14/ musím odejít

23 6 0
                                    

Byl to týden od té události s Lilly a tři dny od toho kdy Thalia oddělala oběť a dozvěděla se, že musí v rychlosti opustit město a nejlépe i státy, protože zabít tuto oběť nebylo tak lehké jak plánovala. V zápalu boje zapomněla, že se v blízkosti nachází kamera a zrovna tato kamera ji zachytila a byla jen otázka času, kdy ji zabuší na dveře policie a okamžitě ji zabásnou. 

Thalia už od samého rána běhala po bytě a snažila se v rychlosti zabalit co nejvíce věcí. Včera večer se zbavila svého počítače a dokonce i mobilu, aby ji nemohl nikdo vystopovat. 

Když už byla skoro zabalená a připravená odjet někdo zabušil na její dveře. V tu chvíli by se ji krve nedořezalo. Kukátkem ve dveřích uviděla Nairu, kterou už víc jak týden neviděla. S radostí ji otevřela a Naira ji ihned vpadla do náručí a nevypadalo to, že by se jí chystala pustit. 

„Musím ti něco důležitého říct" Z Nairy vypadla tato věta tak rychle, že Thalia ani nestačila nic říct.

„Víš není to pro mně vůbec lehké a docela se obávám tvé reakce, ale musím ti to říct. Víš posledních pár momentů co se mezi námi odehrály mě donutili přemýšlet o-" Naira se zasekla v polovině věty a vyděšeně zírala na prázdný byt před její osobou.

„Ty odcházíš?" Zeptala se šeptem Naira a s bolestí na srdci se podívala na Thaliu, která se koukala do země a zadržovala pláč. 

„Já musím... je mi to líto" Zašeptala zpátky Thalia a pevně objala Nairu, která se schoulila do její náruče a nechala volný průchod slzám co se jí tlačily do očí. 

Naira už nedokázala skrývat své pocity dál a tak vzhlédla k Thalii, která měla tváře slané od vody z jejích očí a bez váhání Thalii políbila. 

Thalia se ihned chytla a objala Nairu kolem pasu a přitáhla si ji blíže k sobě. Na tento povel Naira zareagovala tím, že obmotala ruce kolem Thaliinýho krku a tím si ji přitáhla blíže k sobě. 

Thalia chytla Nairu pod stehny a vysadila si ji na sebe a Naira kolem ní obmotala nohy. Thalia se rozešla ke své ložnici a nepřestávala Nairu líbat. 

Naira byla v jedné euforii co s ni Thalia prováděla. Thalia líbala zrzku na krku a jemně jej sála a občas do něj kousla. Menší zrzka se v Thalii náruči prohýbala do luku a zdržovala své vzdychy. 

Když se Thalia dostala do ložnice tak se i se zrzkou svalila do postele a přetočila si ji pod sebe. Thalia si vlezla mezi stehna zrzky a její ruce ji přišpendlila nad její hlavu a nepřestávala jí líbat na krku.

Thalia sundala zrzce tričko a následně i podprsenku a nemohla se přestat dívat na tu božskou krásu, která ji momentálně ležela v posteli. Naira měla zrůžovělé tváře a nateklé rty. 

Thalia si stáhla své tričko a zapřela se o svoje ruce nad Nairou. Obě dvě byly zadýchané a ani jedna neměla co říct.

Thalia začala dělat cestičku od Nairy krku, mezi jejími prsy, přes pupík až ke zapínáním kalhot. Knoflík, který držel Nairy kalhoty byl rozepnutý a Thalia znova líbala její rty.

Její ruka se pomalu přemístila do Nairy kalhot a rovnou pod kalhotky a začala pohybovat rukou na nejcitlivějším bodě. Naira se vypjala do luku a nahlas vzdychla, Thalia se sama pro sebe usmála a ústy se začala věnovat jednu prsu a zároveň rukou masírovala Nairy bod slasti. 

Když Naira začala vzdychat ještě více a hlasitěji tak svoji ruku vytáhla a začala stahovat džíny z Nairy boků a následně je odhodila někam za sebe.

Následně si Thalia lehla na břicho a přehodila si Nairy nohy na záda, tak aby její obličej byl mezi Nairy stehnama. Thalia na nic nečekala a ponořila se svými ústy mezi Nairy nohy. Naira zprudka nasála vzduch skrz zuby a znova se prohla do luku. 

Thalia vzala do svých dlaní Nairy boky a přisunula si ji blíž ke svému obličeji. Thalia se letmo podívala na Nairy reakce, ale v tu samou chvíli ji přistála ve vlasech Nairy ruka, která ji donutila se znova přitisknout k jejímu pohlaví. S výkřikem se Naira udělala a padla vyčerpaná do peřin.

Thalia se vytáhla nad Nairu a musela se usmát nad její roztomilostí. Naira si rukama přitáhla Thaliu do polibku a nakonec se odvážila ji říct to co ji chtěla sdělit už před nějakou dobou. 

„Miluju tě a už nějakou dobu si to uvědomuji" Řekla upřímně Naira a čekala na odpověď. 

Thalia se zarazila nad významem slov a s bolestí na srdci ji začala znovu líbat. 

Líbaly se dlouho a dlouho po té, než obě dvě usnuly. 

Uprostřed noci se černovláska zvedla a začala se oblékat. Tváře měla mokré od slz a marně se snažila zadržet svoje vzlyky. Vzala všechny své zavazadla a zamkla byt, kde stále spala mladá zrzka, které se právě zdálo o Thalii a nemohla být šťastnější. 


System errorKde žijí příběhy. Začni objevovat