Sunoo'yu evlatlık almalarının üstünden 1 ay geçmişti.Bu süre zarfında Sunoo Minho ve Jisung'a baba demeye başlamış, Changbin, Seungmin ve Felix üçlüsüne alışmıştı.
Changbin ve Minho işte olduğu için Felix ve Seungmin Jisung'un yanına gitmişlerdi.Jisung onlara kahve yapmış ve Seungmin'in yapacağı evlilik teklifi hakkında konuşuyorlardı Sunoo da onları dinliyordu.
"Seungmin ben demiştim de inanmamıştın bak şimdi Changbin'e evlenme teklifi ediyorsun."
"Bizi zaten senin sayende sevgili olduk.O gün sevgililik olayını konuştuktan sonra evime gelip benimle konuşmuştu."
"Daha o kadar tanımıyorsun beni Seungmin ben bütün arkadaşlarımın çöpçatanlığını yapmış biriyim."
"Bence sen önce kendi çöpçatanlığına bak Felix hala bekarsın."
"Belki bu sefer aykkabı olayı bende tutar."
"Benim ayakkabıma da mı isim yazacaksın?"
"Evet.Kaçırır mıyım bu fırsatı? "
Jisung araya girdi.
"Daha evlilik teklifi etmedin Seungmin ama siz düğün hakkında konuşuyorsunuz.Bşraz fazla fevri davranmıyor musunuz? "
"Her türlü kabul edecek zaten Jisung. "
"Ya etmezse? "
"Ya Jisung korkutuyorsun beni."
"Seung dalga geçiyorum."
"Biliyorum ama içime bir kurt düştü."
"Salak ya.Yapmıyorum birdaha sana şaka."
•••••••••••
Hepsi pikniğe gitmiş yemeklerini yemiş ve vakit geçirmişlerdi.Sıra Seungmin'in evlilik teklifine geldi.Planı uygulamak için nehre yaklaştı.
"Seung ne yapıyorsun sevgilim?"
"Nehre taş atacağım."
"Tamam dikkat et.Birazdan bende gelirim yanına."
Seungmin taş toplar gibi yaptı.Ayağı kaymış gibi kendini nehre attı.Seungmin'in düştüğünü gören hepdi nehrin başına toplandı.Changbin ise hemen kendini nehre attı.Seungmin'i sudan çıkardı ve çimenlerin üstüne yatırdı.
"Seung iyi misin sevgilim?"
Seungmin'den ses gelmeyince biraz sarstı.
"Seungmin lütfen aç gözlerini çok korkuyorum."
Felix nabzını kontrol etme bahanesiyle Seungmin'in sol eline yüzük kutusunu koydu.
Seungmin gözlerini açtı ve kutuyu kaldırdı.
"Sözünü tutup hayatının sonuna kadar benimle hayatını paylaşır mısın? "
"İyi misin?"
"Ben iyiyim gerçekten boğulmadım.Sen soruma cevap ver.Hayatını benimle birleştirir misin?"
"Evet."
Changbin sıkıca Seungmin'e sarıldı.Ayrıldıklarında Seungmi ağacın dibindeki taşı ve onun yanındaki kamerayı gösterdi.
"Kameraya el salla sevgilim. "
Felix ve Jisung herşeyi bildikleri için güldüler.Olayı bilmeyen Changbin Seungmin'e, Minho ise kucağında gülen Sunoo ile kameraya bakıyordu.O gün hepsinin ileride anlatabilecekleri çok güzel bir anısı olmuştu.
••••••••••••••
Bir sonraki bölüm final.
Just for A Baby adında yeni Minsung fici yazdım bakabilir misiniz? Konusu Jisung ve minho'nun ailesinin terk ettiği bebeğe bakmaları.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boyfriend or Friend 《♡Minsung♡》
Fanfiction"Erkek arkadaşım mısın yoksa sadece arkadaşım mı?"