5:40-t mutat a vekker, tehát ma is korán keltem. Éjszaka esett az eső ezért vízcseppes lehet az ablakom. Szerencsére csak egy nyarat kellett kihúznom ebben az albérletben, mert a UA-hez már közelebb kellene költöznöm bőven, de mivel nemrég bentlakásos lett így ez a probléma már nem áll fent. Anyám beadott egy 10 osztályos bentlakásos iskolába majd négy évre rá lelépett egy halom pénzt hagyva maga után. Na jó, igazából annyit hagyott hogy eddig fizessem ezt a lakást és kaját tudjak magamnak venni még egy darabig. Ma reggel van az én első napom a suliban. Ajánlással vettek fel, bár nem vagyok rá büszke, és a képességemre sem nagyon aminek köszönhetem.
Tehát összeszedtem magamra valami ruhát, és betettem egy kisboltban vett szenyát a táskámba útközben. Kicsit izgultam hogy milyen lesz az osztály.. Asszem azt a Shinso gyereket is most helyezték át a hős tagozatra. Őt biztos jobban elfogják fogadni, bizonyára van stílusa, menő képessége és kevésbé ette már meg az idő mint engem. Az első dolog amit kérdezni fognak bizonyára, az hogy mi a képességem.. Nemtudom hogy mit mondjak..nem szeretem és nem mutogatnám ha nem muszáj, de ez itt elkerülhetetlen lesz sajnos.
Eldöntöttem ha valaki megkérdezné hogy látom e a színeket, még akkor is nemet fogok mondani ha nem úgy van. Nem tudom elfogadni hogy létezik első látásra szerelem..vagy azt itt megtalálnám őszintén. Meg amúgy is, a képességem tudom milyen szinű, mert anyám látta és elmondta, a többi meg nem érdekel különösebben.
Ahogy beérkeztem a suliba rögtön láttam hogy elég nagy a beltere. Sokan vannak, és biztos színes a hely. Meg kerestem az osztályom. Egy bazi nagy ajtó választott el az osztálytársaimtól. Halottam hogy valaki ordibál odabent, és még más érdekes hangokat.
-ez így elsőre elég normálatlannak tűnik..
Mondtam halkan majd benyitottam.
Valaki éppen a plafonnál lebegett, páran veszekedtek és hangosan nevettek, egy fura tüsi hajú srác meg egy másikat folytogatott a falnak és a képébe robbangatott.
-nagyszerű..
Egy darabig álltam az ajtóban mire egy fura szemű csaj csak észrevett végre és odajött hozzám.
-te vagy az új lány igaz?? Nagyon örülök! Mondta ahogy megragadta a csuklómat és beljebb rángatott.
YOU ARE READING
𝗦𝘇𝘂̈𝗿𝗸𝗲 𝘀𝘇𝗶𝘃𝗮́𝗿𝘃𝗮́𝗻𝘆 (Mha ff/OC+Bakugou)
RandomEgy olyan világban élünk, ahol egyesek szerint nem léteznek színek, egyesek szerint csak kivételesek láthatják, egyesek szerint pedig onnantól látod szinesen a világot miután megpillantottad a ,,nagy Ő-t". Viszont egyiknek sincs tényleges magyarázat...