"Oğlum artık bizi geçiştirmesen getirsen şu sevgilini."Kahvaltıya huzurlu başlayan Minho böyle devam edeceğini sanmıştı ta ki annesi klasik konuşmalarına başlayana kadar.
" Annecim sevgilim kaçmıyor getiririm neden bu kadar taktın?"
" Asıl sen neden bu kadar inat ediyorsun oğlum getir tanıştır merak ediyorum belki beğeneceğim gelin olarak alacağım."
"Annecim öyle kolay değil."
" Birşey mi var kızda söyle bilelim."
" Sorun aslında kız olmaması."
"Erkek mi?"
Annesinin bu sorusuna ne cevap vereceğini düşünürken kardeşi Hyunjin lafa girdi.
" O çocuk değil mi?"
" Hangi çocuk? "
" Okula gelen, kavga ettiğim çocuğun abisi."
" O"
" İmkanı yok izin vermem ayrılın."
" Niye lan ne kötülüğünü gördün?"
" Kardeşine gıcığım.Kardeşi öyleyse abisine güven olmaz."
" Hyunjin karışma abine.Sende getir artık tanıştır şu çocuğu Minho. "
Hyunjin sıkıntıyla ofladı ama annesinin sinirli bakışlarıyla sustu.
"Ne zaman getireyim?"
" Müsaitse yarın akşam gelin."
" Tamam ben sorarım ona."
Hyunjin ve Minho hariç herkes huzurlu bir şekilde kahvaltısına devam etti.
••••••••••••••••••••••••••
Minho şirkete geldiğinden beri Jisung'a olayı nasıl açıklayacağını düşünüyordu.Düşüncelerini sonlandıran odasının çalan kapısı oldu.
"Gel"
İçeri en korktuğu kişi yani Jisung girmişti.
" Bay Lee bugün saat 3'te yapacağınız toplantı iptal oldu."
" Tamam.Yemek yedin mi?"
" Hayır"
" Tamam git eşyalarını topla, biryere gidelim hem sana söyleyecek bir şeyim var. "
Jisung odadan çıktı ve Minho'yu düşünceleriyle beraber bıraktı.Beş dakika sonra Changbin'in odaya dalmasıyla sıçradı.
" Oğlum manyak mısın sen öyle girilir mi odaya?"
"Çen koyktun mu?"
" Şu saçma sesi yapma sinirlerimi oynatıyorsun."
" Ya sen bugün biraz fazla mı sinirlisin ne oldu yine?"
" Yarın akşam Jisung'u eve tanıştırmaya götürmem gerekiyor ama ona nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum. "
" Bu muydu derdin bende ciddi birşey sandım direkt söyle gitsin ne kasıyorsun o zaten ailenle tanışması gerektiğini biliyordu."
" Haklısın ama yinede zor ya bide Hyunjin sorunu var."
" Yine ne sorun çıkardı?"
" İki gün önce Hyunjin bir çocukla kavga etmişti ya anlatmıştım zaten o gün kavga ettiği çocuk Jisung'un kardeşiydi.Şimdi kardeşi öyleyse abisi daha kötüdür kardeşine sinir oluyorum ayrıl ondan diye dırdır etmeye başladı."
" Oğlum ben bu çocuk kadar sorunlu birini görmedim ya bırak ailene söyle evlatlıktan reddetsinler beni alsınlar yerine."
Minho Changbin'in söylediğiyle göz devirdi.
" Ne var ya daha az sorun çıkarırım en azından."
"Saçmalama Changbin hadi çık odamdan gideceğim bende."
" Tamam ya sen git ben biraz takılırım burada. "
" Lan yürü."
Minho,Changbin ile birlikte kendisi de odadan çıktı ve Jisung'un yanına gitti.
" Hazır mısın çıkalım mı?"
" Evet hazırım. "
••••••••••••••••••••
"Evet Jisung seninle birşey konuşmam gerekiyor."
Birçok şey düşündükten sonra Changbin'in dediği gibi konuyu uzatmadan direkt söylemeye karar verdi Minho.
" Ailem yarın akşam seninle tanışmak istiyor."
Bir nefeste söyledi Minho. Sonrasında derin bir nefes aldı rahatlamıştı.
" Bu kadar çabuk mu istediler? "
" Evet ama eğer kendini hazır hissetmiyorsan onları daha fazla oynayabilirim."
" Hayır gerek yok siz de daha fazla zorlanmayın.Gelirim tanışırın zaten bir kere gördükten sonra bir daha o kadar fazla başınızı şişirmezler."
" Haklısın ama önce bana iş dışında siz diye hitap etmemeyi öğrenmen gerekiyor.Daha önce de söylediğim gibi iş dışında arkadaşız rahat olabilirsin."
•••••••••••••••••••••••
Bir sonraki bölüm Jisung Minho'nun ailesi ile tanışacak bu bölüme yazsam fazla uzun olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boyfriend or Friend 《♡Minsung♡》
Fanfic"Erkek arkadaşım mısın yoksa sadece arkadaşım mı?"