16.

155 14 9
                                    

Min Yoongi

Seuraava aamu ja Jungkookin etsinnät jatkuisi.
Nukuin hotellissa ja kun nousin ylös sängystä huomasin Taehyungin makaavan sängyn edessä matolla.
Kyykistyin tuon eteen herätellen häntä. "Tae? Taehyung-ah"
Tuo säpsähti nousten istumaan ja naurahdin "mist tiesit et oon tääl?" kysyin. "minghao kerto" hän vastasi unisena.
"Kauanko etitte Kookia viimeyönä?" kysyin. "Emmä tiiä mun pitää nyt mennä jatkaa" tuo sanoi nousten ylös mutta otin tuon hihasta.
"Taehyung. Et oo nukkunu ollenkaa, et oo vaihtanu vaatteita tai käyny suihkussa? Nyt rauhotut, poliisit hoitaa etsinnän joten sä meet suihkuu ja laitat ittes kuntoo" tuhahdin.
"Mun pitää ettii-"
"Jungkook ei löydy yhtään sen nopeemmin vaik sä ettisit" sanoin. Taehyung huokaisi "okei sit". lähti hotelli huoneen kylpyhuoneeseen suihkuun.
Huokaisin ottaen puhelimeni esiin. Vastaamaton soitto Sehunilta.

"Olit soittanu"
"nii et onks Kookist kuulunu?"
"ei, uskon et Kaito on menny senkaa yli rajan. Taehyung on rikki eikä melkee suostunu menee suihkuun"
"No..miten etsintöi sit jatketaan?"
"Kook laitetaan hakuun. Sitä etitään ulkomailta ja yritetään tavottaa yhteyksillä" "mut miten Jongin voi"
"hyvin, se nukkuu viel mut saatiin puhuttuu asiat halki"
"eli..?"
"ollaan yhessä"
"Oon ilonen teijän puolesta. Onneks olkoon"
"tsk no kiitti. toivottavasti Kook löytyy, ilmota jos jotai ilmenee"
"soitan"

Lopetin puhelun ja menin vaihtamaan vaatteet.

...

Silläaikaa kun olin saanut vaatteet päälleni ovikello soi.
Yllättyneenä kävelin eteiseen miettien kuka tähän aikaan tulisi. Ehkä joku on saanut tietoa Jungkookista?
Avasin oven ja se oli Baekhyun joka nopeasti ryntäsi sisään. "Jungkookin olinpaikka on löydetty. Se vaihtaa sitä aika usein joten meijän pitää olla nopeita" Baekhyun selitti.
"Siis- Mitä me nyt tehään?? Minne me mennään ja miten jos Liun jäsenet on siellä??" kysyin.
"Mennään mun työ autolla. Missä Taehyung?"
"suihkussa" huokaisin. "Okei, kerron sulle suunnitelman ja otetaan Taehyung mukaan"
.

.

.

author

Kolme ajoivat Baekhyunin työautolla hylätylle alueelle. Siellä sijaitsi asuntola joka hylättiin parivuotta sitten ja Jungkookin pitäisi olla siellä. Baekhyun ajoi korkean asuntolan eteen ja hengitti syvään, "ottakaa aseet. Liu ei oo mikään pikku liiga. Voitte vahingoittuu vakavasti" Baekhyun sanoi.
He astuivat ulos autosta juosten sisälle asuntolaan jossa ei ollut ovea.
"Mikä tääki piilopaikka muka on ku ei oo lukkoja tai mitään" Yoongi tuhahti. He olivat kaikki valmiina ja katsoivat ympärilleen hermostuneina.

"Jaa jaa~ Kim Taehyung-ssi siinä hm?" heidän eteen käveli nurkan takaa yksi Liun jäsen. Na Jaemin.
Hänellä oli kaksi pistoolia. ja veitsi roikkui vyöstä.

"tulitteko kenties ettimään meijän johtajaa huh?" hän kysyi. Baekhyun osotti häntä aseella "missä Jungkook on".
"Tsk ootte alakynnessä vaikka vastassa olis vaan minä" Jaemin naurahti kunnes Kaito käveli Jaeminin viereen. "Nana anna olla. Vien noi katolle" Kaito sanoi. "Hmph..mitenvaan" Jaemin hymähti kävellen Baekhyunin ja muiden ohitse. "Seuratkaa" Kaito sanoi.
Nuo seurasivat häntä monet portaat ylös kunnes Taehyung pysähtyi "entä jos se on ansa. Pitäis hajaantua?".
"Me jäädään heti kiinni. Katolla on selvästi jotain mitä Kaito haluu näyttää" Yoongi sanoi. Taehyung huokaisi ja monen portaikon jälkeen he pääsivät katolle..

Siellä tuuli lujaa ja Taehyungin sydäntä vihlaisi huomatessaan katon tasaisella reunalla istuvan Jungkook.
Kaito kumarsi Jungkookille joka oli selkä heitä päin. "Kim Taehyung saapui. Toi ystävänsäkin mukaan" Kaito sanoi. Jungkook nousi seisomaan reunalle ja kääntyi katsomaan heihin jotka hylkäsi.
"Jungkook.." Taehyung inahti. Baekhyun lipoi huuliaan hermostuneena ja piti asettansa lähellä.

Jungkook otti Kaiton aseen käteensä ja istui tasaiselle katolle. "En halunnu tavata teitä" Jungkook sanoi.
"Jungkook miks lähit" Yoongi kysyi. "Et oo oma ittes. Vasta saatii sairaalalla asiat sovittua eikö? Sit sä lähet ton kusipään mukaan??" Taehyung tuhahti.
Jungkook kallisti päätään "sut mä viimesimpänä halusin nähä".
Taehyung rypisti kulmakarvojansa ja otti askeleen eteenpäin "Jungkook-ah".
Jungkookin hiukset liehui tuulen mukana samoin tuon ohut harmaa paita. Taehyung pudotti aseensa ja kumarsi Jungkookille.
"Tuu takas.. oo kiltti" "mulla- .. meillä on ikävä sua" "Junghyunilla.. Minghaolla, Yoongilla, Sehunilla ja Jonginilla" Taehyung sanoi kovaan ääneen. Kyyneleet muodostuivat tuon silmiin ja hän katsoi sitten Jungkookiin joka edelleen istui paikallaan ilmekkään värähtämättä.
"Taehyung et tajuu" Jungkook sanoi. "Kiltti Jungkook..-!" Yoongi huudahti. Hän meni polvilleen maahan ja katsoi Jungkookia tuon elottomiin silmiin.
"Mitä sulle on tapahtunu..?" Yoongi kysyi.

Jungkook istui noista noin viidentoista metrin etäisyydellä ja Taehyung alkoi kävellä Jungkookia kohti. Jungkook sitten nosti aseensa osoittamaan Taehyungia.
"Taehyung-ssi. Varotan sua" Jungkook sanoi kylmällä äänellä. Taehyung lipoi huuliaan jatkaen kävelyä kädet nyrkissä.

....

Jungkook ampui Taehyungia suoraan vatsaan jolloin hän kaatui polvilleen noin kymmenenmetrin etäisyydelle Jungkookista. "Taehyung-ah!" Baekhyun huusi ja juoksi Taehyungia kohti mutta Jungkook ampui häntä jalkaan. Baekhyun kaatui ja inahti katsoen Taehyungiin.

Yoongi säpsähti peruuttaen samantien. "Jungkook lopeta tää!" Yoongi huusi. Kaito vain katseli tilannetta kädet puuskassa Jungkookin takana. Pian Taehyung nousi heikosti ylös verisestä lätäköstään ja jatkoi kävelyä Jungkookia kohti. Jungkook kohautti kulmakarvaansa ja nousi seisomaan. "Taehyung lopeta! Sä kuolet anna olla!" Baekhyun huusi.
Kun Jungkookin huomio keskittyi Taehyungiin, niin Yoongi riisui takkinsa juosten Baekhyunin luokse vetäen hänet kauemmas noista. Kietoi tuon jalan takkiinsa ja yritti estää tämän vuodon.

"Pomo. Miks et ammu" Kaito kysyi. Jungkook lipoi huuliaan ja peruutti katon reunukselle jotta Taehyungin voimat ehtisi heikentyä. Taehyung piteli vatsastaan kiinni ja hänen suusta vuosi runsaasti verta. Mutta päässä hän ajatteli ettei aijo kuolla vielä.
Jungkook oli hämmästynyt Taehyungista mutta katseli tuota rauhallisena. "Kaito" Jungkook sanoi ja Kaito katsoi tuohon kysyvästi... "tee mulle viimeinen palvelus. Soita Baekhyunille ambulanssi"
Taehyung oli nyt Jungkookin edessä. Hän yskäisi verta ja otti pian Jungkookin vyötäröstä kiinni. "Tee se Kaito" Jungkook hymähti.

Taehyung halasi toista niin että he kaatuivat alas katolta.

"Jeon!"
"Taehyung-ah!!"

Tuuli puhalsi kovaa noiden lävitse ja Jungkook katsoi ylös katolle tehden hymyn. Kyynel lensi tuon poskelta ja hän asetti käden Taehyungin hiuksiin.
"Tae.. kiitos ettet luovuttanu" hän sanoi ja tunsi Taehyungin otteen tiukentuvan..
"rakastan.. sua" Taehyung sanoi raskaasti. Jungkook hymähti sulkien silmänsä
"oon aina rakastanu sua Kim Taehyung".

Love makes Toxicity 3| vkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin