Bölüm 5

1.5K 145 56
                                    

"Annecim bu kadar uğraşıp kendini yorma altı üstü bir yemek yani herşey mükemmel olmazsa beni terk etmeyecek."

" Yapar bence kardeşi gibi şeytandır o."

Minho Hyunjin'e öldürücü bakışlarını gönderdi.

" Artık saçmalama Hyunjin abartma canım kardeşim.Yok annecim öyle birşey inanma sen şu dengesize."

" Hyunjin sende abartıyosun artık oğlum bak senle abin hiç benziyor musunuz onların benzeyeceğini nereden çıkardın.Ayrıca Minho bir daha bana çok uğraşma dersen terliği yersin tabiki uğraşacağım bu senin eve getirdiğin ilk sevgilin senin için çok değerli ki eve getiriyorsun.Gidin odanıza hazırlanın kafamı karıştırıyorsunuz ne yapacağımı unutuyorum.Hadi kış kış."

Annelerinin kızmasıyla ikiside odalarına çekildi.

Saplar klübü

Minho
Annem Jisung'u daha
tanımadan sevdi ilerde ben
bunları nasıl ayıracağım bilmiyorum.

Seungmin
Bence bu oyunu mümkün olduğunca hızlı bitir annen
Jisung'a çok fazla bağlanmasın
sonra ayrıldığınızda sorun çıkarır.

Changbin
Sadece bunu düşünüyorsunuz değil mi?

Jisung'u düşünmüyorsunuz
eğer hızlı bitirirsen kötü olduğunu bu yüzden senin onunla sahte de olsa sevgili olmak istemediğini düşünecek.

Seungmin
Ya sen Minho'nun mu Jisung'un mu arkadaşısın?

Her konuşmamızda bir sorun çıkarıyorsun anlayamıyorum seni.

Changbin
Anlayamazsın sende empati yeteneği olmadığı için.

Minho
Yeter artık.

Benim yüzümden kavga
etmeyin ben Jisung olayını da
annem olayını da çözeceğim bu işi ikisini de üzmeden halletmeye çalışacağım.

Seungmin
Senin yüzünden değil
Changbin beyin alınganlığı yüzünden kavga ediyoruz.

Changbin
Ben mi alınganım?

Sırf empati yapıp Jisung'u düşündüm diye arkadaşlığımı sorguladın.

Minho arkadaşlarının kavgasına daha fazla dayanamayıp telefonunu kapadı ve hazırlanmaya başladı.

••••••••••••••••••••••

Minho Jisung'un evinin önüne gelmişti ve ailesine durumu anlatıp anlatmadığını bilmediği için kapıyı çalmadı Jisung'a yazdı.

Minho&Jisung

Minho
Jisung ben kapının önündeyim.

Jisung
Tamam çıkıyorum.

Mesajdan iki dakika sonra evin kapısı açıldı ve Jisung içeriden çıktı.Sırf Minho'yu bekletmemek için ayakkabılarını hızlı giyinmişti.

" Selam "

" Selam "

" Heyecanlu mısın? "

" Evet çok fazla."

"Annem seni görmeden sevdi Jisung.Bütün gün sen geleceksin diye hazırlık yaptı.Ben istesiğimde yapmadığı kurabiyeleri bile yaptı."

İkiside güldü ama ikisininde bu gülüşlerinin altında stres ve heyecan vardı.

••••••••••••••••••••••••••

Geldiklerinden beri Minho'nun annesi Jisung ile sohbet ediyordu babası ise karısının çocuğu çok sıkmış olacağından endişeleniyordu.Akşamdan beri süren sohbeti durdurup herkesin susmasını sağlayan şey annesinin tek bir cümlesiydi.

"Ee düğün ne zaman?"

Çocukların stres olduğunu anlayan Minho'nun babası araya girdi.

" Çocuklar daha genç hayatım sıkma çocukları.Ayrıca Jisung oğlum sen çok sıkma kendini Minho ilk defa bir sevgilisini eve getirdi o yüzden biraz heyecanlıyız.Yani bende Minho'nun sevdiği biriyle evlenip bir yuva kurmasını isterim ama siz kendinizi ne zaman rahat hissederseniz o zaman evlenin bu konuda size karışamam."

" Evet bende hemen evlenin diye söylemedim.Ne zaman isterseniz o zaman evlenin.Ayrıca ailene sor müsait oldukları bir gün bu ilişkinin adını koymaya gelelim."

İkiside sadece iki saatlik konuşmayla işin evliliğe kadar geleceğini tahmin etmemişlerdi.

" Jisungcum kekin bitmiş biraz kek koyayım mı sana?"

" Yok teşekkürler bu kadar yeter. Şey ben kalkayım artık."

" Ne güzel sohbet ediyorduk oğlum nereye? "

" Saat geç oldu ben artık gideyim Bayan Hwang."

" Bayan Hwang mı?Anne de bana artık Jisungcum."

Minho Jisung'u  arabayla eve bırakıyordu.

" Minho ne yapacaksın?"

" Bilmiyorum. Ben olayların buraya kadar geleceğini düşünmemiştim.Sadece bir yemek yersiniz bir daha buluşmak istemezler diye düşünmüştüm."

" Bu konuyı sonra konuşalım mı Jisung ikimizin de düşünmeye ihtiyacı var. "

" Tamam"

Boyfriend or Friend  《♡Minsung♡》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin