3. ..

125 14 8
                                    

Jeon Jungkook

Hävetti itkeä Kimin edessä. Vaikka olen tehnyt sitä monesti ennenkin mutta nyt siitä on todella vuosia kun viimeksi itkin hänen edessä.
Hän lähti hoitamaan asioita Minghaon kanssa pari tuntia sitten ja jäin toimistoon kuten Taehyung käski.

Meidän suhde on ollut kauan jäissä. Ja kun sanon kauan, niin tarkoitan yli 2 vuotta.
Olimme olleet tuon ajan vain työkavereita mutta nyt luulen että Taehyung tahtoo olla niinkuin muutkin pariskunnat. Tai siis hän tahtoo olla niinkuin silloin ennen kun lavastimme kuolemamme.
Syy sille että suhteemme oli jäissä on yksinkertaisesti se että en pystynyt olla Taehyungin kanssa samalla tavalla.

Toimiston ovi aukesi. Nojasin käsilläni työpöytääni vasten katsoen Taehyungin astuvan sisään toimistooni.
"Minghaolla ja Sungjaella on kaikki hyvin" hän sanoi.
"Hyvä" vastasin.
"Miten sä voit?" hän kysyi kävellen eteeni. "Paremmin" vastasin. Tuo katsoi minua päästä varpaisiin "oot jotenki.. hermostunu?"
"Stressaan vaa tätä kaikkee tiiäthän" "mut pärjään kyl" sanoin kävellen tämän ohi.
"Ootko varma? Sul on vatsa auki, samoin kämmen?" hän sanoi kädet puuskassa. Huokaisin "vaikka itkin just sun eessä se ei tarkota et voisit alkaa säälii mua. Etkä kerro siit kellekkään onks selvä" tuhahdin. Taehyung nosti kulmaansa ja meni sohvalle istumaan "eli sua hävettää huh?".
"Terävä huomio" tuhahdin ottaen keskeneräiset paperityöni pöydälle. "miks" hän kysyi.

Naurahdin "koska en voi olla heikko johtajana? Ootko tyhmä tai jotain".
"Johtajatki saa itkee..?" Taehyung sanoi hämmästyneenä. "Tajuuks sä johtajuudest yhtää mitää" tuhahdin suoristaen paperinippua. Pian Taehyung oli vieressäni pitämässä ranteestani kiinni ja paperit tippuivat lattialle jalkoihimme.
"Onks toi johtajuus oikeesti noussu sul päähän huh? Jos et satu muistaa ni johdin mafiaa yksin ennenku sä sekosit huomiosta" Taehyung sanoi.
"Sekosin? Mitä vittua sä selität" Tuhahdin yrittäen ottaa rannettani irti tämän otteesta.
"En tajuu miten sust tuli johtaja. Oot itsekäs, kylmä, etkä ota sun alaisia huomioon yhtään" "varmaan tapat koht Minghaonki niiku tapoit Sehunin-"
Löin tuota nyrkillä poskeen niin että tuo melkein kaatui iskun voimasta. Hengitin syvään loukkaantuneena "Minkä mä sille voin jos oon parempi mun työssä ku sä. Mitä sä teit johtajana, murhasit ihmisii ilman syytä ja vedit jotain vitun aineita joka päivä? Tsk tapoit sun siskon, sit Jiron ja sen veljen" sanoin naurahtaen.
Taehyung asetti kätensä poskelleen ja nauroi "ota huomioon et tapoin ne sun takii".
"Mua ei kiinnosta kenen takii sä ne tapoit, sä teit virheitä enemmän ku mä. Ja Taehyung ota huomioon et Ilhoon puukotti mua sun takii" sanoin ja Taehyung vain tuijotti minua.

"Nytkö oot sanaton? Nytkö sul ei oo mitään sanottavaa huh? Missä se typerä virne on" Naurahdin.
"Vittu mä vihaan sua" hän sanoi. Hymähdin "et vihaa, et pysty vihaa mua vaik yrittäisit".
Taehyung puristi kätensä nyrkkiin ja tiesin että isku tulisi pian. Huokaisin tyytyväisenä nostaen paperit lattialta ja asetin ne pöydälle.
Kävelin sitten vanhemman ohitse ja käännyin "Poistu mun toimistosta".
Taehyung kääntyi katsomaan minuun "mikä suhun on menny",, kohautin kulmakarvojani ja tein hymyn "muhun? Sähän mua provosoit. Teen vaa sitä takasin"
"Mä todella rakastin sua enkä ymmärrä miten vuosien saatos susta on tullu tollanen... itsekäs paska" vanhempi sanoi vahvasti.

"Hmm...itsekäs? Oisko et oon oppinu sulta? SÄ pakotit mut sun mukaan lavastamaan kuoleman. SÄ manipuloit mut ja Sehunin uskoo et Baekhyun manipuloi mua, SÄ olit Jiminin kans tekemisissä sen kuoleman jälkeen ja sä luulet etten tiedä? Hah..ei vittu sä oot tyhmä Taehyung. Mä jätin Yugyeomin, Bamin, Jonginin, Sehunin, Baekhyunin ja mun oman veljen sun takia. Sä et mun takii pystyny ees luopuu suhteestast Jiminiin. Mähän olin vaa se huora Jiminin tilalle..-" Taehyung tönäisi minut lujaa seinää päin ja yskäisin verta kaatuen lattialle istumaan.
Istuin siinä seinää vasten hetken kunnes naurahdin "T-tsk mua just puukotettiin ja tönit mua päin seiniä huh? Noinko paljon totuus sua sattu" virnistin.
"Älä puhu paskaa" Taehyung tuhahti.

Naurahdin ja yskäisin uudestaan nousten ylös lattialta. Otin tukea seinästä ja pidin kyljestäni kiinni.
"Aika sairasta tönii omaa poikaystävää joka sattuu olemaan sun pomo ja just saanu puukosta kylkeen" hymähdin.
"Et oo"
"en oo mitä" hymähdin. Taehyung puristi kätensä nyrkkiin ja hengitti syvään "et oo mun poikaystävä".
"nytkö pistät poikki? Hh selvä" "poistu mun toimistosta ku et näköjää ekalla kerralla kuullu" sanoin.

Kim sitten käveli toimiston ovelle poistuen ovi paukkuen.
Virnistin ja suustani alkoi valua verta. Valuin seinää pitkin istumaan lattialle ja nojasin päätäni sitä vasten.
Hengitin syvään tehden hymyn ja suljin pian silmät.

Love makes Toxicity 3| vkookWhere stories live. Discover now