~~Time skip~~
Késő délután méregbe eltentem sétálni de nemvolt a hülye iskola területén caflangálni ezért kimentem a városba. Szinte csak a kerítés szélén mászkáltam, mikor meg pillantottam valakit a félhomályban. Mikor közelebb kerültünk egymáshoz láttam hogy az egyik régi ismerősöm az.
Heló Dave, mijáratban? Kérdeztem kissé flegmán tőle
Mizuko? Örülök hogy látlak! Eszembe jutottál.. Nem lenne kedved valamikor megint együtt lógni? Mesélhetnél a sulidról is!
Megint.? Megmondtam hogy nincs kedvem..
De..miért? Akkor csak gyere el velem, van egy kávézó egy utcányira innen meghívlak! Jó?
Hát rám férne egy kávé..de tudod..nem szabad elmennem messze a sulitól
Nincs messze! De ha nincs kedved akkor tovább állok.!
Aghj..jó megyek! De nem vagyok jó kedvembe előre szólok!
Miért? Megint felhúzott valaki?
Hát persze! Egy idióta srác aki tud a szememről és beleköt mindenbe! Elegem van már belőle.!
Mit tud pontosan a szemedről?
Hát tudod..tudom a sebről és félek hogy elfogja híresztelni, azért amit ma tettem..
Sebről... Nefélj, biztos nem fogja hisz ha kicsit is ismer nem mer uhjat húzni veled! Nem igaz?
Hát igazából hozzá hasonlítanak a többiek, pedig egyáltalán nem hasonlítunk csak a személyiségünk kicsit..talán..DE AGHJ..nem hasonlítunk semmiben, ő egy idióta baszki!!
Jó, nyugi, nyugi értem én! Majd meg lesztek valahogy
Persze! Lenyomom a képességemmel és elfelejtem az egészet!
A képességeddel?
Miért kérdezel vissza mindent? Ismersz.. Tudsz a hülye erőmről is.. De amúgy itt vagyunk úgyhogy menjünk be
O-oké! És bocs a kérdezgetésért!Miután megkávéztunk elindultunk volna vissza a sulihoz de hirtelen megragadta a csuklómat és berántott egy sikátorba.
Egy másik pasi nekinyomott a falnak majd megnézte van e nálam fegyver vagy hasonló.
Mit gondoltál lesz nála valami? Suliból jött! Nevette el magát egy másik férfi
Mivel befogták a szám nemtudtam megszólalni csak befeszülten szorongtan a kezei alatt
Nos? Akkor ő az, nem? Kérdezte egy rekedt hang a sötétből
Igen..minden bizonnyal ő lesz.. Mondta ahogy közelebb hajolt az arcomhoz és mélyen a szemembe nézett
Persze megragadtam az alkalmat és lefejeltem a fejemmel mire elengedett én pedig meg indultam az utca felé. Egy férfi elém állt így bekerítettek ezért nem tudtam semmit tenni.
Ajaj, szöknénk? Nem olyan egyszerű az! Mi nem akarunk bántani, szóval ne próbálkozz semmivel! Jött közelebb hozzám az előző pasi aki lefogott
Hiszen barátok vagyunk, nem? A barátok nem félnek egymástól! Sétált elő a sötétből az a lány akit a suliban láttam. Bár most csak valami lepedő szerűség volt rajta ösz-visz. Te?! Kik vagytok?! Kérdeztem egyre idegsebben
A gonosztevők szövetsége! És most velük jössz ha nem bánod! Jelentette ki az a varrott pofájú ahogy a karomhoz nyúlt volna de csak füstöt talált a helyén
Egy másodperc alatt mögödte voltam és csak egy füstfelhőt hagytam magamból összezavarásként
Óh..hát csak tanítanak valamit abban a híres suliban. Fordult meg mire én elkezdtem volna hátrálni, de egy kéz átfogta a kezeimmel együtt a derekam és a nyakam is. Az egyiken volt kesztyű de a másikról hiányzott.
Figyelj csak..ne mozdulj inkább...ha hozzádér az ötödik ujjam, azonnal meghalsz.! Súgta a fülembe rekedt hangon
És higyek neked? Olyan a hangod mint valami öreg emberé és ezzel jössz? Én is tudok hazudozni!
Szerinted divatból van csak az egyik kezemen kesztyű, vagy gondolkodsz is kicsit? Ezen elsápadtam és mozdulatlan maradtam
Amint látod nem adja könnyen magát, úgyhogy megkéne kötözni. Sóhajtott fel a varrott arcú
Felőlem.. Mondta a nyakamat szorongató vénember mögödtem majd hirtelen egy szoros kendővel körbetekerték a szám és aztán a végtagjaim is. Aztán mellém álltak és hirtelen megnyílt valami portál szerűség előttünk amibe bevittek.Kicsit elszédültem de mikor elmúlt a szédülésem valami bár szerűséget láttam magam előtt..na meg egy székben ültem megkötözbe.
Na, megnyugodtál már? Látod csak hazahoztunk, nem akarunk bántani! Azt már megtettük volna! Ült le velem szembe a kontyos csajszi
Nem is értem miért nem próbáltál elszökni a képességeddel. Sóhajtot fel ismét a varrott képű a falnak támaszkodva
Nem kell tovább rejtegetned előlünk, ha nem tudnád már rég tudjuk még a részleteket is róla, hála togának, mivel emiatt raboltunk el.
Nagyon látványos képességed van, ugye tudod? Kérdezte mire nemtudtam persze megszólalni de nem a leg kedvesebb reakció volt elkezdeni füstölnöm sem.
Naa, haladunk, de nem csak füstre vagy képes nyugodtan ereszd ki a teljes képességed.. Kötekedett de engem nem lehet hülyére venni úgyhogy nem reagáltam rá. Gondoltam hogy kifogja védeni ha csinálnék valamit és nem akarom hogy jobban feltérképezzen..
Nah jó, ha nem haladunk így akkor majd én lépek egyet! Mondta a pasi egy kézzel az arcát majd szembe állt velem. Megérintette a kesztyű nélküli kezével a kendőt a számon ami rögtön elporladt, majd visszalépett. Ugyanezt csinálta a kötelekkel is hogy tudjak mozogni.
Mit akartok tőlem?! Kérdeztem végre egyre jobban füstölve
Mi is a neved? Mizuko? Bájos..
Na figyelj Mizuko..azért rángadtunk ide, mert szeretnénk ha a te képességeddel gyarapodna a gonoszok ligája! És ha jól viselkedsz, még meg is kedvelünk talán.! Például én Dabi vagyok! Akit már ismersz, az Toga. Akivel idejöttünk, ő Kurogiri, ő a portálnyitónk. És persze itt a vezetőnk i-
Köszönjük Dabi, de majd én beavatom a többibe. Szakította félbe a kezes pasi
Engem Shigaraki Tomurának hívnak, de szólíts csak Tomurának. Ha megfelel hogy mi is Mizukonak hívunk. Vanmég páran nálunk, de most csak egy szerény kis fogadtatást terveztünk.
Én nem hívok senkit sehogy, mert eszem ágában sincs ittmaradni! Attól hogy nem akarok hős lenni, gonosztevő sem leszek.! Kezdtem el hátrálni
Óh, pedig meglenne rá az okod..nemigaz? Csak gondolj a múltadra! Szánalmas az az élet is amit most élsz nemhogy a régi! Nincs benned bosszú vágy?
De van, felétek! Engedjetek el, nem csatlakozok! Keressetek más szúnyogírtót magatoknak..
Okés..eddig szépen kértünk.. De akkor maradt a bevállt módszer. Dabi kérlek.. Szólt neki mire megindult felém hogy újra lefogjon, de már nem hagytam.
Beborítottam a látószögüket altató gázzal és a hozzám közelebbi légkört enyhe mérges gázzal. Nemtudtam hirtelen sokat termelni így szinte kifogyott a készletem.
Na gyerünk már! FOGJÁTOK EL!
kiáltotta mire én behúzódtam a sarokba magamat is beborítva gázzal. Rám nemvolt hatással de az előállításával kicsi került az én szervezetembe is. Mivel dabi egyenesen beszaladt a gázba pár másodperc múlva ki is dőlt, de a többiek már nem voltak ilyen figyelmetlenek.
Vigyázzatok srácok, ez gondolom altató gáz! Nem ölne meg Senkit! Nem képes rá még! Nevette el a végét valaki a füstfelhő mögül
Sajnos az én látásom is akadályoztam, ezért összekuporodtam a földön továbbra is gázt és füstöt szivárogtatva és próbáltam kitalálni valamit, míg a körülöttem lévők meg nem találnak vagy ki nem találnak valamit a gáz ellen..
Aztán hirtelen eloszlott egy pontról a füstfelhő és megpillantottam a lépcsőt ami felvisz az utcára. Gondolkodás nélkül megiramodtam felé de ahogy megfogtam volna a korlátot valaki hirtelen visszarántotta a csuklómat.
Hátra estem de mikor megpróbáltam volna felkelni a kezes pasi főlém hajolt és a képem elé tette a kezét.
Ha-h nem hagyod..abba..a..khhm khhm.m füst termelését..itt és most kinyírlak.! Köhögte rekedten
Mivel láttam mire képes nemvolt választásom, eloszlattam a füstöt és ismét nem mozdultam.
Nah..ez már jobban tetszik! Hogy használod a képességed is.! Tért magához a földön a varrott arcú.
Szerintem várjuk meg míg lenyugszanak a kedéjei, és utána újra beszéljen vele Tomura. Addig elviszem ahova megbeszéltük.
Hh..jólvan, de ne essen baja! Nem így akartam ezt! Kiáltotta le a portálos férfit, mire az nyitott egy portált alattam de mikor átestem a túloldalán anyira bevertem a fejem hogy elvesztettem az eszméletem.
YOU ARE READING
𝗦𝘇𝘂̈𝗿𝗸𝗲 𝘀𝘇𝗶𝘃𝗮́𝗿𝘃𝗮́𝗻𝘆 (Mha ff/OC+Bakugou)
RandomEgy olyan világban élünk, ahol egyesek szerint nem léteznek színek, egyesek szerint csak kivételesek láthatják, egyesek szerint pedig onnantól látod szinesen a világot miután megpillantottad a ,,nagy Ő-t". Viszont egyiknek sincs tényleges magyarázat...