Trvalo tři hodiny než na Malii Thompsonovou přišli. Thaliin nadřízený začal nabírat podezření, ale jakmile mu zavolal jeho kumpán a sdělil mu, že Malii našli mrtvou se zlomeným vazem, tak ho jakékoliv podezření opustili.
Vždy byl s Thalii prací spokojený. Nikdo jiný nebyl schopný v takto krátkém čase zlikvidovat osobu, která se zabít skoro nedala, ale ona to zvládla a nepotřebovala na to ani 24 hodin. Byl více než spokojený.
Proto hned napsal esemesku s dalším jménem a nalil si whiskey a užíval si blažený pocit, toho že mu všechno vychází podle plánu.
Za to Thalia nadávala jako dlaždič, že nikdy nebude mít pokoj od zabíjení. Padla pozadu do své postele a nechala zajít své myšlenky k dnešnímu odstranění dalšího života.
Pocit vinny nikdy neměla, byla vytrénovaná k tomu, aby byla chladná a k lidským životů přistupovala jako k havěti. Lidi nebyli nic jen havěť, která jen páchala zlo a chtěli pořád víc a víc. Nesnášela lidi, stejně jako nesnášela hmyz.
Brzo ráno se znova převlékla za Ellie Senderson a vyšla z bytu. Měla dojít omrknout svůj cíl, protože její momentální cíl byl docela oříšek.
Jednalo se o Jacka Bultera, který měl svojí vlastní firmu v rozkvětu a celý svět mu přál a zároveň nepřál. Jack byl bastard, okrádal lidi i své nejbližší a bylo mu to jedno. Kdysi si vzal jednu modelku, z které je dneska troska a zažívá od něj domácí nasilí.
Konala se další snobská sešlost a Thalia z toho nebyla úplně nadšená. Když přišla do restaurace kde se to mělo konat, hned si ji odchytla Lilly a odvlekla ji ke stolu, kde už seděla její dcera Naira a asi nějaká její kamarádka a neznámí muž, který byl až velice podobný Naiře.
„Toto je moje přítelkyně Ellie, seznámily jsme se před pár dny na akci ve středu. Ellie mojí dceru už znáš a toto je její kamarádka Emily a toto je můj muž Hanz." Stručně představila všechny členy, kteří seděli u stolu a Thalia na všechny zdvořile kývla.
Naira měla z ní blbý pocit, protože se jí snažila najít několik dní na internetu, facebooku a dokonce i na instagramu, ale nikdo jako Ellie Senderson neexistoval. Za to její kamarádka Emily, která byla z chudší rodiny byla celá bez sebe, že může být mezi nimi.
Emily byla tmavovláska s vlasy po ramena a měla v nich růžové prameny. V nosu měla kroužek a ve rtu dvě kuličky. Do této společnosti se svým vzhledem Emily vůbec nezapadala, ale Thalii byla velmi sympatická.
U stolu vládla příjemná atmosféra a všichni se bavili mezi sebou. Ale konverzace se během málo sekund obrátila a všichni se začali zajímat o Malii Thompsonovou.
„Prý ji někdo zlomil všechny kosti a nechal jí jen tak pohozenou na zemi v restauraci" zapojovala se do toho Lilly s děsem v očích. Thalia se rozhodla tuto situaci zachránit, aby tu nebyli velké nepokoje kvůli Malii smrti.
„Pravda je taková, že jí někdo zlomil vaz a nechal zamknutou v kabinkách na záchodě" Řekla bez zájmu Thalia, ale uvnitř sebe doufala, že přejdou na jiné téma.
„Vy o tom víte víc?" Zeptala se Naira, protože jí ta ženská přišla čím dál tím víc a víc podezřelá.
„Mám své spolehlivé kontakty a navíc můj bratr pracuje na vyšetřováni tohoto případu" Jedna velká tlustá lež co vypustila z úst Thalia.
„A pořád se neví kdo to udělal? Nechce se mi věřit, že ve středu mezi námi chodil vrah a klidně jsem mohla být mrtvá já!" Začala vyšilovat Lilly. Thalia si v duchu odfrkla. Kdyby věděla, že ten vrah sedí přímo vedle ní, tak by se asi zbláznila.
Hanz se už dále nemohl dívat jak jeho manželka vyšiluje a tak ji jemně okřikl, aby už to neřešila a Thalia byla za to velmi vděčná.
Restaurace najednou ožila, když dovnitř vstoupil Jack Bulter. Lilly s Hanzem se ihned zvedli a šli se přivítat s novým hostem. Naira s Thaliou se taky zvedly a šly tam pouze ze slušnosti. Naira se mezitím připravovala na co se Ellie zeptá.
„Myslíte že byste si semnou někdy zašla na skleničku?" Zeptala se sebejistým tónem. Thalia se překvapeně otočila a vpila se do modrých očí, které patřily Naiře.
„Ale jistě, bude mi potěšením" Odpověděla upřímně Thalia i přesto, že bylo touto nabídkou velmi zaražená.
ČTEŠ
System error
RomansaZavedli jste chtíč mezi temnotu? Modlím se za vás. Thalia, nájemný vrah na objednání. Jedna z nejlepších a nejhledanějších vrahů ze Seattle. Nenáviděla svůj život a v mladých letech se k přiklonila ke kriminalitě. Naira, studentka prestižní střední...