Sabah annesinin "Sevgilini ne zaman tanıştıracaksın?"
"Sevgilin kaç yaşında?" gibi sorularından kaçıp şirkete gelmişti Minho.Odasına girdikten sonra sekreteri odaya geldi.Elindeki kağıdı uzatıp konuştu." Bugünkü programınız Bay Lee."
Minho kağıdı elinden alırken çocuğu inceledi.Sekreterine daha önce hiç dikkatli bakmamıştı ve bu kadar güzel olduğunu yeni fark ediyordu.Bir erkek olmasına rağmen kızları kıskandıracak bir güzeliği vardı.Daha fazla dikkat çekmemek için elindeki dosyayı inceledi.
" Teşekkür ederim çıkabilirsin."
Jisung odadan çıktı.Bugün Minho için çok dolu bir gündü ve sahte sevgili meselesi ile ilgilenecek vakti yoktu.Annesi bu mesele ile çok ilgilemiyordu ve tanışmak istiyordu,Minho elinden geldiği kadar ertelemeye çalışıyordu ama annesi her seferinde daha çok üsteliyordu.Bu meseleyi daha sonraya bıraktı ve ilk toplantısına girdi.
•••••••••••••••••••••••
Saat çoktan akşam yediyi geçmişti.Minho akşam yemeği saatine geç kalmıştı bu yüzden eve gitmeyip şirkette bir şeyler sipariş edip yemeyi planlıyordu.Tam sipariş için arayacakken kapı çalındı.
" Gel"
İçeri Jisung girdi.
" Bugünkü toplantıların listelerini getirdim hepsi imzalanacak. "
Minho Jisung'un elinden listeleri aldı ve imzalamaya başladı
Aklına Jisung'un da bütün gün onunla birlikte toplantılara girdipi geldi ve onun da aç olabileceğini düşündü.Listelerin hepsini inzaladıktan sonra Jisung'a verirken sordu.
"Bunda sonra işin var mı?"
" Hayır,evine gideceğim Bay Lee."
" Gitme.İşin bittikten sonra odama gel."
" Tamam. "
" Teşekkür ederim çıkabilirsin."
••••••••••••••••••
Minho yemeği sipariş etmişti ve Jisung ile yiyorlardı.Aklına çok güzel bir fikir gelmişti Jisung'u ailesine sahte sevgilisi olarak tanıtabilirdi.Jisung'a söylemeden önce arkadaşlarına yazdı.Saplar klübü
Minho
Acil toplanın.Hadi çabuk.
Seungmin
Ne oldu?Changbin
Ne var?Minho
Kendime sahte sevgili buldum.Seungmin
Kim?Minho
Han JisungChangbin
Sekreterin mi?Minho
Aynen
Bence gayet güzel bir seçim.
Şimdi çocuk güzel, nazik ve zor
durumda olduğum için kabul
edebilecek kadar iyi kalpli yani tam annemin istediği özellikleri taşıyor.Seungmin
Minho dikkat et de annen tanıştırdıktan sonra çocuğu damat olarak almak istemesin.Changbin
Jisung olmaz.Minho
Niye lan aşık mısın yoksa?Changbin
Saçmalama
Jisung güzel ve çalışkan olduğu için senin dikkatini çekmeye çalıştığını düşünüyor ve bunu dile getiriyorlar.Eğer sen Jisung ile sevgili gibi görünürsen onların bu düşüncesi doğrulanmış olacak.Minho
Ama bu doğru değil.
Başkalarının ne düşündüğü umrumda değil.Seungmin
Çocuk nasıl kabul etti.Minho
Daha söylemedim şimdi söyleyeceğim." Jisung bir konu ile ilgili yardıma ihtiyacım var bana yardım edebilir misin?"
" Sorun ne Bay Lee?"
" Aileme bir yalan söyledim.Onlara bir sevgilim olduğunu söyledim ama aslında bir sevgilim yok."
" Size sevgili bulmamı mı istiyorsunu?"
" Hayır direkt sevgilim olmanı istiyorum. Yani kısa sürede başka birini bulamayacağım için senin olabileceğini düşündüm bana yardım eder misin? Sadece kısa süreliğine sevgilim rolünü oynayacaksın sonrasında bir şekilde ailemi hallederim ben şimdilik inansınlar yeter. "
" Ben yapabileceğimi sanmıyorum. Rol yapmakta hiç iyi değilim üstelik birilerine yalan söylemeyi de sevmiyorum ama isterseniz size başka birilerini bulabilirim."
" Hayır Jisung ben senin olmanı istiyorum.Bak bu süre zarfında sadece aileme ve şirkettekilere karşı sevgilim rolünü oynayacaksın gerçek hayatımızda rahat hissetmen için arkadaş olabiliriz.Lütfen kabul et."
" Tamam yapmayı deneyeceğim."
" Teşekkür ederim."
" Şey benim eve gitmem gerekiyor iyi akşamlar. "
" Seni bırakabilirim istersen."
" Teşekkür ederim gerek yok ."
" Tamam görüşürüz. "
Jisung cevap vermeden dışarı çıktı ikisinin de aklı çok karışıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boyfriend or Friend 《♡Minsung♡》
Fanfic"Erkek arkadaşım mısın yoksa sadece arkadaşım mı?"