Jeongin abisinin bu saçma evlilik meselesine neden evet dediğini düşünüyordu dünyada başka erkek mi kalmamıştı o gıcığın abisiyle evleniyordu.
"Pişt Jeongin."
Hyunjin Jeongin'in yanına oturdu.
" Ne var? "
" Niye hemen tersliyorsun ya?"
"Düşman olduğumuz için olabilir mi?"
" Düşman mı? Abinle abimin evlenmesini istiyor musun?"
" Hayır tabikide."
" Tamam bende istemiyorum o zaman düşman değiliz."
" O nasıl oluyor? "
" İkimizde onların evlenmesini istemiyoruz eğer güçlerimizi birleştirirsek onları ayırabiliriz ve birdaha birbirimizin yüzünü görmeyiz.Ama eğer evlenirlerse sonsuza kadar birbirimizi görürüz.Kabul mü? "
"Kabul.Nasıl yapacağız?"
" Benim bir planım var.Bak şimdi..."
•••••••••••••••••••••••••
Akşam Jisung'un ailesi geleceği için Bayan Hwang hazırlık yapıyordu hiçbir şeyin eksik olmamasına özen gösteriyordu.
"Annecim ne yapıyorsun?"
"Masayı düzeltiyorum oğlum sen neden okuldan erken geldin?"
" Son ders boştu."
" Bilirim ben o boş dersleri neyse git odana hazırlan güzel birşeyler giyin."
" Tamam anne."
Bayan Hwang yemek masası için çıkarılan örtüleri inceledi.
" Kızım hiç renkli birr masa örtüsü olur mu bu akşama? Beyaz dantelli olanları getirin.Bu akşam herşey en iyisi olmalı."
••••••••••••••••••••••••••
Jisung ve ailesi Minho'nun babasının gönderdiği araba ile eve geldiler.Yemek boyunca aileler tanıştı ve çocuklar hakkında konuştular şimdi ise sıra kahve ile birlikte evlilik meselesini konuşmaya geldi.
"Evet Bay Han biliyorsunuz ki çocuklar birbirlerini seviyorlar değer veriyorlar ve evlenmeye karar verdiler.Evlenmeden önce bu ilişkinin adını koymaya geldiniz sizinde izninizle çocuklara tekrar soralım ve yüzükleri takalım."
" Tabi buyrun. "
" Evet çocuklar biliyorsunuz evlilik kolay birşey değil.Siz evet birbirinizi seviyorsunuz ama sevgiyle olmuyor bu olgunluğu taşımanız gerekiyor.Öncelikle bir evlilikte en önemli konulardan biri güvendir birbirinize güvenirseniz şüphe duymazsanız bu sevgiden daha güçlü bir bağdır.Diğer önemli konu ise saygıdır eğer bir ilişkide saygı varsa sevgi olmadan da yaşanır.Siz bu iki kavramı önemseyip ilişkinizi taşıyabilecek misiniz?"
İkiside düşündü aralarında sevgi yoktu ama ikiside birbirlerine saygı duyuyorlardı güven meselesi ise zaten birbirlerine güvenmekten başka şansları yoktu.Birbirlerine bakıp soruyu cevapladılar.
"Evet"
" Güzel o zaman yüzükleri takalım."
Bay Lee Minho'nun yüzüğünü Jisung'a, Jisung'un yüzüğünü ise Minho'ya verdi.İkiside birbirlerinin yüzüğünü taktılar ve Minho Jisung'un alnına küçük bir öpücük kondurdu.Bu onların ilk temaslarıydı daha önce birbirlerinin ellerini bile tutmamışlardı.
Jisung ve ailesi evlerine gittikten sonra Minho Seungmin ve Changbin'e artık sap olmadığını yazmak için odasına çıktı.Hyunjin ise planını uygulamaya hazırlanıyordu.
•••••••••••••••••••••••
Biraz kısa oldu ama.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boyfriend or Friend 《♡Minsung♡》
Фанфик"Erkek arkadaşım mısın yoksa sadece arkadaşım mı?"