Bylo to pár dní od večeře, kdy si Thalia s Nairou padly do oka.
Thalia měla schůzku se svým nadřízeným, ale šla v kostýmu Ellie. Nesměli nic riskovat, nesmí si to dovolit ani jeden.
Schůzka byla velmi nepříjemná, protože policie začala slídit moc blízko a její nadřízený musel zamést stopy a navést je na falešné stopy.
Thalia z toho neměla vůbec dobrý pocit, protože jestli na ní přijdou tak je s ní ámen. Chytí ji, dají jí doživotí, nebo ji rovnou pošlou na elektrický křeslo.
Nechtěla, aby se ji život takto posral. Byla až moc vystresovaná a zažraná do svých myšlenek, že si nevšimla Nairy, která šla naproti a zběsile na ni mávala.
Thalia kolem Nairy prošla a Naiře bylo jasný, že se něco stalo.
Naira se rozhodla, že se půjde ujistit že se nic neděje a tak se otočila na podpatku a rozešla se směrem kam šla Thalia, ale Thalia šla rychle a Naira ji pomalu nestíhala a modlila se, aby se ji neztratila v davu.
Thalia došla před bytovku kde bydlela a hned vešla dovnitř. Hlavní dveře do bytovky se zavřeli dřív než k nim stačila Naira dojít.
Naira si povzdychla a došla ke zvonkům, s tím že na ni zazvoní, jenže ani na jednom zvonku nebylo napsaný Ellie jméno. Byly tam jen dvě dívčí jména. Emma Harrisová a Thalia Maddenová, ale žádná Ellie Senderson.
Možná šla za svojí kamarádkou, nebo za někým z rodiny, pomyslela si. Bylo jí blbý ji přepadnou když by byla u někoho na návštěvě. Když se chystala jít zpátky tak ze dveří vyšla paní se psem na vodítku a Naira potlačila svoje myšlenky a rychle chytla dveře a vklouzla do bytovky.
V celé bytovce bylo chladno a narušoval tomu hodně vzdálený, ale hodně naštvaný hlas Thalii. Naira se vydala po schodech do čtvrtého, posledního patra odkud šel hlas nejvíce slyšet.
Ta je pekelně nasraná pomyslela si Naira a šla blíž ke dveřím.
„Mami nezačínej s tím zase! Nemáš nejmenší podělaný tušení co se dělo, když ty si se sjížděla a já byla doma jen s otcem!" Tohle Nairu překvapilo i vyděsilo zároveň.
Thalia byla neskutečně naštvaná. Její matka byla nepoučitelná fetka už od té doby co Thalia opustila předčasně její dělohu. A teď se snaží její matka navázat s ní kontakt, protože si po třiceti letech uvědomila, že má dítě.
„Nebudu s tebou vůbec o tom diskutovat mami, zkus se sem přiblížit a vynesu tě v zubech!" Thalia byla v pokušení mobil hodit proti zdi, aby už nemusela svoji biologickou matku slyšet.
Matka ji vyrušila v polovině sundávání jejího kostýmu. Svoje přírodní vlasy měla pořád spletené do dvou copánků a její blond paruka se válela na zemi vedle šatů co měla dneska na sobě.
Když hovor ukončila stihla si sundat jednu zelenou čočku a někdo zaklepal na dveře. Thalia byla natolik rozrušena, že zapomněla na jakýkoliv opatření a tak v rychlosti došla k dveřím a prudce otevřela dveře a nenávistně se podívala na jejího vyrušitele
ČTEŠ
System error
RomansaZavedli jste chtíč mezi temnotu? Modlím se za vás. Thalia, nájemný vrah na objednání. Jedna z nejlepších a nejhledanějších vrahů ze Seattle. Nenáviděla svůj život a v mladých letech se k přiklonila ke kriminalitě. Naira, studentka prestižní střední...