Bölüm 12

1.1K 95 10
                                    

Mutfaktaki konuşmalarından sonra Jisung Minho'yu affetmişti ama olan olaylardan sonra nişan hazırlıklarını 1 hafta ertelemişlerdi.Jisung ise bir süre şirkete gitmeyecekti onun yerine yakın arkadaşı Felix bakacaktı.

Seungmin Jisung'u görmediği için merak etmişti o yüzden buluşmak istemişti.Onun isteği üzerine Changbin, Minho ,Seungmin ve Jisung bir kafede buluşmuşlardı.

"Seungmin peçete uzatır mısın?"

" Tabiki"

Seungmin Changbin'e peçeteyi uzatmıştı ve Minho ise onlara şaşırmış bir şekilde bakıyordu.Minho'nun bakışlarını fark eden ikili ona döndüler.

" Bu konuyu sonra detaylıca konuşacağız. "

" Abartma Minho ya."

" Ne abartma Changbin daha düne kadar birbirinizi bir kaşık suda boğacak gibiydiniz.Neyse sonra konuşalım."

" Jisung nasıl bir düğün istiyorsun?"

" Bilmem.Hiç düşünmedim."

" Ama artık bunu düşünmen gerekiyor."

" Niye?"

" Yakında evleneceksiniz ya Jisung."

" Seungmin hadi bi gidelim."

" Nereye ya sohbet ediyorduk. "

" İşimiz var ya hani."

" Onu sonra da hallederiz. "

" Ama ben şimdi istiyorum.Hem bana söz verdin."

" Tamam.Şey bizim gitmemiz gerekiyor ufak bir işimiz var."

" Tamam görüşürüz. "

" Görüşürüz Jisung birdaha buluşalım ama bu sefer onları almayalım yanımıza, tek olalım."

" Vay be Changbin görüyor musun iki dakikada satıldık."

" Susun be.Özel konuşacaklarımız var."

" Öyle olsun. "

Changbin ve Seungmin kafeden ayrıldılar.

" Gerçekten nasıl bir düğün istediğini hiç düşünmedin mi?"

" Hayır"

" Tamam,o zaman beraber düşünelim."

•••••••••••••••••••••••

Yolda dövmeciye doğru yürürlerken konuştu Seungmin

"Ya Changbin aralarını yapıyordum sen niye hemen gitmek istedin ki?"

"Düğün meselesini sorman yeterliydi zaten.Biraz daha dursak konuyu başka yerlere getireceğine emindim o yüzden seni hemen oradan çıkardım.Hem şimdi gidelim dövmeciye daha fazla bu dövmeyi kolumda taşımak istemiyorum. "

" Salak ben mi dedim sana o salak kızın ismini koluna yazdır diye. "

" Ne bileyim seviyordum o da beni seviyor sandım.Yaptık bir hata işte yüzüme vurma."

Dövmecinin önüne geldikleri için sustu Seungmin ve beraber içeri girdiler.

••••••••••••••••••••

Bebeğimin fotoğrafını koymasam olmazdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bebeğimin fotoğrafını koymasam olmazdı.Eğer ingilizce kitap okuduktan sonra beynim hala çalışırsa bölüm akşam altı gibi gelir.

Boyfriend or Friend  《♡Minsung♡》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin