Epiolog

32 7 2
                                    

Bylo 6:06 když odlétalo letadlo, kde seděla Thalia se stále mokrými tvářemi od slz. Bolest kterou cítila se nedala ničemu přirovnat a jen dále seděla se sluchátkama v uších a myslela na zrzku, kterou nechala v Seattlu samotnou. 

Bylo 6:30 když do bytu kde bydlela Thalia vpadla policie s průhlednými štíty a v ruce měli pistole. Vpadli do ložnice, kde se s trhnutím probudila zrzka, která nemohla být více než překvapená. 

10:12 v tu dobu přestupovala Thalia v Německu na svůj další let. Srdce ji bolelo tak že nedokázala myslet na nic jiného. 

10:15 když policie popisovala Naiře co byla Thalia zač, Naira cítila neskutečnou bolest a zklamání. Brečela své matce do trička a nedokázala přijmout realitu že ten sériový vrah za kterým se žene celé město je zrovna Thalia. 

12:45 Thalia se nacházela nad Černým mořem a měla pocit, že celý její život ztratil smysl. 

12:50 seděla Naira ve výslechové místnosti a popisovala vše polici. Její krk zdobil spousty fialových modřinek jako vzpomínku na dnešní noc, která se proměnila v noční můru. 

22:50 Thalia dorazila do Austrálie a sedla na taxík, který ji měl dovést k rodině svého nadřízeného, který se musel okamžitě přemístit zpátky do Austrálie po tom co se dozvěděl, že na ně přišli. 

23:12 koukala Naira na oblohu a snažila uklidnit svůj pláč zatímco její matka stála ve dveřích a pozorovala svojí dceru, která se mohla utrápit bolestí. Netušila že ta černovláska byla Ellie a zároveň někdo kdo získal srdce její dcery. 

Milá Nairo, nikdy nezapomeň. Jednou se znova setkáme. T

Tohle našla Naira položené na její posteli s malým méďou, který držel červené srdíčko. 

System errorKde žijí příběhy. Začni objevovat