Chapter Six.

1.4K 61 7
                                    

Bay’s POV

Na uren gedanst te hebben ploffen ik en Niall neer op de grond, onze ademhaling word eindelijk rustig en we kijken naar de blauwe lucht.

‘Mis je thuis niet’ zeg ik uit het niets, en ik heb er gelijk spijt van ‘Je hoeft niet te antwoorden hoor’ voeg ik er snel aan toe

‘Bedoel je als ik met de band ben?’

‘Ja?’

‘Ik mis thuis altijd, maar ik kan me ook geen leven zonder One Direction voorstellen’

‘Dat begrijp ik’ zeg ik zachtjes

Na een lange stilte voel ik mijn mobiel trillen.. Ik duw mezelf omhoog en ik kijk naar het nummer.. Onbekend, god die mensen moeten ophouden met bellen! Onbekend is verwarrend..

‘Met Bay?’

‘Met Meneer Gray, je had vragen over de zaak van je ouders?’

‘Ja.. Uh.. Ik wou graag weten wat er is gebeurd.. Was het een ongeluk?’

‘Dat weten we niet zeker, maar ik wil graag een afspraak met u maken om de details te bespreken’

‘Uh. Is goed, wanneer?’

‘Morgen 12 uur’

‘Is goed’

Na de details te hebben besproken hang ik op, Niall kijkt me raar aan, maar besluit er niks over te vragen.. Goed dat Nagel weet wanneer hij niks moet zeggen. Als ik weer naast hem plof kijkt hij me met een glimlach aan.

‘Wat?’ zeg ik lachend

‘Wat dacht je van een film?’

‘De bios, bedoel je?’

‘Ja?’

‘Waarom niet’ zeg ik met een grijns. ‘Maar welke?’

‘De nieuwe film met Johnny Depp’

‘Oh My Klerenkast! Die film wil ik zo graag zien!’

‘Klerenkast?’ zegt Niall met een verwarrende glimlach

‘Ik mag nooit god van mijn -’ maar als ik het laatste woord verslik voel ik de tranen komen

Niall ziet de pijn in mijn ogen en geeft me een stevige knuffel.. Hij veegt met zijn hand de tranen weg en kijkt me diep in de ogen aan. Ik voel hem dichterbij komen, maar dan doe ik een stap terug. Ik wil niet verliefd worden, ik wil mijn hart niet delen dat aan mijn ouders toebehoord, ik wil niet dat een jongen alle pijn kan wegnemen door  naar me te lachen. Ik wil het niet!

Niall’s POV

Ze doet een stap terug en ze kijkt me verward aan, waarom deed ik dat nou!..

‘sorrydatwasnietmijnbedoeling’ mok ik

‘Wat?’ vraagt ze me verward

‘Laat maar, zullen we naar binnen gaan, en dan over 2 uur naar de bios gaan’

‘Uh. Okay’

Samen lopen we weer terug, het lijkt net of Bay me weer als een vreemdeling ziet.. Ze is niet het meisje dat net vrolijk zat te dansen, nee ze was nu stil en de stilte deed pijn. Geen een woord kwam uit haar mond en wanneer we binnen kwamen vertrok ze gelijk naar boven. Greg keek me verbaast aan.

‘Wat is er met Bay?’ vraagt hij met een vragende blik

‘Niks’ lieg ik, ik ga hem niet vertellen wat ik net heb gedaan

‘Zeker weten?’

‘Ja, Greg! Je hoeft je niet overal mee te bemoeien! Dat jouw relaties met Bay nou flut zijn betekend niet dat ieders relatie flut met haar is!’ zeg ik boos

‘Wat is er mis met jou’

Greg loopt met een boze blik weg.. Wat heb ik nou gedaan! Greg en Bay boos op mij?! Ik loop naar boven richting mijn eigen kamer. Ik sla de deur dicht en ik plof neer op mijn bed. Ik kan wel alles weggooien, alles uit boosheid! De tv kan ik kapotslaan mijn bed kan ik wel kapot breken! Ik sla een paar keer boos op mijn kussen, maar dan kan ik het niet meer en voel ik de tranen stromen. Waarom is het zo moeilijk!

Bay’s POV

Ik hoor Niall zachtjes schreeuwen als ik mijn oor tegen de muur aan druk. Ik wil naar hem toe lopen, maar het zal toch niks helpen, ik heb gehoord hoe hij tekeer ging tegen Greg en ik denk niet dat ik de gene ben die zijn woede uitbarsting kan tegenhouden. Ik besluit om een van mijn moeders boeken te lezen, het is niet een boek dat je in de winkel koopt nee het is gewoon de tekst, want mijn moeder wou een schrijver worden en dat was bijna gelukt.. Haar tekst was af nu nog alleen uitgeven, maar dat was nooit gelukt, want…. Dat stomme ongeluk heeft alles verpest.. Uit woede sla ik op mijn bed en vecht ik de tranen weg. Mama had gewild dat ik sterk ben dus dat ik ga ik doen. Ik pak de blaadjes en ik begin bij het hoofdstuk waar ik gebleven was, mijn tranen glijden langs mijn wang als ik de woorden een voor een lees, maar als ik dan opeens Maura na binnen zie stormen maak ik een geschrokken sprong..

‘Wat is er?’ zeg ik geschrokken

‘Niall! Hij is weg!’

Haha sorry voor dit stomme hoofdstuk Rose en de fans, maar ik wist echt niet wat ik moest doen dus Rose nu aan jouw de taak om mijn hoofdstuk te laten vergeten en een SUPER hoofdstuk te schrijven.

En btw al 22 fans en 81 votes en over de 400 reads!

Jullie zijn echt geweldig, en btw ik hoor dat Rose bijna 200 fans heeft, dus iedereen die Rose (waarschijnlijk al wel) nog niet heeft gefand doe het!

Want ClassyDreamers Fannen en niet RoseDavis1D fannen is ILLEGAAL, dus fannen die handel

XXHillary

Slipping || Niall Horan ||Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu