Bölüm 9

1.1K 102 33
                                    

Minho ve Jisung nişanlandıktan sonra 3 gün geçmişti ama şirkette kimse daha bilmiyordu bugün bütün şirket çalışanları için olan toplantıda söylemeyi planlıyordu Minho.

Minho masasında boş boş otururken kapısı çaldı.

"Gel"

" Minho~ Özledin mi beni bebeğim?"

"Minyeon ne işin var burada?"

" Kırıldım beni böyle mi karşılıyorsun."

Kız gidip Minho'ya sarıldı.

" New York'ta sıkıldım biraz kafa dinlemeye geldim kötü mü yapmışım.Sevinmedin mi beni gördüğüne."

Kız kollarını Minho'nun boynuna sardı ve dudağından öptü.Minho olayın şokuyla birşey yapamadı birkaç saniye sonra kızı itti.

" Minyeon biraz uzak durur musun? "

" Niye ama bebeğim özlemedin mi beni?"

Kızı kendinden uzaklaştırıp konuştu.

" Bak Minyeon artık karşında eski Minho yok.Annenle olan planınızı anlamadığımı falan mı sanıyorsun? Benimle evlenmeyi planlıyordun değil mi sırf param için?"

" Hayır bebeğim seni seviyorum ben."

" Anladım oyununuzu artık devam etmene gerek yok ayrıca nişanlandım ve evleneceğim uzak dur benden artık."

"Minho ama be-"

" Çık odamdan!"

" Öyle olsun Minho ama istediğin zaman senin için burada olacağım."

Kız odadan çıktığında Minho kimsenin onu görmemiş olmasını diledi çünkü birçok kişi daha önceden Minyeon ile Minho'nun sevgili olduğunu düşünüyordu, Minyeon New York'a gittikten sonra dedikodular durulmuştu ama eğer onu tekrar Minho'nun yanında görürlerse tekrardan sevgili olduklarını düşünebilirlerdi.

•••••••••••••••••••

"Jisung Kim Minyeon geri dönmüş duydun mu?"

" O kim?"

"Tanımıyor musun?Kim Minyeon ile Bay Lee çok yakınlar hatta bir ara bütün çalışanlar onların sevgili olduklarını düşünüyorlardı ama Minyeon New York'a gittikten sonra hiç Bay Lee'yi görmeye gelmemişti.Şimdi gelmiş."

" Aman boş dedikodulara harcayacak vaktimiz yok işine bak sen,bende şu dosyayı Bay Lee'ye götüreyim."

Jisung Minho'nun odasının kapısına geldi ama kapıyo çalmadan önce kapının üstündeki camdan bir kadının Minho'ya sarıldığını gördü ilk başta içeri girip kadının saçına yapışıp Minho'dan ayırmak istedi ama ona engel olan şey Minho'nun da o kadına sarılmasıydı.Belki de arkadaşıydı, hemen tepki göstermemesi gerektiğini düşündü ama kadın Minho'yu dudağından öpmüştü o an kadının amacının masum olnadığını anladı elini kapının koluna attı ama kapıyı açmadan düşündü Minho kadını ittirmemişti demek ki bundan hoşlanmıştı bu durumda Jisung içeri girip ne söyleyebilirdi ki.Üstelik onlar sahte bir evlilik yapacaktı bu yüzden Jisung Minho'ya karışamazdı.Jisung hemen kapının önünden ayrıldı ve masasına geldi.Eline bir kalem aldı ve sinirle kalemle oynamaya başladı elindeki yüzüğü görünce daha çok sinirleri bozulduğu için yüzüğü çıkarıp cebine attı.Beynindeki düşünceleri susturamıyordu.

"Kim Minyeon az önce Bay Lee'nin odasından çıktı kesin hasret giderdiler."

" O kadar uzun durdu mu ki?"

" Olsun şimdilik gelmiştir o,onlar akşam tekrardan buluşurlar."

Şirketteki herkes onları konuşuyordu Jisung belki de Minho o kadını seviyordur diye düşündü ama eğer o kadını seviyorsa neden ailesine karşı Jisung'u sevgilisi gibi göstermişti.

•••••••••••••••••••••••

Minho ile Jisung birlikte yemekhaneye yemek yemeye inmişlerdi.Minho Jisung'un Minyeon meselesini duyup duymadığını merak ediyordu büyük ihtimalle duymuştu ama yinede sordu.

"Neden yüzün asık Jisung?"

" Yüzüm mü asık ki?"

" Jisung geldiğimizden beri yüzün asık ve konuşmuyorsun.Minyeon meselesini duydun değil mi? Yok öyle bir şey sevmiyorum o kızı aramızda bir şey yok."

" O zaman neden öptün o kızı?"

" Ben öpmedim o beni öptü."

" Ama onu itmedin."

" Hayır ittim ilk başta biraz şok olmuştum o yüzden biraz geç oldu ama ittim."

" Boşversene bana açıklama yapmana gerek yok."

Minho Jisung'un yüzündeki hayal kırıklığını görebiliyordu onunla oynadığını düşünüyordu.Ama Minho birşey daha fark etti.

" Jisung yüzüğün nerede?"

Jisung o an yüzüğünü tekrar takmayı unuttuğunu fark etti.

"Şey yazı yazarken biraz sıktı da o yüzden çıkarmıştım takmayı unutmuşum."

Jisung cebinden yüzüğü çıkarıp konuştu.Minho elindeki yüzüğü aldı ve Jisung'un parmağına geri taktı.Aklına gelen fikirle Jisung'un elinden tuttu ve yukarı odasının olduğu kata çıkardı.

" Herkes buraya baksın."

" Kim Minyeon ile aramda bir ilişki yok hiçbir zaman olmadı da o kız sadece param için peşimde dolaşıyordu.Ben Jisung ile birlikteyim."

Ellerindeki yüzükleri gösterip konuşmaya devam etti.

" Üstelik yakında evleneceğiz.Bir daha başka birisiyle beni yakıştırdığınızı görürsem o kişiyi direkt işten kovarım.Anlaşıldı mı?"

" Anlaşıldı Bay Lee."

" Anlaşıldı"

Herkes Minho'yu onayladıktan sonra Minho Jisung'u odasına götürdü.Odasındaki iki kişilik koltuğa oturdu yanına da Jisung'u oturtup Jisung'a döndü.

" Bir daha yüzüğünü çıkarma."

Dedi ve Jisung'un elini öptü.

••••••••••••••••••••••••

Hyunjin&Jeongin

Hyunjin
Planımız işe yaramadı.

Jeongin
Nasıl plan işe yaramadı?

Hyunjin
Jisung abimle Minyeon'u görmüş ama abimle konuşmuş abim de bütün şirkete sevgili olduklarını yaymış.Yani plan işe yaramadk aksine daha çok bağlandılar.

Jeongin
Daha abim eve gelmedi gelince ben biraz kötü şeyler söyleyeyim Minho hakkında belki söylediklerimi dikkate alır.

Hyunjin
Ben daha çok bağlanmışlar diyorum sen Minho hakkında kötü konuşayım abim kızar diyorsun.

Jisung Minho'yu nir kadınla öpüşürken gördü de ayrılmadılar sen ne diyorsun.

Jeongin
Abin abimi başka bir kadınla aldattı mı gerçekten?

Hyunjin
Hayır Minyeon abimi öpmüş Jisung da bunu görmüş ama zaten kavga etmemişler konuşmuşlar barışmışlar.

Jeongin
Off tamam yazma bana bir daha.
Bu işi beceremeyeceğiz belli oldu.

•••••••••••••••••

Bugünün tek bölümü .Akşam bir yere gidicem o yüzden başka bölüm atamayacağum

Boyfriend or Friend  《♡Minsung♡》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin