13/ malinká zápletka

21 6 0
                                    

Ráno, po krušné noci bylo jiné než kdokoliv očekával. Obě dívky, co se ze spánku propletly do sebe probralo ze spánku bušení na dveře. Naira se akorát otočila zády k Thalii a přikryla si hlavu peřinou, za to Thalia vylezla a jen ve velkém tričku a kalhotkách si to nakráčela ke dveřím a velmi nasraně je otevřela. 

Co ovšem nečekala, že za dveřmi bude Lilly, matka Nairy a za ní budou dvě obrovské gorily.

Lilly sjela dívku ve dveřích velmi soudivým pohledem a v očích se ji nemihotala jediná emoce až na strach. Thalia tuto stránku Lilly neznala. Vždycky ji potkávala jako velmi vznešenou dámu, která nikdy nikoho nesoudila a nebyla na nikoho zlá. 

„Kde je moje dcera?" Zeptala se Lilly a stále se dívala soudivě na Thalii.

„Cože?" Thalia byla touto situací tak rozhozená, že nedokázala vnímat vůbec nic.

Lilly ztratila veškerou trpělivost a odstrčila Thalii stranou a vběhla do bytu najít svojí dceru. Thalia nahlas zaklela a zavřela dveře než stihly vejít ty dvě obrovské gorily. 

Dva muži co přišli s Lilly hledat její dceru se na sebe jen podívali, když jim vysoká černovláska zavřela dveře před nosem. Jeden udělal takový ten obličej, kterým říkal že ta dívka za to stála. Druhej ho jenom praštil po hlavě a zakroutil hlavou ve znamení, že už je toho na něj moc.

Lilly prošla obývák spojený s kuchyní a vydala se delší chodbičkou a na konci rozrazila dveře a strnula v pohybu. 

Její dcera byla zabalená v přikrývkách s vystrčenýma nohama a rukou přes oči. Vlasy rozcuchané a tváře jemně zčervenalé. Na sobě měla jen tričko co rozhodně nebylo její a Lilly to vyděsilo. Vyděsila ji realita, že by její dcera měla něco s dívkou a zrovna s tou co jí otevřela dveře. 

„Kdo to byl? Mám chuť někoho přetáhnout po hlavě, že mě vyrušil ze spánku." Mumlala Naira zatímco její matka se ještě nevzpamatovala z šoku. 

V tu ránu vběhla do pokoje Thalia a pořád klela jak dlaždič a snažila se nějak vytáhnout Lilly z pokoje a pořád jí opakovala větu „Pojďte prosím na chodbu, já vám vše vysvětlím"

Jakmile toto slyšela Naira okamžitě vyletěla do sedu a zděšeně pohlédla na svoji matku, která neměla ve tváři jedinou emoci.

„Mami? Není to tak jak to vypadá!" Naira se snažila uklidnit tuto situaci, kde se všechno zdálo být úplně jinak. 

„Ráda bych si tedy poslechla vaší verzi, když všechno toto nasvědčuje tomu, že vy dvě spolu něco máte a ty si včera večer nepřišla domů a já se mohla zbláznit strachy! Víš že je tu někde sériový vrah, který může zaútočit kdykoliv a ty ještě k tomu nepřijdeš domů!"

...

O chvíli později seděly všechny u jídelního stolu, který vlastnila Thalia a Lilly před sebou měla hrnek s meduňkovým čajem na uklidnění, který ji připravila Thalia. Zatímco Naira vysvětlovala své matce proč včera nepřišla domů a proč je u neznámé ženy, Thalia přemýšlela jak je to všechno v háji, protože nejen že odhalila svoji pravou identitu Naiře, ale dokonce si ji dohledala jedna z nejmocnějších dám z města a ona nevěděla co se s ní stane.

Když Naira skončila s vysvětlováním tak Lilly odjela s Nairou i s těmi gorilami, který celou dobu stáli před Thaliiným bytem. Ty dvě gorily vyděsili chudinku sousedku, která se sotva dobelhá do schodů. Taky že pěkně nadávala, to slyšela dokonce i Lilly, která se málem začala smát.

System errorKde žijí příběhy. Začni objevovat