4. ..

115 15 9
                                    


jungkook

______________

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



______________

"jungkook-ah!" "jungkook-ah!"
"jungkook herää..!"

Avasin silmät ja Minghao sekä Sungjae olivat edessäni. Nousin lattialta istumaan ja nuo pitivät minusta kiinni.
"Mitä tapahtu?? Kaaduitko??" Minghao kysyi huolissaan. Räpäytin silmiäni yrittäen muistaa.
"Kannan Jungkookin sen huoneeseen, hae sä sil vettä" Sungjae sanoi.
Minghao nyökkäsi lähtien ulos toimistosta. Sungjae otti minut varovasti syliin ja tuhahdin kun kylkeen vihlaisi.
Hän kantoi minut sängylle makaamaan ja huokaisin.
"Sun suusta valuu verta??" hän sanoi huolissaan. Toinen nousi ja meni kylpyhuoneeseeni hakemaan pyyhkeen.

Hän tuli takaisin putsaten märällä pyyhkeellä suuni ja kaulani. "Pystytkö ottaa ton paidan pois?" hän kysyi.
Pudistin päätäni ja Sungjae sitten avasi liivini napit ottaen sen ensin varovasti pois. Sitten kravatti ja kauluspaita.
Hän oli hellä, tuo laittoi vaatteeni pöydälle ja pian Minghao tuli takaisin veden kanssa.

Hän antoi sen minulle mutten pystynyt nousemaan makuu asennosta. Sungjae sitten laittoi kätensä selkäni alle nostaen minut istumaan. Juotti minulle vettä ja laski minut takaisin sängylle.
"Mitä vittua tääl on tapahtunu?" Minghao kysyi. Räpäytin silmiäni yskäisten verta. "Ei helvetti sen suusta tulee verta eikä se lopu" Sungjae sanoi.
"Soita lääkäri" Minghao sanoi.
Sungjae sitten lähti soittamaan lääkäriä ja Minghao putsasi suuni pyyhkeellä. "Sattuuks sua" hän kysyi.
Nyökkäsin ja tein hymyn "..jos mä kuolen nii annan johdon sulle".
"Jungkook lopeta et sä kuole?? Älä ees mieti sellasta. Muutenki Taehyung on Hanamin toinen johtaja" tuo vastasi. Hymähdin ja Minghao laski katseensa siteeseeni.
"Toi haava voi olla revenny, pystytkö kertoo kaaduitko vai onks tapahtunu jotain muuta?" hän kysyi.

Kesti hetki ennenkuin pystyin vastata "Taehyung.. tönäs mua".
"Se tönäs sua!?" "miks?! vaik sua on puukotettu!?"
Sungjae palasi lääkärin kanssa ja Minghao siirtyi syrjään. "Menkää ulos" lääkäri sanoi. Kaksi lähtivät ja huokaisin tuntien oloni hyvin väsyneeksi.

_____________

Heräsin sängystäni ja katsoin ympärilleni hieman tokkurassa.
Minghao istui tuolilla sängyn vieressä ja pian vilkaisi minuun. "Oot hereil? Mikä olo" hän kysyi.
"..oksettaa" naurahdin. Minghao nousi sitten nopeasti hakien jonkinlaisen ämpärin minulle jos tarvetta sellaisella tulisi.
"Kiitti.." sanoin. Tuo auttoi minut istumaan tuijotti minua hetken.
"Olit nukutukses" hän sanoi. Katsoin sitten kelloa 23.48
"Sun haava oli lähellä tulehtua, mut kaikki on nyt hyvin. Lääkäri määräs sulle lääkkeet joita sun pitää ottaa kolme kertaa päivässä" Minghao selitti. Nyökkäsin kunnes vedin ämpärin eteeni oksentaen sinne parin minuutin ajan. Se sattui, ja mukana tuli myös verta.

Kuulin askelia ja Minghao jutteli jonkun kanssa jotain mutten saanut siitä mitään selvää.
Nostin pääni ja vieressäni seisoi Yoongi.

"..Yoongi?" naurahdin. "Kiva nähdä, oot aika huonona huomaan" hän sanoi kädet puuskassa. Virnistin ja Minghao otti ämpärin vieden sen pois.
Otin pyyhkeen vierestäni putsaten veren suustani.
"Miks oot tääl, siit on vuosii" hymähdin. "Kerro sä eka, et miks sä oot tääl. Eiks sun pitäs olla kuollu" hän sanoi kallistaen päätään.
"Tsk.. istu" sanoin. Hän istui Minghaon tuolille ja odotti. "Kerron sul koko jutun, mut sä eka kerrot et mist tiesit ettii mua täältä" hymähdin.
"Jimin ja Taehyung on ollu yhteydessä. En tiiä ootko tietonen asiasta, mut Jimin myöns mulle et ootte elossa. Muuta se ei kertonu" "kirjotin sun nimen nettiin ja kyselin parilta ohikulkijalta susta nii löysin sut sit aika nopee" vanhempi vastasi.
"Tsk oon aika tunnettu täällä päin. Mutta anna ku mä kerron" sanoin.

.

.

.

.

Yoongi näytti mietteliäältä "miks tottelit Taehyungia? Sitä en ymmärrä".
"Hah rakastin sitä eikä mul ollu muita vaihtoehtoi" sanoin. "Ketä tääl Hanamis sit on? Jongin? Sehun?" hän kysyi.
Lipoin huuliani "Et tunne muitaku mut, ja Taehyungin".
"Missä Sehun?"

"Kuollu" sanoin. Yoongi kohautti kulmiaan "millon?".
"Pari viikkoo sit. Tapoin sen" sanoin. Yoongi katsoi muualle ja hengitti syvään "..sä tapoit.. Sehunin?" "kerro miks".
"En ollu omaitteni sillon, mut Sehun vaihto Hanamista vihollis joukkoon Asaniin ja Asan halus varmistuksen siitä et Sehun on luotettava, joten Sehun lupautu murhaa mut. Ja kun se yritti nii hakkasin sen hengiltä" sanoin.
Yoongi oli hämmästynyt. "Miten voit tappaa sulle tärkeen ihmisen? Jungkook oot muuttunu huonompaan suuntaan vuosien jälkeen" Yoongi sanoi nousten ylös tuolilta.
"Tiiän, sitä Taehyungki mulle sano. Ja siks me erottiin just ennenku sä tulit tänne" hymähdin.
"Te erositte?" "anna mä arvaan, se teki ton sulle" tuo kysyi katsoen haavaani.
"Ei ihan, Ilhoon puukotti mua kertoen että joko se ottaa mun hengen tai Taehyungin. Ja sit ku mä ja Taehyung tapeltiin nii se tönäs mua seinää päin. En tiiä kai tää haava repes siinä tai jotain" sanoin.
Minghao käveli huoneeseeni pitäen käsiään ristissä.
"Empä usko" hän sanoi.

Käänsin katseeni tuohon ja tein hymyn "kerro toki".
"Lääkäri Song kerto että sun oireet vaikuttaa silt et oot vetänyt jotain joka aiheutti sun haavan tulehtumisen" Minghao sanoi. Yoongi katsoi minuun odottaen selitystä,, "Tsk.. nii joo" "oltiin Kiminkaa kahdestaan toimistossa ja se lähti kattomaan Minghaon ja Sungjaen vointia. Otin sit rauhottavii ku Taehyung oli lähteny" hymähdin.
"Rauhottavia? Miks vitus" Yoongi kysyi. "En puhu siitä, mut tuskin tää niist johtuu. Ne on ihan vaarattomii ja lievittää vaa mun stressiä" sanoin.
"Stressiä? Ymmärrän et oot johtaja ja Asan aiheuttaa sulle stressiä, mut mielummin puhu meille ku et otat jotain mist on vaaraa sun terveydelle" Minghao sanoi.
"Te ette tajuu" naurahdin.
"Me halutaan tajuta" Yoongi sanoi. Lipoin huuliani ja Minghao istui alas jalkopäähäni "kauan oot vetäny niitä".
"Haa... Sehunin kuolemasta" vastasin. "Eli sul on paha olla ja stressaat Sehunia nii oot rauhottanu ittees lääkkeillä" Yoongi sanoi.
Nyökkäsin. Nolotti.

"Minghao voitko mennä ulos haluun jutella Kookinkaa kahestaan" Yoongi kysyi. Minghao sitten lähti laittaen oven kiinni.
"Saanko kertoo sulle jotain" hän sanoi. Katsoin tuota silmiin "anna mennä".

________________

mitä veikkaatte mitä Yoongi kertoo ?😁

Love makes Toxicity 3| vkookWhere stories live. Discover now