Dny plynuli, dny se krátili a noci se prodlužovali. Přicházela zima a svět se pomalu ukládal ke spánku, jen v jednom vyhřátém bytě bylo rozsvíceno a obecenstvo které tam bylo, mělo velkou zábavu.
Naira a Thalia se za posledních dní velmi sblížily a trávily spolu všechen volný čas. Naira byla ve třetím ročníku střední školy a co nejvíce se snažila soustředit na učení, ale její mysl se čím dál tím víc ztrácela za černovlasou ženou s očima jako samotný ďábel.
Její známky se poměrně zhoršili už jen kvůli tomu, že před pár dny místo testu na matiku se učila psychologii a jelikož Naira není žádná hlavička makovička na matiku, dostala z toho čtyřku.
Doma dostala výchovný monolog o tom, jak musí na svojí rodinnou pověst dbát velkou pozornost. Když to řekla Thalii mohla se zbláznit, protože Thalii popadl takový amok, že řekla že jí bude doučovat matiku a ostatní předměty co jí nejdou.
„Už to chápeš? tady u toho nesmíš to x násobit tou čtyřkou, ale tou dvojkou a tou čtyřkou to vydělit až na úplném konci!" Thalia se mohla snažit jakkoliv, ale Naiře to pořád nedocházelo.
„A proč to nemůžu vynásobit tou osmičkou? však ta tam je taky a nic se s ní nedělá!" Snažila se dostát své odpovědi na otázku, ale místo toho Thalia vydala zvuk, který připomínal zoufalství.
„Prostě to musíš vynásobit tou dvojkou a žádnou osmičkou! Nezatěžuj si ten svůj mini mozeček ještě víc než je a nacpi si tam tohle a myslím že na to dvojku by to stačilo." Thalia měla vždycky se vším velké strpení a dlouhou trpělivost, ale s Nairou jí to vůbec nešlo, občas si říkala co v té hlavě vlastně má, když nedokáže pochopit základní matematiku.
„Tak to se vaší velectěné zadnici velmi omlouvám, že prostě na matiku jsem blbá!" Nairu už to nebavilo a dneska byla velmi unavená a naštvala ji dokonce i moucha co kolem ní lítala a nedala jí pokoj. Proto se rychle zvedla a zamířila si to do menšího obýváku co Thalia vlastnila a začala si sbírat věci.
Thalia si všimla, že dneska není jeden den a viděla na ní jak je unavená. Když se šla za Nairou podívat do obýváku musela se lehce zděsit. Asi ji musela hodně naštvat.
Naira byla už u dveří a chystala se odejít, když v tom ji Thalia chytila za zápěstí a otočila si ji čelem k sobě a následně s ní zacouvala, tak že Naira narazila plnou silou do dveří.
„Nechoď prosím .." zašeptala Thalia a snažila se znít tak jako by se nic nedělo, ale pravda byla že jí vyděsilo, že by v tuhle chvíli mohla Naira opravdu odejít. Nevěděla jestli by se ještě někdy vrátila. Za těch pár týdnů si k ni vytvořila jedinečné pouto, které nemohlo jen tak skončit.
Obě dívky se dívaly do očí té druhé a užívaly si ten pocit a tu atmosféru co mezi nimi vznikla.
Náhle se Thalia o kousek přiblížila blíž k Naiře, tak že se jim nosy dotýkali a dech se mísil do jednoho. Thalia čekala na odmítnutí nebo souhlas a když Naira nic nedělala jen zrychleně dýchala a stále se koukala do jejích očí, tak se Thalia začala pomalu a opatrně přibližovat.
Když byla pouhých pár milimetrů od jejích rtů, zastavila se a čekala. Naira měla problém dostat vzduch do plic a zároveň ji dráždila osobitá vůně Thalii, která byla až nemyslitelně blízko.
Naira byla jako opařená a nemohla se hnout. Jedna část na ni křičela ať odsud vypadne a druhá ať zůstane a zjistí co se bude tím.
Bylo to pro ni mučení. Vždycky si uvědomovala Thalii společnost a vždycky v její společnosti ji bylo tak krásně a zároveň byla nervózní. Každej jeden nepatrnej dotek nebo jen letmé usmání k její osobě bylo jako nové peklo pro ni a tohle bylo ještě něco horšího.
Naira nikdy nebyla Thalii takhle blízko až do teď, ale teď nevěděla jestli si to užívá a nebo ne.
Její tok myšlenek byl přerušen tím, že Thalia přitiskla rty k těm jejím a tím ji připravila o racionální uvažovaní a o jakoukoliv sílu v nohou. Tím že se Naiře podlomily nohy tak ji Thalia zachytila v pase a rovnou ji natlačila na dveře zády a zepředu na tělo se jí natlačila Thalia.
Thalia udělala nepatrný pohyb rtů a čekala na odpověď. Naira pomalu zopakovala pohyb. Thalia neváhala a ponořila se do jejích rtů bez možných zábran. Nebyla na něco jako jemné líbaní a ani jemný sex a už vůbec ne na mazlení. Za to Naira neměla skoro žádné zkušenosti, ale musela si sama pro sebe přiznat že toto bylo mnohem lepší než v jejích představách.
Thalia ničila svými polibky zrzavou dívku, kterou tlačila na vchodové dveře. Ruce ji putovaly po Nairy křivkách a nenechávaly ji možnost všechno zpracovat. Thalia se na Nairu ještě více přilepila a tím dostala možnost vsunout koleno mezi Nairy nohy a jemně přirazit.
Z Nairy úst se vydal tichý stén, který byl umlčen Thalii jazykem co si doputoval cestu k jejímu jazyku. Naira se v polibcích ztrácela a ruce přehodila kolo Thalii krku a tím si jí stáhla ještě vice na tělo. Jednu nohu obmotala kolem Thalii boku a jako na povel Thalii ruka se dopracovala na její stehna a podvědomě jej zmáčkla.
Thalia podebrala Nairi stehna a vyzvedla si ji do náruče a ještě více ji natlačila na vchodové dveře a nebyl pochyb o tom, pokud jedna z nich toto nezastaví, nezastaví to už nikdo a nic.
Thalia se přemístila na Nairy krk, kde ji jemně kousal a sála její kůži. Naira zapletla ruce do Thaliiných vlasů a pokoušela se zastavit steny co se ji hromadily v krku. Byla v nebi a nebo v pekle, nemohla se rozhodnout.
Thalia si vyhodila Nairu ještě víc a ta se jí chytla pevněji. Thalia se s Nairou přemístila do kuchyně, kde Nairu položila na kuchyňskou linku a ponořila se do její rtů ještě víc.
Dívky se líbaly do té doby než Thalii dveře někdo zabušil. Dívky se od sebe odtrhly a dívaly si navzájem do očí celé udýchané a ani jedna neměla slova. Zabušení se ozvalo znova.
Thalia se odtáhla od Nairy a pokračovala na roh kuchyně a následně do chodby, kde se nacházeli dveře. Když je otevřela čelila pohledu sousedky, která bydlela přes chodbičku.
„Děvče vůbec si nevybíráš schránku a věčně si pryč! To je hrůza s váma mladýma." Na to strčila veškerou Thalii poštu do jejích rukou a odkráčela do svého bytečku.
Thalia byla pořád mimo, z toho polibku co se před pár sekundami odehrál, že nestihla zpracovat tuto situaci. Thalia byla mírně rozcuchaná, lehce narůžovělé tváře a nateklé rty.
Když se Thalia vrátila do kuchyně narazila do ni Naira která byla připravena k odchodu. Měla na sobě kabát, batůžek přehozený přes rameno a nic neříkající výraz ve tváři. Ani jedna z dívek neměla nejmenší tušení co říct a tak Naira obešla černovlasou dívku, která se ještě nevzpamatovala ze sletu událostí.
Venku už dávno padla tma a Naira si oddychla prvního taxíka co viděla. Nadiktovala adresu a před svým domem už jen zaplatila.
ČTEŠ
System error
RomanceZavedli jste chtíč mezi temnotu? Modlím se za vás. Thalia, nájemný vrah na objednání. Jedna z nejlepších a nejhledanějších vrahů ze Seattle. Nenáviděla svůj život a v mladých letech se k přiklonila ke kriminalitě. Naira, studentka prestižní střední...