Seungmin ve Changbin aldıkları evlilik kararını yaklaşık bir hafta sonra ailelerine söylemeye karar verdiler.Minho, Seungmin ve Changbin'in aileleri onların küçüklüklerinden beri yakın oldukları için hepsini bir araya toplamak çok kolay olmuştu.Herkes Minhoların evinde toplanmışlardı.Yemekler yendikten sonra aileler koltukta oturup sohbete başladı.Seungmin stresten yanında oturan Jisung'un elini sıkıyor Changbin ise bacaklarını sallıyordu.Bayan Kim bu sefer soruyu Minho ve Jisung'a yöneltti.
"Minho, Jisung anlatın bakalım nasıl gidiyor evlilik?"
"Güzel gidiyor çocuk falan."
"Çocuk demişken Sunoo nerede?Getirmediniz mi?"
"Getirdik de uyuyakaldı."
"Yaa çok istiyordum görmeyi. Neyse sonra görürüz çocuk kaçmıyor ya.Umarım Changbin ve Seungmin'inde sizin gibi iyi bir evlilikleri olur."
Çocuklarıb üzerindeki stresi fark eden Bayan Seo çocuklara göz kırpıp konuştu.
"Çok haklısın canım.Umarım birbirleri gibi saygılı ve iyi anlaşabildikleri birilerini bulurlar.Sizin aranız nasıl Changbin biraz çekilmez biridir seni çok zorlamıyor umarım Seungmin? "
"Yok çok zorlamıyor."
Bu sefer Bayan Kim Changbin'e sordu.
"Seungmin seni zorluyor mu Changbin?"
"Birkaç gün önce yaptığı şaka hariç zorlamıyor."
"Seungmin şakaları pek sevmez ama ne yaptı?"
"Pikniğe gittiğimiz gün nehre düşüp boğulma şakası yaptı."
"Aa öylesine mi?"
"Aslımda süpriz için yapmıştım anne."
"Boğulma taklidi yaptıktan sonra bunu verdi."
Elindeki yüzüğü gösterdi.
"Bütün plan bu yüzdenmiş."
Bayan Seo hariç diğerleri yüzüğün ne için olduğunu anlamamışlardı.Bay Kim sordu.
"Ne yüzüğü o?"
Changbin , Seungmin ve Bayan Seo'dan aldığı onay ile herşeyi anlatmaya başladı.
"Biz Seungmin ile iki yıldır birbirimizi seviyoruz ve birkaç aydır da çıkıyoruz.Artık ayrı kalmak istemiyoruz.Hayatımızı birleştirmek, evlenmek istiyoruz.O gün Seungmin bana bu yüzükle evlenme teklifi etti."
Bayan Seo hariç herkes şaşırmıştı.Onları şaşırtan şey ikisinin çok yakın arkadaşken nasıl birbirlerine aşık olduklarıydı.Bay Kim konuştu.
"Birbirinizi o anlamda sevdiğinize emin misiniz? Uzun zamandır arkadaşsınız ve birbirinizi seviyorsunuz,aranızdaki sevgiyi yanlış anlamış olabilirsiniz."
"Hayır baba 2 yıl da yanlış anlaşılmaz."
"Oğlunuzu gerçekten seviyorum Bay Kim."
"O zaman tebrik ederim."
Seungmin'in annesi hiçbirşey söylemese bile yüzünden ne kadar mutlu olduğu anlaşılıyordu.
•••••••••••••
Normalde final olacaktı ama dedim ki Seungbin evlenmesin mi? O yüzden onları evlendirip öyle bitireceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boyfriend or Friend 《♡Minsung♡》
Fanfiction"Erkek arkadaşım mısın yoksa sadece arkadaşım mı?"