrkkiin turhautuneena.


__________________________________

2vk myöhemmin

"Usko jo Ilhoon.. mul ei oo sulle yhtään mitään" Jungkook hymyili. Ilhoon virnisti pitäen pistoolia nuoremman otsalla ja Jungkook piti käsiään ylhäällä seinää vasten.
"Muttakun sulla on Kookie. Kim. Taehyung" Ilhoon sanoi hymyillen.
Jungkook kohautti kulmiiaan "haluut Hanamin toisen johtajan hm?".
"Henkes vai Kim" Ilhoon hymähti. Jungkook huokaisi ja potkaisi toisen aseen maahan mutta Ilhoon veti taskustaan puukon ja sillä puukotti toista kylkeen. Jungkook siitä huolimatta potkaisi toista vatsaan polvellaan.
Jungkook otti Ilhoonin puukon terästä kiinni ja löi kyynärpäällään Ilhoonia rintakehään. Kamppasi tämän allensa ja piteli puukkoa toisen kaulalla. Ilhoon nauroi viheltäen jolloin Asanin joukoista 10 tuli paikalle. Jungkook nousi ja antoi merkin omille joukoilleen, ja kun nuorempi oli aikeissa lähteä karkuun niin Ilhoon otti tämän nilkasta kiinni.
He tappelivat keskenään ja Ilhoon potkaisi haavoittunutta Jungkookia leukaan sitten kolautti otsallaan toisen omaa jolloin Jungkook kaatui maahan "Hihi heikko~" Ilhoon virnisti kun Jungkook sylkäisi verta märälle asfaltille. Ilhoon sitten pääsi karkuun autoonsa. "Nähään taas Kookie~!" Ilhoon huusi.
Jungkook sitten raahasi itsensä Taehyungin autoon.

"Aja" hän sanoi. Taehyung sitten ajoi nopeasti pois paikalta.

"Oot haavoittunu huh" Taehyung totesi. "..selkeesti" Jungkook naurahti pitäen kyljestään kiinni.
"Takana on pyyhe, kestäks"

"Älä kysy tyhmii kysymyksii vaa keskity ajamiseen" Jungkook vastasi yskäisten.

______________

Jungkook on ollut Hanamin johdossa kolme vuotta ja siksi tuolla on paljon vihollisia.
Joukkotappelut ovat todella yleisiä ja rikokset.

Taehyung on huomannut valtavan eron nuoremmassa. Hän ei ole enään se ujo, suloinen ja epävarma Jungkook.
Pikemminkin tyhjä, omatoiminen ja kylmä. Heidän suhde on myös jäissä eikä Taehyung halua ottaa sitä aiheeksi.
Taehyung ei ole varma onko hän enään rakastunut tähän uuteen Jungkookiin.

Jungkook käveli sohvalle istumaan ja tämän yksityis lääkäri tuli paikalle tikkaamaan nuoremman haavan.
Taehyung nojasi toimiston pöytää vasten kädet puuskassa katsoen nuorempaa. Lääkäri riisui tämän paidan ja Jungkook nojasi selkänojaa vasten hengittäen syvään.
Ei näyttänyt silti kärsivän, ja se oli pelottavaa Taehyungin mielestä. "Sattuuks" Taehyung kysyi. "Miks kyselet turhuuksia" Jungkook vastasi.
"Yritän huolehtia, tai näyttää et välit-"
"Turhaan, voin mainiosti. Huolehdi mielummin Minghaosta ja Sungjaesta, ne jäi tappelee Asanin joukkojenkaa" Jungkook sanoi. "Lupasin sulle aikoinaan et huolehin susta enkä jätä sua pulaan, miks et siis anna mun auttaa" Kim sanoi.
Jungkook vilkaisi tuota nostaen kulmaansa "olin sillon säälittävä, ja pelkuri. En tarvii sun apuu muutakun Asanin hoitelemisessa" Jungkook vastasi. Taehyungia tuo lause sattui "mun tunteet ei oo koskaan muuttunu Kook" vanhempi sanoi.
"Ja mitä sä ny mahat tarkottaa?" Jungkook kysyi huokaisten.

"tarkotan, et mitä meille on tapahtunu näiden vuosien aikana. Sen kuoleman lavastuksen jälkeen ollaan etäännytty toisistamme iha vitusti, miks?" vanhempi kysyi.
"Miks kysyt mult" nuorempi vastasi huokaisten kivusta.
"Sua ei kiinnosta? Tsk sä todella oot sydämetön"
"Siis haluuks jonku kirjallisen todistuksen mis lukee et Jeon Jungkook rakastaa Kim Taehyungia huh?" nuorempi tuhahti.
Taehyung nosti kulmaansa "sä siis-"
"Vitun idiootti. Oon ehk muuttunu mut en mä ny sua lakkaa rakastamast" Jungkook sanoi huokaisten.
Taehyung hymähti ja lähti pois.

Love makes Toxicity 3| vkookWhere stories live. Discover now