6. ..

116 13 18
                                    

Oh Sehun

Ilhoon kaatui lattialle ja lattia pian täyttyi verestä.
Lipoin huuliani ja katsoin Jungkookiin sitoen tuon käden nopeasti.
"Mennää" sanoin. Kuitenkin vartijat kuulivat laukauksen ja kuulimme juoksu askelia tulevan toimiston suuntaan.
Käskin Jungkookin menevän työpöydän taakse ja menin itse oven viereen seisomaan pitäen Ilhoonin puukkoa esillä.
Vartijat juoksivat sisään ja hymähdin lyöden puukon suoraan toisen kaulaan ja toista vartijaa ammuin päähän.
"Jungkook pystyks nousta??" Kysyin nopeasti.
Hän nousi mutta piti tukea pöydästä. "Oon vaa hidaste mee sä vaa mä pärjään" hän sanoi. Pyöräytin silmiäni mennen tuon luo ja nappasin tämän syliini.

"Sehun ihan totta alhaal on viel enemmän vartijoita??" hän tuhahti.
"Etkö muista et oon Asanin joukoissa hm?" virnistin.
Menimme hissillä alas ja vartijat pysäytti minut.
"Mitä on tapahtunut" vartija kysyi.
"Pomo käski viedä tän pois" sanoin. Nuo nyökkäsi ja päästivät minut menemään.
"Tsk idiootit" kuiskasin.

"Ainiin, pomona tarkotan itteeni, nytku Ilhoon on kuollut. Kannattaa mennä vilkasee sen toimistoa" virnistin ja vartijat hämmästyneinä juoksivat portaat ylös.
.

sehun

sehun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

.

Ajoin Jungkookin autolla pois ja hän istui vieressäni hengittäen syvään.
"onks tää unta" hän naurahti. Hymähdin "ei mun tietääkseni?".
"aijotko tulla takas Hanamiin" hän kysyi. Mietin hetken mutta en kuitenkaan vastannut.
"Miks lähit? Sehun kerro mulle? Jos tulisit takas antaisin ylennyksen varajohtajana, en siedä Taehyungii enää" nuorempi huokaisi "sä tosissaan haluut mut takas huh?" kysyin naurahtaen.

"No kai mä haluun myös jotenki korvaa sen et hakkasin sut melkee elävältä" hän hymähti.
"pakko myöntää et sul on vitusti voimaa" naurahdin.
Jungkook huokaisi katsoen ulos ikkunasta.
"ei sun tarvii korvata mulle mitään. En vaa usko et mun on hyvä tulla takas, luulen et kaikki on vihasii ja kantaa kaunaa siit et lähin" sanoin.
Jungkook vilkaisi minuun "mä kyl pidän huolen jos ykski puhuu sust jotain paskaa et niitten suu turpoo kii", "etkö sit oo pettyny muhun, miten voit luottaa muhun" kysyin.
"..meinasit suudella mua Ilhoonin toimistossa? Ja tapoit ne vartijat pelastaen mut sieltä vaik olisit voinu jättää mut" nuorempi sanoi. Hymähdin "eikai sul oo vaa ikävä Kimii ja siks haluisit mut takas sinne".
"Ei vitus. Sun "kuoleman" jälkee aloin vetää jotain rauhottavii koska en saanu sust mielenrauhaa" hän naurahti.

Pysäytin auton ja katsoin toista silmiin "eikai niist oo haittaa" kysyin. Tuo katsoi muualle jonka tulkitsin myönteiseksi vastaukseksi. "Jungkook-ah vastaa" tuhahdin.
"No ei ne vaarallisii oo, ne auttaa siihen et alkaa väsyttää ja olo tulee rauhallisemmaks" hän sanoi. "Stressasiks mua noin paljon" kysyin.
"Arvaa" hän sanoi. "En haluu arvata" hymähdin asettaen käteni tämän polvelle.
"No sit, joo stressasin" hän hymähti. "Mut, vaihetaan aihetta. En tykkää puhuu tunteista" tuo lisäsi katsoen ikkunaan.

"Puhutaaks sit vaik siitä mitä toimistos tapahtu" sanoin hymiyillen.
"Mitä siitä"
"Olisitko suudellu mua jos Ilhoon ei ois tullu paikalle" kysyin. Hiljaisuus valtasi auton ja toinen naurahti "outo kysymys".
"Oon tykänny sust Kook liian kauan ja haluun asialle muutoksen" sanoin. Toinen katsoi minuun hämmästyneenä "sä tykkäät musta? Älä jaksa".
"Oon joutunu kattoo vierest ku nuolet muidenkaa, kui paskasti Kim kohteli sua, ja miten muut lääppii sua. Arvaa kui paljon joudun hillitsee itteeni etten suutele sua tai koske sua hm? Niiku nyt" sanoin hymyillen.

Toinen punastui ja hymähdin "sori, kuulosti aika siirappiselt".
"Eiku jatka" hän hymähti. Kohautin kulmiani kysyvästi.
"Kerro miten paljon haluut mut" tuo virnisti.
Hymähdin "etkö osaa päätellä? Oon ollu kuses suhun ehkä kolme vuotta".
"Mä sanoin, et kerro kui paljon haluut mut ittelles" nuorempi toisti itseään.
Katsoin tietä sitten liu'utin kättä korkeammalle nuoremman polvesta kunnes se saavutti tämän sisäreiden. "Hmm miten sen sanois kunnioittavasti" naurahdin. "Oon pitkään miettiny miltä näytät ilman vaatteita, mun alla" sanoin ja vilkaisin toista.
Nuorempi yskäisi kiusallisesti ja laski katseensa syliinsä.

"Arvaa mitä" hän sanoi. "Mhm?"
"Oon miettiny tota ihan samaa" nuorempi sanoi.
Hymähdin "pitäskö meijän sit ottaa selvää asiasta hm?"

_________________

Oh lord

Love makes Toxicity 3| vkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin