Y/n odasına çıktıktan sonra arkadaşlarıyla konuştu.Bir süre konuştuktan sonra şarzı bitti.Yeniden sürünerek Todorokinin odasının önüne geldi ama kapıyı açamıyordu.
Biraz uğraştıktan sonra kapıyı açtı.Todorokiyi odasında görmeyince geriye dönmek istediğinde banyodan çıkan ve üzerinde havludan başka hiçbirşey olmayan Todorokiyi görmeyi beklemiyordu.
Y/n'in gözleri büyüdü ve o tarafa bakmamaya çalıştı ama Todoroki çok sexy görünüyordu.
"Ü-üzerine bişey giyer misin lütfen."
"Ne oldu ki?Yoksa hoşuna mı gitti?"
"Saçmalama"- dedi y/n kızarık yüzünü saklamaya çalışırken.
Todoroki y/n'i kucağına aldı.Y/n daha fazla kızarıyordu.
"Bana bakmanı istiyorum."
"H-hayır."
"Neden?"
"Bakamam.İndir beni!"
"İndirmeyeceğim."
Todoroki y/n'i kendi odasına götürdü ve yatağa attı.
"N-ne yapacaksın bana?"
"Eğer yaralı olmasaydın yaramazlık yapardık."
"Hm.Benim için farketmez."
"Az önce utanan masum kıza ne oldu?"
Y/n gözlerini kaçırdı.
"Çok mu istiyorsun?"
"Bilmiyorum."
Todoroki tam yatağa doğru gelecekken kapı çaldı.
"Bekle ben bakarım."
Todoroki aşağıya inip kapıyı açtı ve önünde bir adam belirdi.
"Sen kimsin?Y/n'in evine neden geldin?"
"Ben onun çocukluk arkadaşı Ayato.Esas sen kimsin?"
"Ben onun sevgilisiyim.Şimdi defol."
Todoroki tam kapıyı kapatacakken Ayato kapıyı tuttu.
"Y/n'in sevgilisi yok."
"Var ve şu anda karşında."
Ayato daha fazla dayanamadı Todorokiyi itip içeriye girdi ve tüm odaları dolaştı.
"Y/n nerede?!"- diye sordu sinirle
"Benim odamda."- dedi Todoroki ve piç smile attı.
"S-senin odanda ne yapıyor."- dedi ve hızla son odaya girdi.
Girince y/n'i yatakta görmeyi beklemiyordu.Şok oldu ve hemen çıktı.
"B-ben üzgünüm.Herhalde işleriniz vardır."- dedi ve hızla kapıya yöneldi.
"A-Ayato yanlış anladın!"- dedi y/n fakat Ayato onu dinlemedi bile.
Evden çıktığında yüzünde üzgün ifadesinin yerine sinirli Todorokiyi öldürmek isteyen bir ifade belirdi.
'Nasıl olsa ortadan kalkacaksın Todoroki-kun.Y/n ile benim arama giremeyeceksin!'
Diye geçirdi içinden ve evden uzaklaştı.
———
"Of ne yapacağım şimdi ben!"
"Ne yapacaksın?Sevgilin mi o?Neden hesap vermek zorundasın ki?"
"Nebileyim ya"
"Boş ver.Ben markete gidiyorum.Evde erzaklar azalmış."
"Tamam."
"İstediğin birşey var mı?"
"Yok teşekkürler."
Todoroki gitmeden önce geri dönüp y/n ile öpüştü.Öpüşmeleri bittiğinde evden çıktı.
———
Todorokinin gitmesinde yaklaşık 10 dakika geçmişti ama y/n şimdiden sıkılmıştı.
"Uf ne yapsam ki."- diye kendi kendine söylendi.
Televizyonu açmaya karar verdi ve televizyon izlemeye başladı ama çok garip birşey oldu.Birden bire internet gitti.Y/n ne kadar bağlanmaya çalışsada olmadı.
Daha sonra elektrikler gitti.Y/n birazcık korkmaya başladı.Sürünerek mutfağa indi ve mum almaya çalıştı ama kapı sesleri gelmeye başladı.
Kapıyı birisi kıracak kadar hızlı çalıyordu.Y/n bu olaydan çok korktu.Daha hızlı sürünmeye çalıştı ve sonunda merdivenlerden yukarı çıkabildi.Y/n'in korkmasının sebebi ise Todoroki kapıyı kendi anahtarıyla kilitlemişti ve bu yüzden kapıyı çalmasına imkan yoktu.
Y/n sakince Todorokiyi aramak için telefonunu aldı ama bir türlü ulaşamıyordu.Çok korktuğunda battaniyesinin altına girdi ve hiç ses çıkarmadan Todorokinin gelmesini bekledi.3 dakika sonra kapı çalma sesleri kesildi.
Şimdi daha korkunç şey olmuştu.Kapıyı çalan kişi evin içerisindeydi.Y/n şanslıydıki elinde mutfaktan aldığı bıçak vardı.Sonunda adam y/n'in odasına gelmişti.
Y/n battaniyenin altından çıkmadı.
Adam bir ninni mırıldanarak y/n'e yaklaştı.Yatağa oturup battaniyeni çekti.Y/n çok korktuğundan ne yapacağını bilmiyordu.Y/n tam bıçağı adama saplayacakken adam y/n'in kolunu tuttu ve 'yaramaz kız' dedi fısıldayarak.
Y/n adamın maskesine ulaştığında onu çıkardı ve Ayatoyu gördü.Ayato sakinliğini korudu ve y/n'e gülümsedi.
"Hadi şimdi uslu kız ol ve kucağıma gel."
"B-bana ne yapacaksın."
"Sadece evime götüreceğim."
Sonra Ayato y/n'i öpmeye başladı.Dudaklarını dudaklarına bastırdı ve çok ateşli bir şekilde öpmeye başladı.Y/n ilk tepindi sonra bunu avantaj bilip karşılık verdi.Ayato onu kucağına aldı ve y/n arkasında sakladığı bıçağı ona sapladı..
———
Olaylar çok iyi ilerliyor ab.