Jisung ve Minho balayılarını bitirip evlerine geri döndükten sonra iki gün geçmişti.Minho Jisung'u biryere götüreceğini söyleyerek arabaya bindirmişti.Jisung ne kadar sorsada cevap vermemeiş süpriz olduğunu söylemişti.Arabayı birsürü arabanın arasına park ettikten sonra arabadan inmişlerdi.
"Minho ya ben hala birşey anlamadım neresi burası? "
"Anlarsın şimdi sevgilim. "
Minho Jisung'un elini tutup binanın önüne getirdi.İçeride birsürü çocuk vardı ve kapıda çocuk yurdu yazıyırdu.Minho durup konuştu.
"Jisung ben her iki ayda bir buraya gelirim.Buradaki bütün çocuklar benim gerçek çocuğum gibidir.Geçen ay normalde gelecektim ama düğün hazırlıkları falan olduğu için gelememiştim.Büyük ihtimalle bana küsmüşlerdir ama onlara senin gibi bir baba götürünce beni affedeceklerine eminim.Hadi içeri girelim"
Minho güvenlikle konuştu ve içeri girdiler.Yurdun müdür yardımcısından çocukların oyun odasında olduğunu öğrendiler ve oraya gittiler.Kapıdan içeriye girdiler.
"Ufaklıklar ben geldim. "
Bütün çocuklar Minho'ya bakyı ve onun yanına geldiler.Minho aralarından en küçük gibi görünen çocuğu kucağına aldı ve öptü.
"Minho hyung neden gelmedin biz seni çok bekledik?"
"Gelemedim çünkü düğünüm vardı ve hazırlık yapmam gerekiyordu."
Minho'nun kucağındaki çocuk konuştu.
"Şen başkası için geymedin bize ben sana küstüm."
Birkaç çocuk daha onu onayladı.
"Hadi ama bebeklerim böyle yapmayın hem size benim gibi babalık yapabilecek birini daha getirdim size bir baba daha getirdim."
Jisung'u gösterip konuştu.
"O benim evlendiğim kişi ve size en az benim kadar değer verebilecek biri."
Çocuklar çekingence Jisung'un yanına gidip konuştular.
"Adın ne?"
"Kaç yaşındasın?"
"Minho hyungu çok mu seviyorsun?"
"Sense Minho hyung gibi hep gelecek misin? "
"Sakin olun hepinizin sorularına cevap vereceğim.Ben Jisung 21 yaşındayım Minho'yu çok çok çok seviyorum ve hep geleceğim hatta Minho hyungınızdan daha çok gelirim."
"Bizde Minho hyungı çok seviyoruz."
Minho,Jisung ve çocuklar beraber oyunlar oynadılar ve vakit geçirdiler.Çocuklar bahçede oyun oynarlarken Minho ve Jisung bir banka oturdular.
"Jisung"
Jisung Minho'ya döndü.
"Gelince kucağıma aldığım çocuk var ya adı Sunoo.Benim ona bir sözüm var.O bu yurda ilk geldiğinde ben buradaydım bana burada kalmak istemediğini söyledi ve onu burdan almamı istedi ama ben onu alamayacağımı çünkü evlenmeyen kişiye çocuk vermediklerini söyledim.Sonra bana evlendiğimde onu hemen buradan götürmemi istedi.Bende ona söz verdim çünkü onu üzmek istemedim.Bugün bana evlendiğim için sözümü tutup tutmayacağımı sordu ben bir aptallık yapıp sana sormadan ona sözümü tutacağımı söyledim.Onu evimize götürebilir miyiz?"
"Sen çok iyi birisin.Tabikide götürelim sonuçta söz tutmak önemlidir ve bu minnoşun kalbini kırmayalım.Onun oğlum olmasından çok mutlu olurum."
"Teşekkür ederim.Hadi hemen gidip müdüre söyleyelim."
Banktan kalkıp müdürün odasının yolunu tuttular.
•••••••••••
Sanki final yaklaşıyor gibi :'(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boyfriend or Friend 《♡Minsung♡》
Fanfic"Erkek arkadaşım mısın yoksa sadece arkadaşım mı?"