16.rész

73 4 2
                                    

~Bakugou sz.sz.~~

Mikor visszafordultam Mizuko sehol semm volt. Láttam az eloszló füstöt és azonnal a sikátorba rohantam. Ahogy betettem a lábam belerúgtam valamibe ami elég jól gurult. Ahogy szétnéztem nem láttam semmit mert sötét is volt meg füst is. Mikor lenéztem egy apró kék golyócskát láttam megcsillanni a fényben, majd mikor lehajoltam érte beugrott egy képvillanás.
Várjunk csak...ez csak nem.. Gondolkodtam el mikor hirtelen egy maszkos férfi kilépett a füstből és mire ránéztem volna már elsötétedett minden.

Mikor magamhoz tértem még zúgott kicsit a fejem és valami háttérzaj is volt.
Valami poros helységben hevertem a földön megkötözve. Legalábbis a kezemen és a számon hasonló bilincs volt mint a sportfesztiválon.
Pár perc múlva besétált a kis kontyos pszichopata csajszi Dabival az oldalán.
Ahogy követtem a szememmel merre mennek rám egy pillantást se vetve meg pillantottam Mizukot a másik oldalt.
Neki csak a keze volt hátrakötve, még a szája se volt leragasztva ezért nem értettem miért van csöndben. Csak ült és bámulta a földet néma csöndben mozdulatlanul holott simán kiüthetett volna mindenkit egy másodperc alatt.
Viszont ahogy odaértek hozzá Dabiék kilépett mögüle az árnyékból Tomura és megragadta Mizuko vállát. Valamit odasúgtak neki amire mintha meglepődött volna majd odafigyelt hogy egy ujját kihadja a markolásból.
*már értem..az a szemét.! Bizonyára azért halgat Mizuko mert megfenyegedte Shigaraki...csak így lehet visszafogni az erejét! De mi a francról beszélnek?! Nem hallom!..* gondolkodtam magamban mire hirtelen lépésekre lettem figyelmes a folyosóról amiről Dabiék jöttek az előbb.
Úgyhallom itt is van! Hozd a legjobb formád, hisz rég nem találkoztatok már! Mondta Tomura hangosabban hogy én is halljam ahogy felállította Mizukot és leültette tőlem egy méterre.
S-sajnálom, de nem tudtam semmit tenni..! Nemtudom mit akarnak de az én hibám lehet..sajnálom Bakugou! Súgta nekem kétségbeesetten ahogy a közelembe került

Ahogy felnéztem ismét, valami nő állt előttünk. Szürkés hamvas színű haja kivolt kócosan engedve és nem volt valami elegáns ruhában. Végignézett rajtam majd rávetette pillantást Mizukora.
Igen..mostmár teljesen biztos vagyok benne hogy ő az. De rengeteget változott. Mondta ahogy Tomurára nézett
Mit akartok megint tőlem? Kérdezte mellőlem füstös mire a nő egy furcsa pillantást vetett rá
Ahogy jobban meg figyeltem ugyanolyan mély és barna volt a szeme mint Mizukóé, és az arcuk is hasonlított bár a nőn eléggé látszott már az idő.
Ana..nézz rám.
Honnan tudod a nevem?! Ki vagy te és mit akarsz tőlem baszki?!
Ha megmondom a nevem te ugyan tudni fogod kivagyok, de az idegbeteg barátodnak csak sejtése lesz..képes leszel megmondani neki Ana?
Senki nem hív Ana-nak azok közül akikkel most találkoztam.! Tehát ne hívj így! Fogalmam sincs ki a franc vagy! Kiabált neki vissza egyre idegesebben.
El kell keserítenem téged, de már régóta ismerlek. Ha úgy vesszük 16 éve..de mondjunk csak 7 évet! Mosolyodott el ahogy továbbra is Mizukora bámult. Mizukon látszott hogy kezdi a frász kerülgetni tőke de mikor kimondta a hét évet mintha titkosítva közölt volna valamit vele.
Vegyétek le a szájkosarat a kutyáról! Nézett felém majd egyenesen a hátam mögül kinyúlt egy kéz ami elporlasztotta rólam azt a szart.
Szóval ki a fene vagy?! Honnan ismered Mizukot?! Kérdeztem mostmár én is idegesen

A nevem Fjui Ana. Remélem Ana-nak nem kell mégegyszer bemutatkoznom.. Torzult el az arca ahogy ránézet.
Mizukonak pedig mintha kihagyott volna a szíve egy ütemet..teljesen ki volt tágulva a pupillája és a víz is kiverte nem beszélve a halálosan összeszorított fogairól. Mintha teljesen halálra rémült volna..
Ismered Mizuko? De várjunk csak..ő is Ana..de te is..ez nem lehet véletlen...akkor..itt az van amire gondolok.? Kérdeztem felé fordulva
Ez a rohadék az anyám.. Súgta vissza ahogy kigördült egy könnycsepp a szeméből

Mi?..Dehát a hajad-
Oh, a hajszíne? Tényleg csak az alapján lehet minket össze hasonlítani? Tch..ez már szánalmas..nyílvánvalóan befestette. Annyit változtatott magán hogy ne hasonlítson rám hogy már csak egy vén rohadék vagyok neki!
Nem úgy volt hogy örökre eltűnt?
Örökre eltűnni? Huh, még a város se hagytam el! Nevettem el magát ismét
Na és hova tűnt a seb a szemedből? Ahogy látom normális barátokra sincs pénzed, nem azt megcsináltatni úgyhogy mond meg mit műveltél vele!
..mit akarsz tőlem? Kérdezte sokk alatt ahogy lehajtotta a fejét
Nincs kedved beszélgetni? Enyi év után-
ENYI ÉV UTÁN KÉRDEZEM HOGY MIT AKARSZ TŐLEM! Reméltem hogy már rég Hawaion élsz egy gazdag pasival.. Mit számítok én most neked?? Förmedt rá hirtelen ahogy elkezdett füstölni
Csigavér.. De úgylátom végre megtanultad használni azt a francos képességed..
Állísd el, vagy elveszíted a karod! Ordított rá Tomura mire hirtelen átváltott a füstszag vanília illatra
Ez meg mi a fene? Ez is belőled jön? Vanília..? Pff még mindig ugyanojan szánalmas vagy mint régen! Nevette el magát
Fogd..be.!! Kiáltotta vissza reszkető hangon
Azért dobtál el hogy bűnöző lehess? Ennyire vitted?
Én? Bűnöző? Eszem ágyban sincs! A gonosztevők találtak meg, és kértek meg hogy segítsek megtalálni téged majd elérni valamit! Ha végeztem a jutalomdíjamból elhúzok a városból végre!
Végeztél?! Mivel akarsz végezni, velem?! Pénzért?? Ennyire elment már az eszed??
Ahoz te túl értékes vagy hogy meghalj.. Mosolyodott el újra ahogy közelebb sétált hozzá
Szerintem már mondták hogy Shigarakiék hogy mit akarnak tőled.. Miért mondtál nemet? Többre vinnéd ha csatlakoznál hozzájuk!
Hogy érted ezt? Anyira sem tudnál büszke lenni rám hogy még életben vagyok?! Miattad nem volt gyerekkorom.! Eszem ágában sincs másokét is elvenni!
Ahelyett elveszed az életüket? Kérdezte ahogy megsimította az arcát amire Mizuko teljesen kétségbeesett és látszott rajta hogy nem is tudja hova tenni a jelent  nem vezekelni az anyjával.
NE MERJ HOZZÁÉRNI! Ordítottam le hirtelen
Oh, mert akkor mi lesz? Itt se kéne lenned! Bele ne merj szólni az én és a lányom dolgába!
Bármeik pillanatban élő bombává tudunk változni, de te itt mászkálsz előttünk és ingerelsz..biztos felkészültél te a lányodra? Kérdeztem ahogy én is hozzátettem egy mosolyt a végére
Azt mégis hogy csinálnád? A kezed le van bilincselve és ha Ana megmer mozdulni Shigaraki végez vele! Mit akarsz tenni?
AZT-
Meg amúgy is..szerintem nem kéne semmit tenned..
MERT? Hogy akadályozol meg??
Sehogy, ha fel akarjátok magatokat robbantani.. De fölösleges most meghalnod ha van más lehetőséged.
Huh?!
Ha élni akarsz elmehetsz! A barátaim elvisznek egy olyas valakihoz aki kitörli az emlékeid róla, így tovább élsz boldogan!
Mivan?! Miért hagynám itt?? Hülye vagy?
Nem mesélt magáról.? Hogy egy gyilkos..és rohadt veszélyes?? Nem mondta hogy mennyi bajt okozott?? Vagy talán már talált rá más megoldást hogy normális életet éljen?? Hmm?
Mindent tudok! Azt is hogy hogyan bántál vele.. Azthiszed hallgatni fog rád? És hogy majd boldogan kisétálok innen nélküle?! Nem is ismered a lányod! Rohadtul nem!
Mert te aztán mindent tudsz..mi? Ki vagy te, huh?!
SEMMI KÖZÖD HOZZÁ KIVAGYOK! De többet érek neki mint te abban biztos vagyok! Mosolyodtam el végre őszintén ahogy kiabáltam
Oh, többet tán? Tán sikerült életrekeltened a kihalt lángot a szemében? Vagy tán ő a tiédben? Ha beleszerettél nagy hiba volt! Te is bele fogsz halni! Torzult el az arca hirtelen ahogy rámnézett
Soha többé nem hagyom magára, még ha belehalok se! Mondtam mire Mizuko is rámnézett
Megígértem, nem? Mosolyodtam el ahogy ránéztem
Nekem édesmindegy! Elfogsz innen tűnni sajnos.. Muszáj a lányommal négyszemközt beszélnem! Ha nem mész majd kényszerítelek.. Dönts!
MEGMONDTAM HOGY ROHADTUL NEM MEGYEK SEHOVA!
Rendben.. Tudod..én nem sok mindenre vagyok képes az erőmmel de..ha valamit akarok, el tudom vele érni! Mondta ahogy hirtelen odalépett Mizukohoz megragadta a fejét és befogta a száját az orrával együtt a tenyerével, majd füstöt eresztett belőle.
A drága Mizukódnak nemsokára nem marad levegője ami visszatartsa a benne lévő gáz termelődését..ha elveszti az eszméletét elkezd kiszivárogni belőle a gáz és mind meghalunk! De, persze még időben abbahagyom ha hagyod hogy elvigyenek!
ENGEDD EL, TE IS BELEHALSZ! Ugrottam fel hirtelen ahogy ledobtam a bilincset a kezemről és felé tartottam robbantásra készen
Mi?! Hogy szedted le magadról? Francbamár!
Elég süket vagy ha nem hallottad az apró robbanásokat amikkel szétütöttem a bilincs összerató csavarjait hogy szétnyíljon! Most engedd el!
Inkább te állj le! Ha közelebb jössz, vagy akár egyet is robbantani mersz végleg elaltatom Ana-t!
Neked is szügséged van rá úgyhogy ezt megcáfolnám!
Csak a képességére..csak arra van szügségem.! Mondta mire lesokkolódtam és egy pillanatra döntésképtelenné váltam

Pár másodperc gondolkodás után ismét megszólaltam egy nyugottabb hanglejtésben.
Hát jó.. Lelépek innen.
Tessék? Komolyan feladod? Akkor indulhatsz is a-
De előtte el akarok köszönni tőle! Tettem le a kezem
Tch.. Hú de érzelgős.. Legyen, de ne húzd sokáig mert nekem is dolgom van! Mondta ahogy elengedte végre mizukot

Pár perc után ahogy felült kábultan és kétségbeesve nézett tám, majd emlékezett arra amit az előtt mondtam és pár könnycsepp szökött a szemébe.
Na kezdj már bele, mert nem fogom hagyni befejezni!
KUSSOLJ! Huh..Mizuko.! Én..nagyon sajnálom hogy ezt teszem..! De nincs más választásom! Emlékezz arra, amit az edzésen kitaláltunk! Rohadt menő volt amikor győztünk és mindenki imádott téged!..Én is imádni foglak örökké... Mondtam halkan a szemébe nézve.
Csak majd JUSSON ESZEDBE.. Bizonyára olyan SIKERES leszel a jövőben! Szóval ég veled.! Köszöntem el bizonyos szavakat kiemelve észrevétlenül a mondatban miközben a kezét figyeltem és vártam felfogta e amit üzenni próbáltam neki
Na mit bámulsz még? Menj már! Ordított rám a nő egyre idegesebben
Ég veled Bakugou..köszönöm hogy fontos voltam neked.. Mondta halkan ahogy megrázga egy pillanatra a kezét.
Ahogy odanéztem láttam hogy próbálta egy irányba terelni a füstöt a kezéből észrevétlenül, de már egyre nagyobb volt a füstfelhő. Már csak azt kellett biztosra tudnom hogy gáz e vagy füst..
Akkor indulj. Mondta a nő ahogy odajöttek ketten mellém én megragadták a karom majd elinduktak velem a folyosó felé
Akkor viszlát füstös! Néztem vissza rá figyelve az utolsó esélyünket
Ahogy kimondtam a becenevét bólintott egyet üzenvén mindenhová eljuttatta a gázt
Ahogy láttam hirtelen kirántottam a karom a szorításból és lehajoltam a földre a gázcsóvához
VÁRJ! MIT MŰVELSZ? HUH?! MEG AKARTOK HALNI?!
Kiáltott rám a rémült anyja
Enyivel nem lehet elintézni a lányod! Bakugou! Kiáltott utána rám gyorsan.

Azonnal berobbantottam a fonalat majd egy másodperc múlva az egész szoba lángokban állt. A robbanás ereje ellökött hátra és mikor felkeltem hatalmas füst volt a légtérben. Sípolt a fülem ezért szinte semmit sem halottam de nem is volt mit. Ahogy szétnéztem ketten eltűntek és mindenki a földön hevert kiütve.

𝗦𝘇𝘂̈𝗿𝗸𝗲 𝘀𝘇𝗶𝘃𝗮́𝗿𝘃𝗮́𝗻𝘆 (Mha ff/OC+Bakugou)Where stories live. Discover now