120. Bölüm

4 0 0
                                    

Benim ben her şeyin sebebi benim. Yaşamak nedir bilmediğim dünyamın kurbanıyım. Yaralıyım, yorgunum ve bikesim. ellerimde inanın bir umut kırıntısı bile kalmadı. Bilmiyorum bir gün güneş benim için doğacak mı.? Her şey ellerimden alınıyor, ne mutluluk veriyorsa tükeniyor ellerimde yok oluyorlar. Yaşamanın kurbanıyım demiştim cidden öyleyim. Umutlarımı döktü ve yaşamam için bir ton sorumlulukları başıma çarpa çarpa hayatıma ekliyor. tükeniyorum fark etmiyor ne zaman pes edeceğim bilemiyorum ama zor dayanıyorum. 

Çok korkuyorum hayatım için en önemli sorumluluğu yerine getirebilecek miyim? elimden gelebilecek her şeyi yapabildim mi bilmiyorum?. Saatlerce ağlamak ve yine ağlamak istiyorum. sevilmek özlüyorum bu hayatı bazen konudan konuya atlıyor gibi gözüküyorum konu dağıtıyorum sadece gözlerim pınarlarını zorluyor belki de ağlıyorumdur. bir bir dökülen hayatım gibi çehremi ıslatıyor tuzlu suyum. 

Oyun değil  mi her şey bir çocuğun ellerine verilmiş küçük bir bebeğim yere vura vura ruhumu yaralıyor ölüyorum her darbede belki ölmem için zorluyordur. Bir gün mutlu olmayı umutla bekliyor olan nazende ruhuma acıyorum ama biliyorum ki mutluluk denilen kelimenin anlamı dünyama bahşetmeyecek öyle bir inancım kalmadı üzgünüm ruhum umarım sen kazanırsın ama mantığım bu dediğin olacağına dair somut delillerle gelmemi istedi, bakıyorum bir umut kırıntısı bile yok ki hayatımın düzene bineceğine dair yok yok vazgeç artık vazgeç ki bende hayal kırıklığı yaşamayım bir gün diyerek beklemeyim. bir gün vazgeçmen dileğiyle ruhum. 

Böyle deyince üzüldüm umutsuz vakayım kendime acıyorum sadece beni kurtaracak bir ruh yok niye bu kadar yalnızım ve ruhsuzum ruhum seni kaybetmek istemiyorum ruhum umut dolu yanım inanmaya devam et sen beni kurtaracak olan tek sensin bana sadece ben yardım edebilirim unutma ellerinde hayatın kimsenin elinde değil inan kendine bu yıl olmasa gelecek yıl gelecek yıl olmazsa ondan sonraki yıl eninde sonunda mutluluk beni alıp götürecek. ahh yine ruhum esir aldı bendimi kendimi seviyorum ama iyi ki ruhum var kendime iyi bak ruhum. 

UMUT IŞIĞI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin