Yıldızlı yerlerde medyadaki şarkıyı açabilirsiniz.
•••••••••••
"Hoşgeldiniz Bayan Han ve Jisung. "
" Hoşbulduk Bayan Hwang. "
"Hoşbulduk Bayan Hwang.Minho nerede?"
"Damatlık modellerine bakmaya gitti.Sen de git yanına beraber bakın bizde Bayan Han ile biraz sohbet edelim."
Jisung Minho'yu aramaya başladı ama bulamayınca damatlıklara kendi başına bakmaya karar verdi.Damatlıkların hepsi Jisung'a çok süslü gelmişti çünkü Jisung her zaman sadelikten yanaydı.Jisung kendine uygun damatlığı ararken Minho arkasından ona seslendi.
" Jisung"
Jisung Minho'nun seslenmesiyle arkasına döndü.Minho elinde birkaç tane damatlık tutuyordu.Elindeki damatlıklardan birini gösterip konuştu.
" Denemek ister misin?"
"Olur"
Minho'nun elindeki damatlık tam Jisung'un isteyeceği tarzda bir damatlıktı ve Jisung çok sevmişti.
Beraber giyinme kabinlerinin olduğu yere gittiler ve yanyana olan kabinlere girdiler.
Minho Jisung'tan önce giyinip annelerinin yanına gitti.
"Çok yakışıklı olmuşsun oğlum."
" Teşekkür ederim annecim."
"Damatlık çok yakışmış Minho'cum."
" Teşekkür ederim Bayan Han."
Jisung da üstünü giyinip annelerinin olduğu yere gitti.Bayan Han ve Bayan Hwang Jisung'a şaşkınlıkla baktılar gerçekten çok güzel olmuştu.
" Çok güzel olmuşsun Jisung."
" Teşekkür ederim Bayan Hwang. "
" Oğlum,gerçekten çok güzelsin."
""Teşekkür ederim anne."
Minho'nun dili tutulmuştu Jisung'un güzelliğini anlatmaya kelimeler bulamıyordu.
" Minho, birşey söylemeyecek misin oğlum?"
" Ç-çok güzel. "
" Jisung rahat mı peki kıyafet? "
"Rahat sadece pantolon biraz geniş."
" Tamam bir beden daha küçüğünü alırız."
" Bir beden küçüğü yok ki.En küçük bedeni bu."
"O zaman pantolonu biraz daralttırırız.Yani Jisung bu modeli isterse başka modelleri de deneyin tek bir modelle sınırlı kalmayın."
" Ben bunu beğendim ama Jisung isterse başka model bakabiliriz."
" Hayır bende beğendim gerek yok başkasına."
" Tamam o zaman üstünüzü değişin de diğer eksikleri almaya gidelim."
" Tamam"
" Tamam"
İkiside onayladıktan sonra giyinme kabinlerine gittiler.Jisung tam kabine girecekken Minho onu durdurdu.
" Çok güzel olmuşsun.Güzelliğinden dilim tutuldu..."
Jisung çoktan kızarmaya başlamıştı ama Minho'nun biraz sonra söyleyecekleri onu daha fazla kızartacaktı.
☆★
"Bu kadar güzel bir sevgilim olduğu için şanslıyım.Sadece yüzün değil kalbinde çok güzel.Bir zaman sonra bu sahte sevgililik olayının beni pişman edeceğini düşünüyordum ama aksine her gün bu olaydan daha fazla zevk alıyorum.Seninle olmayı seviyorum,beni iyi hissettiriyorsun.Daha öncesinde benim için sadece iş ve ailem vardı hayatım çok düz ve sıkıcıydı ama sen haytıma renk kattın.Seninleyken hayatım gökkuşağı gibi rengarenk, her zaman hayatımı böyle renklendir olur mu?Ben de senin için elimden geleni yapacağım."••••••••••••••••••••••••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boyfriend or Friend 《♡Minsung♡》
Fiksi Penggemar"Erkek arkadaşım mısın yoksa sadece arkadaşım mı?"