Jeon Jungkook
Taehyung ja muut lähtivät ja jäin yksin huoneeseeni.
Painoin nappia sänkyni vieressä jolloin Junghyun tuli paikalle.
"Kaikki hyvin?" tuo kysyi. "Mhm, voitko antaa puhelimen" sanoin. Tuo nyökkäsi ojentaen pöydältä puhelimeni.
Soitin sitten Minghaolle laittaen puhelimen korvalleni, ja näytin vanhemmalle merkin että hän voi poistua huoneesta."Jeon?"
"tarviin sun apua yhessä asiassa"
"Kerro heti"
"Eti yhen henkilön tiedot, ja lähetä puhelinnumero mulle"
"tottakai, kuka?"
"Kaito Lee"
"Se Asanin toinen johtaja? Hoituu. Lähetän numeron viiden minuutin sisällä"
"Kiitos"Lopetin puhelun ja hymähdin ottaen sitten kirjani syliini jatkaen lukemista.
...
Kului tunti ja pian oveeni koputettiin.
"Sisään" sanoin ja sisään astui se jota odotinkin.
Laskin kirjan alas ja hymähdin vieraalle. Hän istui alas pehmustetulle tuolille hieman kauemmas sängystäni. Tuolla oli puku päällä, vaaleat hiukset silmien edessä, naarmu vasemmalla suupielen vieressä, väsyneet silmät ja pieni virne kasvoilla."Mukava tavata" hän sanoi. "Kuin myös" hymähdin.
"Jos saan kysyä suoraan, miks oot täällä ja miks annoit paikkas tälle Kimille" Kaito kysyi.
Hymähdin miettien vastausta "sydän vika".
"Hmph, ymmärrän" tuo hymähti. "Jatkatko ite kakkosena vai meetkö ykköseks" kysyin.
"Hmm nah. Johtajuus ei kiinnosta" tuo sanoi hymyillen.
Nyökkäsin ja tuo katsoi sitten ympärilleen kiinnostuneena. Katselin häntä uteliaana...tuon taskussa oli pistooli, ja kun hän liikkui tuon taskusta kuului muovisen pussin ääntä.Laskin katseeni syliini kun puhelimeni alkoi soida.
"Suo anteeks" hymähdin nostaen puhelimen korvalleni,
"Mhm?"
"Kook? Kaikki hyvin? Ollaan nyt matkalla Seouliin"
"Kaikki hyvin. Kerro ku pääsette Jonginin luo"
"Kerron, aijotko tavata Kaiton..?"
"Täällähän se on"
"Oo varuillas"
"Älä huoli, osaan pitää puoliani"
"Kaitoa et tunne. Sen jutut saattaa olla ihan outoja"
"Tiiän, nyt pitää mennä"
"Jungkook odot-"