Bölüm 10

1.1K 100 10
                                    

Saplar klübü

Seungmin
Minho bunu görmen gerekiyor.

Link:
Lee şirketinin varisi Lee Minho'nun sevgilisi.

Minho
Bu ne?

Seungmin
Linke bas.

Haberin içeriği:

İki yıl önce Kim şirkettinin kurucusu Kim Yungho'nun tek kızı Kim Minyeon'un ve Lee şirketinin varisi Lee Minho'nun sevgili olduğu haberleri çıkmıştı Lee Minho bu haberleri yalanlarken Kim Minyeon hiçbir şey söylememişti.Olaydan hemen sonra Kim Minyeon iş için New York'a gitmişti.Bir gün önce New York'dan dönen Kim Minyeon'un ilk uğradığı yerlerden biri Lee şirketi oldu.İşte şirketten görüntüler.

*Fotoğraf*

*Fotoğraf*

*Video*

Changbin
O kızı öptüğüne inanamıyorum.

Minho
Öpmedim zaten hatta kendimden uzaklaştırdım evleneceğimi söyledim ama videoyu kesmişler.

Seungmin
Ne yapacaksın?

Minho
Bilmiyorum önce haberi yapan ajansı bulmaya çalışacağım.

Changbin
Bu işi Jisung'un ailesi görmeden önce halletmen gerekiyor.

Seungmin
Çoktan görmüşlerdir.

Minho
Görmüşlerdir ama eğer videonun tamamını bulup o kızı öpmediğime inandırırsam sorun olmaz bence.

••••••••••••••••••••

Jisung'un günü çok yoğun geçmişti mesai saati bitince hemen evin yoluna koyuldu.Eve gidip üstünü değiştirdikten sonra Bayan Hwang ve annesi ile basına açık nişan için davetiye seçmeye gideceklerdi.Eve geldiğinde kapıyı çaldı ama anesi kapıyı açmadığı için çantasından anahtarını çıkardı ve kapıyı açtı.Salondan bağırış sesleri geldiği için oraya gitti.

"Açık açık videoda görünüyor zaten herşey zaten aldatmış işte."

"Baba..."

"Kim kimi aldatmış ne oluyor? "

Babası hiçbir şey söylemeden elindeki telefonu Jisung'a uzattı.Jisung uzatılan telefonu alıp yazıyı okudu sonra videoyu izledi.Video dün o kızın şirkete geldiği ve Minho'yu öptüğü zamandandı.Kim o videoyu nasıl çekmişti ki.

"Aldatmış seni o pislik.Üstelik bu görüntüler dünden görmedin mi o kızı şirkete girerken? "

"Gözünün önünde seni alsatıyor ve sen görmüyor musun?İstifanı ver bir daha o şirkete gitmeyeceksin.Onunla da evlenmeyeceksin."

" Ama bab-"

" Jisung sözümü ikiletme.Şuan sinirliyim odana çık kavga etmeyelim."

Jisung tek bir söz etmeden odasına çıktı ve tuttuğu gözyaşlarını serbest bırakıldı.

Minho arıyor

"Jisung haberleri gördün değil mi? Gerçekleri biliyorsun inanmadın değil mi o haberlere?Annen anneme ayrılacağını söylemiş.Ayrılmayacaksın değil mi?"

" Ağlıyor musun? Ağlama.Saçma bir haber yüzünden ağlama.Haberi yapan ajansı buldum bu saçma olayı bitireceğim."

••••••••••••••••••••

Ağacın rengi çok güzel ya elle boyanmış gibi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ağacın rengi çok güzel ya elle boyanmış gibi.

Boyfriend or Friend  《♡Minsung♡》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin