2. ..

129 17 3
                                    


Jungkook nousi ylös sohvalta kun tuon lääkäri oli saanut puukotushaavan tikattua. Jungkook kietoi sitten itse kämmenensä ympärille kipsin ja otti sitten paitansa sohvalta. "Teidän pitäisi levätä" lääkäri sanoi.
"En tarvii lepoo, pelkkiä pintanaarmuja" Jeon vastasi tietäen itsekin olevansa väärässä.
Hän poistui toimistosta laittaen paitansa päälle.
Kuitenkin tuon kylkeen alkoi vihloa heti nostaessaan kätensä ilmaan ja hän tuhahti mennen lattialle kyykkyyn pitäen kyljestään kiinni.

"Kaikki hyvin??" Taehyung kysyi tullen auttamaan nuorempaa. Jungkook nyökkäsi ottaen vastaan toisen avun.
"Sun pitää levätä tajuuks? Et voi mennä tos kunnos minnekkään, varsinkaa tappelee Asanii vastaan" vanhempi sanoi.
"Ugh mul on kaikki hyvin, vähän vaa vihlas" nuorempi vastasi tuupaten Taehyungin kauemmas.
Jungkook kuitenkin yskäisi jälleen verta käytävän lattialle ja Taehyung sitten nappasi tämän syliinsä.
"Mitä helvettiä sä tee-"
"Turpakii" Taehyung tuhahti kantaen nuoremman takaisin toimistoonsa.

.....

Jungkook makasi sohvalla tuhisten siinä ja Taehyung istui tuon jalkopäähän.
"Eks tajuu et oot huonos kunnos" vanhempi kysyi.
"no tajuun tottakai mut tuntuu vitun turhalt istuu vaa toimistos ku muut uhraa henkiään ulkona" Jungkook sanoi.
"Ilhoon puukotti sua? Kaikki tajuu ettet voi just nyt mennä sinne, ja kyl ne pärjää"

"Ehkä, mut Ilhoon keksii keinot mun hoitelemisesn. Tsk se haluu sut tai mun hengen" Jungkook naurahti.
"Mitä helvettiä" Taehyung huokaisi.
"En mä sellasee suostu, ainoo kenel menee henki on Ilhoon" Jungkook sanoi.
Taehyung hymähti "suojeleks mua".

"no mitä vielä, luuleks et iha innoissani lahjottaisin sut Asanille?" Jungkook kysyi. "Sun käytöksest päätellen joo" Taehyung sanoi.
Jungkook kohautti kulmiaan yrittäen ymmärtää vanhemman vihjeen. "Et haluu mult mitään apuu, et huoli mun huolenpitoo etkä ees juttele mulle samal taval enää" "tapoit Sehuninki vaik olit joskus kuses siihe" Taehyung huokaisi.
"Miks otat neljävuotta vanhan asian esille? se halus tappaa mut et se pääsis Ilhoonin huomioon, se kerjäs sitä" Jungkook sanoi.
"Mitenvaa mut Sehun oli sulle joskus yks läheisimmist frendeist? Eiks se kiinnosta sua?" Taehyung naurahti.
"Tsk.. oot kylmä Kook, lavastettii meijän kuolema ja Sehun autto meit siin et päästiin eroon Baekhyunist. Entä Jongin? Mitä kelaat mitä se miettii ku kuulee et tapoit Sehunin" vanhempi sanoi.
Jungkook pysyi hiljaa.

"Haa muistan ku Sehun suojeli sua liikaa, se oli niin tosissaan aina ku kyse oli susta. Jos sua lähenneltiin se oli ain valmis tappelee"

"Pidä turpaskii" Jungkook tuhahti. Taehyung vilkaisi toiseen ja nuorempi piti käsivarttaan silmiensä päällä peittäen ne.
"Kook..?" Taehyung kysyi. Tuo huomasi nuoremman poskelle valuvan kyyneleen ja tajusi sanovansa jotain väärää.
"Hei en tarkottanu-"
"Ihan sama. Sehun on kuollu ja siit asti ku se tapahtu nii oon katunu sitä, turhaan tietenki? Tsk.. se on kuollu, mä tapoin sen.. ei mul oo mitään oikeutta itkee sen perään" Jungkook nauroi.
Taehyung lipoi huuliaan "en halunnu et tuut surulliseks".
"Surulliseks? Heti ku pääsin toimistoon sillon ja menin pesee mun verisii käsii ni sorruin. Tapoin sen? Ei Sehunin olis tarvinnu kuolla, ei sen pitäny- Miks mä tein niin?" Jungkook sanoi sekavasti. Tuon ääni tärisi mutta hän peitti itkunsa nauramalla vähän väliin.
Taehyung silitti tämän reittä ja huokaisi "tehtyä ei saa tekemättömäks".
"Miks et estäny mua" Jungkook kysyi ottaen kätensä pois kasvojensa edestä. Taehyung katsoi toisen punaisia kyynelien peittämiä silmiä.
"Yritin.. mut et ollu omaittes" vanhempi huokaisi.
Jungkook lipoi huuliaan, "jaahas". Hän nousi sohvalta laittaen kätensä puuskaan ja Taehyung nousi perässä.
Vanhempi halusi nuoremman tajuavan että hän välittää joten varovasti Taehyung käänsi Jungkookin ympäri. Katsoi toista silmiin ja kietoi kätensä tämän ympärille. Halasi nuorempaa varovasti ottaen huomioon tuon tilanteen, kesti hetki että Jungkook halasi takaisin. He eivät ole halanneet aikoihin ja siksi se oli molemmille vaikeaa.

Jungkook pian piti käsiään vanhemman ympärillä ja nojasi päätään tämän olkapäälle.
"Oon pahoillani mitä sanoin" Taehyung kuiskasi.
"Turhaan, mähä se kusipää oon ollu monta vuotta ilman syytä" Jungkook huokaisi.
"Oot silti se sama Kook joho rakastuin" vanhempi hymähti. He irtuatuivat halista ja Jungkook avasi suunsa "miks oon tällänen..?".
Taehyung kohautti kulmiaan kuunnellen toista.
Nuorempi räpäytti vetisiä silmiään "miks kohtelen kaikkia niin paskasti en ansaitse kenekään huolenpitoo"

"Nyt pääkii oot mun poikaystävä ja huolehin sust aina. Mä rakastan sua teit sä mitä tahansa" Taehyung sanoi ottaen nuoremman käden omaansa. Taehyung halasi toista uudestaan ja pienempi vaikutti niin avuttomalta toisen syleilyssä. Ei yhtä kylmä tai itsekäs.
"Älä päästä irti" Jungkook kuiskasi. Taehyung hymähti "en en".

Love makes Toxicity 3| vkookDove le storie prendono vita. Scoprilo ora