3/ další

27 6 0
                                    

Uplynuly dva dny od snobské sešlosti a dva dny od úspěšného odstranění cíle. Thaila byla celé dva dny doma dospávala noční práce. 

Hodiny ukazovali 16:25 když Thalii přišla esemeska, která měla v sobě jednoduchý obsah.

Malia Thompsová 

O té ženě, toho už hodně slyšela a pořád nechápe, proč ji někdo chce mrtvou. Spousta vrahů se o to pokoušela, ale nikdy se to nikomu nepodařilo. Malia byla postarší paní se spousty peněz a zabraňovala zločinům.

Hodně toho už překazila a byla v tom velmi dobrá. Odstranit by ji neměl být problém, ale problém je to že je pořád někým obklopená, ať už novináři, svoji ochrankou nebo svými přáteli.

Thalia se pustila do sestavování plánu a okolo osmé večer měla vše promyšlené do detailu. Teď už jen čekala na vhodnou příležitost.

Bylo osm ráno když Thalii přišlo na mobil upozornění, že za hodinu přesně přijde poslíček s věcmi co k akci potřebovala. A taky se tak stalo, přesně za hodinu zazvonil poslíček a předal Thalii balíček.

Paruka, boty, šaty a falešné průkazky. To vše bylo potřeba k akci, aby se nic neposralo. 

Dala se do práce, jelikož od svého zdroje věděla, že Malia dnes bude ve své oblíbené restauraci.

Zase si své krátké tmavé vlasy spletla do copánků a následně sepla k hlavě. Paruka byla ze světle hnědých, krátkých vlasů, tak aby se vše dalo perfektně schovat do čepice. Upnuté černé džíny, černé tílko a černá vetší mikina s kapucí. K tomu si vzala své oblíbené černé čočky, protože jí oči dělali ještě více černé.

Připravená vyklouzla ze svého bytu a sešla až do sklepa, který odemkla a následně za sebou zamkla. Vylezla malým okýnkem a ocitla se přímo před autem, který musela dneska zlikvidovat. 

Dojela a zaparkovala auto o dvě ulice dál než byla restaurace, kde se nacházel její cíl. Nasadila si své kožené rukavice a vydala se na cestu.

Došla k zadní části budovy a vyhoupla se do okna, které bylo o půl metrů vyšší než ona a následně skontrovala, zda se v koupelně nikdo nenachází. Když si byla jistá že ne, tak se nohama vpřed vpustila do koupelny a hned na to zaplula do nejzadnější kabinky.

Čekal hodinu a půl než vešla dovnitř Malia. Malia byla žena kolem čtyřiceti let a na svůj věk vypadala velmi dobře. Thalia věděla, že musí jednat rychle a tak si v rychlosti nandala brýle vyčkala až Malia zaleze do kabinky.

Následně potichu vylezla ze své kabinky a zamkla celé koupelny pro případ, že by tam někdo vlezl a vypla světla. Všechno udělala rychle a neslyšně, aby její cíl nenabil dojmu, že se něco děje.

Malia, který byla ve své kabince a vykonávala potřebu se zarazila a mávla jen rukou, protože si myslela, že světla fungují na čidlo. Spláchla a vyšla bez jakýkoliv starostí ven z kabinky a to byla její osudová chyba.

Jakmile Malia vyšla z kabinky Thalia neváhala a vzala Maliu do kravaty a rychlostí jí zlomila vaz. Když si byla jista že nežije, tak bezvládné tělo odvlekla do kabinky, kde ji posadila záchod a zamkla kabinku. Následně se spodním průlezem dostala do druhé kabinky a odtud vylezla. Rozsvítila, odemkla aby nic nebudilo dojem, že se něco stalo.

Urychleně vylezla z koupelen zase oknem a rychle se dostala do svého auta a napsala bossovi zprávu s tím, že potřebuje odvoz a připsala k tomu adresu. 

S autem dojela pár kilometrů za město na staré parkoviště u staré a opuštěné budovy. Tam vystoupila a do batůžku nastrkala všechny své věci a auto utřela vlhčenými ubrousky, aby nikdo nezískal její otisky.

Všechny svoje věci odnesla stranou, z auta vytáhla kanystr s benzínem a začala polévat auto. Následně škrtla sirkou, kterou hodila na zem kde byla cestička z benzínu, která vedla přímo k autu.

Thalia se rozeběhla plnou silou vpřed, aby ji výbuch nic neudělal, ale i tak ji tlak odhodil pár metrů dál. Sebrala se ze země a s kulháním sebrala všechny své věci a odešla na hlavní silnici, kde ji čekalo černé auto s jejím bossem.

Jakmile nastoupila sundala si čepici i paruku a zabloudila pohledem ke bossovi. Byl to muž kolem třiceti let, který měl manželku i děti a nikdo nevěděl jaký sviňárny páchá.

 „Nikde ještě není nic napsané o Malii Thompsonové" Řekl s podezřením, protože člověk si nikdy nemohl být jistý ohledně vraha.

„Sedí se zlomeným vazem v zamčené kabince na záchodě" Odpověděla stručně Thalia a koukala se do předu na ubíhající cestu.

Boss jí odvezl před byt a pak rychle zase odjel. Thalia se vrátila k sobě do bytu a hned skočila pod sprchu.

- Cíl zneškodněn 

System errorKde žijí příběhy. Začni objevovat