Minho ve Jisung balayılarını geçirecekleri otele gelmişlerdi.Minho yol boyunca araba sürmekten yorulmuş odaya geldikleri anda hemen koltuğa uzanmıştı Jisung ise eşyalarını yerleştirmekle uğraşıyordu.Kendi eşyalarını yerleştikten sonra canı sıkıldığı için Minho'nun eşyalarını da yerleştirmeye başlamıştı.Kıyafetlerini yerleştirirken tişörtlerin arasında küçük bir kutu bulmuştu.Açıp açmamak arasında gidip gelirken merakına yenik düşüp açtı.Kutunun içinde bir yüzük vardı.Jisung yüzüğün kendine olduğunu düşündü ve yüzüğü parmağına denedi, yüzük parmağına tam olmuştu Minho yerinde kıpırdanınca yakalanmamak için yüzüğü hemen çıkarıp yerine koydu.
" Jisung ne yapıyorsun? "
"Çantaları yerleştiriyordum."
" Ben acıktım sen de acıktın mı?"
"Biraz"
"Hadi aşağı inip yemek yiyelim. "
" Tamam"
İkisi beraber akşam yemeği için indiler.
•••••••••••••
Minho ile Jisung yemeklerini yedikten sonra odalarına geri çıktılar ve pijamalarını giyinip yatağa oturdular.Minho yatak başlığına yaslanmış Jisung ise Minho'nun bacağına yatmıştı.
" Jisung yarın nerelere gidelim?"
" Denize gidelim."
Minho Jisung'un heyecanla söylediği bu şeye gülümsedi.
" Çok mu istiyorsun denize gitmeyi? "
" Evet çok istiyorum ama bana yüzmeyi öğretmen gerekecek."
" Yüzmeyi bilmiyor musun?"
" Hayır.Küçükken hep denizden korkardım giremezdim.Şimdi çok girmek istiyorum.Öğretirsin değil mi?"
"Tabiki öğretirim."
Minho Jisung'un saçlarını okşamaya başladı.Bir zaman sonra Jisung Minho'nun eline sarıldı ve uykuya daldı.Jisung'un uyuduğunu fark eden Minho Jisung'u yatağa yatırdı.Ayağa kalktı ışığı kapadı.Jisung'un yanına yatıp ona sarıldı ve yarını düşündü yarın büyük gündü.
•••••••••••••••••••
Sabah kahvaltılarını yapıp Jisung'un istediği gibi denize gittiler.
" Jisung sen yüzmeyi öğrenmeyecek miydin?"
" Öğrenecektim"
" O zaman neden oturuyorsun?"
" Biraz korktum."
" Korkma , hadi gidelim. "
Minho Jisung'u yerinden kaldırdı ve elini tutup denize doğru götürdü.
" Hazır mısın? "
" Hayır,gerçekten korkuyorum. "
" Korkma ben yanındayım."
Minho Jisung'un belinden tutup denize doğru götürdü.Jisung korktuğu için çok derine gitmediler.
" Sakin ol çok derinde değiliz."
Jisung biraz rahatladıktan ve denize alıştıktan sonra Minho ona yüzme öğretmeye başladı.Jisung herşeyi hızlı öğrenen birisiydi bu yüzden yüzmeyi de hızlıca öğrendi.Çok fazla derine gitmeden beraber yüzdüler.
••••••••••••••••••••••••••
Changbin çok sıkıldığı için Seungmin'in evine geldi.Seungmin ile birlikte koltukta oturup Minho ile Jisung'un düğünü hakkında konuşuyorlardı.
" Seungmin.O gün Felix ilk senin evleneceğini inat ederken sevgilim bile yok dedin ya.Gerçekten sevgilin yok mu? "
" Yok.Olsaydı haberiniz olurdu zaten. "
" Benim olmazdı.Çünkü bana söylemezdin."
" Biz neden böyle olduk Seungmin?Neden birbirimizden bu kadar uzaklaştık? Oysaki eskiden çok yakındık."
" Benimki çol saçma bir neden Changbin o yüzden bu konuyu konuşmayalım daha iyi."
"Ama ben konuşmak istiyorum."
Changbin Seungmin'e sarıldı.Seungmin onu kendisinden ayırmaya çalıştı ama başarısız oldu.
" Eskiden sana sarılmayı çok severdim.Sen de bana hep izin verirdin.Ben hala sana sarılmayı seviyorum şimdi neden izin vermiyorsun Seungmin? Neden beni kendinden uzak tutuyorsun?Aramızın açılmasının sebebi sensin, sen benden uzak durdukça rahatsız olma diye bende sende uzak durdum ama artık dayanamıyorum Seungmin.Lütfen uzak durma benden."
Seungmin'den ayrılıp yüzüne baktı ağlıyordu.Kendide ağlıyordu.
" Yujin'i aslında hiç sevmemiştim bilmiyor musun? Beni kıskan, benimle ilgilen diye yaptım ama sen benden uzak durmaya, kötü şeyler söylemeye devam ettin.Evet Yujin beni aldatıyormuş ama öğrenince hiç üzülmedim aksine sevindim.Çünkü böylece bana acımanı ve yanımda olmanı sağlayabilirdim."
" Seni seviyorum Seungmin hem de çok.Beni sevmesen bile geçmişteki yakın arkadaşlığımızın hatrına benden uzak durma."
Seungmin'de sessizliğini bozdu ve konuşmaya başladu.
" İki yıl önce sana aşık olduğumu fark ettim.İlk başlarda pek sorun olmuyordu ama gittikçe sevgim büyüdü.Sana belli etmekten korktum.Öğrenince benden iğrenirsi diye korktum.Anlama diye senden uzak durdum.Uzak durunca seni sevmeyi bırakırım diye düşündüm ama uzak olduğumuz her saniye bile seni düşündüm."
Changbin Seungmin'in yanağını okşadı.
"Sevgili olalım."
Seungmin sadece kafa salladı ve birbirlerine sarıldılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boyfriend or Friend 《♡Minsung♡》
Fanfiction"Erkek arkadaşım mısın yoksa sadece arkadaşım mı?"