Kimsenin hikayesine gülme, yol uzun ve seninki daha bitmedi..Güneş tepede kavurucuydu. Yağmur yağıyordu birde, önce ufak ufak atıştıran yağmur yavaş yavaş hızlanıyordu. Genç kız elindeki silahı bir kez havaya ateşledi, gözleri Midyat ilçesi sakinlerinde gezdi. Silahı bir kez daha ateşledi. Herkes tanıyordu onu, bir bu adama tanıtamamıştı kendini. "Bana bak Berzan ağa!" diye bağırdı. Elindeki silah ile Midyat halkını gösterdi "Bu insanları görüyormusun." Berzan gözlerini genç kızın üzerinden çekmiyordu. "İşte bu halk benim, ben hepsinin sesiyim, kardeşiyim, yardımcısıyım. Hepsi beni tanır," Hışımla arkasındaki halka döndü "Hakkımda en ufak bir şikayeti olan varımdır?" diye seslendi. Önce bir adam "Ne şikayeti hanım ağam." diye seslendi. Daha sonra hepsi bir ağızdan konuşmaya başladı. Tüm halk Helin Adardan memnundu. Herkes sustuktan sonra ilk konuşan adam tekrar sözü devraldı, "Senden nasıl şikayetçi olalım ağam, sen yeri geldi bize analık babalık ettin. Senin hakkın ödenmez. Fakat hanım ağam," diye devam etti sözlerine. Berzan başını dimdik tutarak, göğüsü kabarık bir şekilde adama bakıyordu. Bu kız ona meydan okuyordu, koskoca Eroğlu aşiretinin ağasına meydan okuyordu. Ama onun hoşuna gidiyordu kızın gözlerinden okuduğu şeyler.
Adam sözlerine devam etti, "Fakat hanım ağam.. Berzan ağamında emeği çoktur üstümüzde. Oda bize analık babalık etti, kimsenin yetmediği zamanda yetti. Çoğumuzun eline ekmeği o verdi. Şimdi kalkıp burda Berzan ağam ve senin hakkında en ufak bir yorum yapmamız saçmadır, hadde düşmez. Bizi sen çağırdın diye geldik. Taraf tutmaya gelmedik, bize düşmez zaten. " ellerini önünde bağlayarak kafasını aşağıya eğdi. Helinin ağzından çıkan ufak gülüş duyuldu önce, kafasını Berzanın tarafına çevirdi. Gözlerini berzandan ayırmadan,"Kulağınızı açasınınız beni iyi dinleyesiniz hepiniz, kimse size taraf tutun demiyor. Sizden sorduğum sorunun cevabını almak istedim aldım, şimdi herkes kessin sesini. Herkes aynı düşüncede ise, ben sizin sesinizi keseyim." diyerek herkesi susturdu.
Havaya bir el daha ateş etti. Yağmur hala yağıyordu. Berzanın saçları alnına gelmişti." Şimdi," diyerek tekrar halka döndü, Berzanın yan tarafına Mardinin seçkin ağaları toplanmıştı.
"Şimdi, bu ağalar karşısında ve tüm Midyat halkı karşısında diyorum ki, Berdeli kabul ediyorum." diyerek çenesini havalndırmıştı. Hüküm böyle verilmişti, ya berdel ya ölüm. Abisinin ölmesini isteyecek kadar çok sinirliydi ona fakat Berfin için aynı şeyi söyleyemiyordu. Hayalleri olan bir kızdı Berfin , yıllardır tanıdığı arkadaşlık ettiği. Nereden bilsindi arkadaşının abisine sevdalanacağını ve kaçacağını.
Abisi onun için her ne kadar iğrenç bir insan olarak gözüksede, bir diğer kız kardeşini toprağa vermeyecekti. Kız kardeşi öldükten sonra Berfini kendine kız kardeş görmüştü helin. Bunu sırf onun için kabul ediyordu.
Berzan ağa ceketini havalandırarak elini arkasına attı, silahını çıkarttı ve havaya doğrulttu. İçine derin bir nefes aldı, yıllardır sevdalı olduğu gözlerin en içine baktı. Silahı bir el ateşledi, "Berdeli kabul ediyorum." dedi.
🫀
Merhaba sevgili herkeeeeesss. Bir Berfu yenenler girisi kzşmdşskdla. Öncelikle yazım yanlısı hakkında konusmak istiyorum, yazım yanlışlarım için özür dilerim. Bölüm sayısı arttıkça düzenlenecektir. Sonralıkla isee, burası önemli, ben töre Berdel aşiret gibi konuları dizi kitap ve filmlerden gördüğüm kadarı ile biliyorum. Size bir çok şeyi yanlış akse edebilirim. Bunun için şimdiden kusura bakmayın. Hepinize ilgi ve alakanız için teşekkürlerimi sunarım.
Birde seyi diyeyim, normalde böyle kurgular yazmam bir anda aklıma geldi, şu an yayında olan bir kurgum var kırmızı sigara. Askıya almayı düşünüyorum fakat zaman buldukça bölümde yazabilirim bilemiyorum shsjkajs. Neyse buraya düzenlide olmasa bölüm gelecektir siz rez alınn. Çünkü müthis bir kurgu sizi bekliyor. Bol entrika bol kaos:)
Herkes buraya bir kalp bıraksa? 🫀
Diğer bölüme sağ ayakla geçelim..
Duyurular, yeni bölümler ve karakterler için
İnstagram: zevahirberdel
Hepinizi beklerimm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zevahir-Berdel
Teen Fiction"Şimdi, bu ağalar karşısında ve tüm Midyat halkı karşısında diyorum ki, Berdeli kabul ediyorum." diyerek çenesini havalndırmıştı. Hüküm böyle verilmişti, ya berdel ya ölüm. Abisinin ölmesini isteyecek kadar çok sinirliydi ona fakat Berfin için aynı...