12/ zase něco nového

21 6 0
                                    

Naira procitla do temného pokoje. Nevěděla kde je, co se stalo. Věděla akorát to, že je  cizí posteli a chce se ji zvracet. Rychle se zvedla, ale hned na to se ji zatočila hlava a spadla na zem vedle postele. 

Slyšela jak se na posteli něco pohnulo a následně šustění peřiny. Pokoj ozářilo světlo z malé lampičky co stála na konferenčním stolku. Když se Naira podívala po pokoji, kde se nachází nevěděla jestli si má oddechnout, nebo strnout hrůzou, že se nachází u Thalii v bytě a ještě k tomu v její posteli. 

Zatímco Naira stále seděla na zemi a vzpamatovávala se z okolností, Thalia se zvedla z postele a neváhala vzít Nairu v podpaží a vytáhnout ji do stoje. Thalia měla v tomto ohledu velkou výhodu, protože Thalia byla skoro o hlavu a půl menší než Naira. 

Thalia si přehodila Nairu ruku okolo krku a okamžitě s ní vyrazila do koupelny, bylo ji totiž jasné, že Naira bude zvracet. 

Hned jak se dostaly do koupelny Naira si to rázně nasměrovala k záchodu a všechno nechala vyjít ven. Na toto neměla žaludek zase Thalia, sice byla nájemný vrah a potýkala se s větším nebo menším obsahem krve, ale zvracení ji nedělalo vůbec dobře. 

Když Naira všechno vydávila, dala ji Thalia nový zubní kartáček, aby si mohla vyčistit zuby a mohla se zpátky vrátit do postele. 

Naira byla totálně vyřízená, že usla při čištění zubů a tak ji musela zuby vyčistit Thalia. Thalia si u toho připadala jako nějaká máma co se stará o své dítě. Když viděla,  že naira ani nedojde do postele tak ji podebrala pod koleny a lopatkami a vyhodila si ji do náruče. 

V místě kde měla mít srdce ji prapodivně píchlo, když z Nairy ucítila svoji vůni a vůni její zubní pasty. Bylo to zvláštní, ale Thalii se to až moc líbilo. Thalia uložila Nairu do postele a zabalila ji do deky a následně ji přikryla peřinu, pod kterou si sama vlezla. Nakonec zhasla a začala pomalu usínat. 

Dnešek byl zvláštní, hlavně pro Thalii. Přemýšlela o sobě, o její minulosti a o Naiře. Nevěděla jak to bude dál a rozhodně nechtěla, aby jejich přátelství skončilo.

Thalia už spala a na její hruď se ze spánku přilepila zrzavá dívka, která Thaliu objala kolem pasu a tiše vzdychla.

System errorKde žijí příběhy. Začni objevovat