Miután ezt megbeszéltük, számomra továbbra is kissé idegesítő volt bárkinek is a jelenléte. Bár ezt Bakugou próbálta oldani, azt nem vette számításba hogy ő is irritált néha. Eltelt kb egy hónap és kezdtek bele törődni a többiek hogy bármi is lesz köztünk. Érdekes módon mintha egyre kevésbé lenne őszinte az a gonosz nevetése Bakugoubak mikor szóba hozom ezt a témát. Pedig csakis ezért viselem el..azthiszem..
Bár nem mondom, hogy ilyen mozgalmas és egyben idegesítő hónapom még nem volt. Mivel úgyis sokat tud már rólam gondoltam valamennyire megnyílok neki, hiszen már baráti szinten voltunk. Bár ezt nem pont így terveztem főleg miután megadta a számát. (Ezt is csak azért tette mert belekeveredtem pár kellemetlen helyzetbe a kontaktlencsémel kapcsolatban és csak ő segíthetett TnT)
Jó reggelt Mizuko! Köszönt Uraraka ahogy kiléptem reggel a konyhába
Jó reggel-
Már fel is keltél füstöske? Még nem állok készen hogy egész nap bámuljam a képed! Szakított félbe Bakugou a szokásos reggeli ,,köszöntésével"
Neked nem szóltam!
Valami csoda folytán egy bofogadó közösségbe keveredtem, így kiélveztem minden percet a koliban. A suliba már más volt a helyzet kissé. Természetesen nem úsztam meg a kötekedőket, és miután a képességemről is tudtak abba is bele tudtak kötni.
Szóval a második félévben voltam egy újabb bentlakásos suliban, furcsa módon de barátokkal, elfogadhatóbb tanárokkal és egy idegbeteg sündisznóval a hátamon aki mindenben kioktat. A nap végére teljesen kifáradtam és mivel ilyenkor ki kell eresztenen a szó szerinti gőzt kitaláltam egy jó módszert rá. Tehát ha például cigiznék képes lennék cigaretta füstöt is előállítani, vagy kábító gázhoz valamilyen füvet kell egyszer kipróbálnom és megjegyzi a szervezetem az előállításához. Ezen már túlvagyok, ezért tudtam kábító hatású gázzal támadni az edzéseken.
Kipróbáltam más ízesítőkkel, vagy illatosítókkal és a vaníliás illatosító bevált. Igaz hogy meg kelett ennem belőle egy kis darabot de áttudom változtatni vanília illatú füstölővé a szokásos füstöt amikor ideges vagyok.
Tehát ahogy hazamentem az egész szoba úszott a vaníliás illatban. Nem volt a kedvencem de legalább nem kapott senki füstmérgezést ha belépett hozzám..Hé Mizuk...Mi a franc ez a vanília szag?? Rontott be Bakugou hirtelen hozzám
Rászoknál a kopogásra? Amúgy meg már mondtam hogy ki kell engednem az egész napos felgyülemlett cuccot bennem, és kicseréltem vaníliás illatosítóra hogy ne kapjon senki füstmérgezést..
De ahoz megkell en..jesszus Mizuko komolyan vaníliás illatosítót ettél?!
Tudnád még mi mást.. Amúgy mit akarsz? Álltam fel az asztaltól
Most lesz a fél éves ,,látás felmérés" az osztállyal
Dehát annak nem év végén kéne lennie?
De..de Uraraka miatt félév előttre sürgették az elsőt és így mostanra járt le a félév.. Én persze nem megyek, de téged elküldelek!
Mivan Bakugou?! Mi az hogy te nem jössz, engem meg beküldesz?! Egy, ne parancsolgass! Kettő, ha nem jössz azthiszik nem mered bevállalni hogy látod a színeket! Nincs elég bajunk? Ez kéne még..
Én sose megyek..
Hogy?
Úgy hogy..hogy ez egy hülyeség ezért nem megyek.!
De ez most más!..aghj..franc.! Akkor ne gyere nekem mindegy.Aztán Bakugou tényleg nem jött. Az osztály teremben volt, és igazából csak beszélgetésből meg kérdezgetésből állt az egész. Ezt minden iskolában megcsinálják az osztályok akik hisznek benne, időtöltésnek meg programnak is jó. Ha persze beavatnak a buliba. Nem akartam a középpontban lenni de kissé bunkóság letudni egy kérdéssel, amire igennel vagy nemmel lehet válaszolni..
A vége felé szóba jött Bakugou hogy megint nincs, de ennyit foglalkoztak vele is. A gyűlés végére még mindig csak Uraraka volt biztos bár Jirounál kérdőjel van mert nem mert sokat beszélni a témáról.
Nem mondom hogy nem működik ez a szerelem dolog, de biztos van más módja is hogy rendbejöjjön a szemünk...vagy ha nincs akkor én örökre így maradok..Ahogy hazaértem ledőltem az ágyra de pár perc múlva megcsörrent a telóm.
Miután ezt is letárgyaltuk mivel holnap suli volt és elég fáradt voltam ledőltem aludni. Ahogy felkeltem késésben voltam. Gyorsan felugrottam az ágyban és kerestem a pár ruhám között valamit mára majd az utolsó lépésekben betettem a kontaktlencsém. Kisiettem a folyosóra ami teljesen üres volt. Amíg a sulihoz értem senkivel sem találkoztam de azt gondoltam nagyon elcsúztam az időben. Mikor bementem mindenki az osztályban volt és a tanár is késett még. Mindenki ignorált valamiért de hozzá voltam szokva már. A szünetben sem szólt hozzám senki és valamiért Bakugou is hiányzott, pedig vele minden szünetben tudtam veszekedni.
Hé Mizuko! Szólított meg hátulról valaki
Oh..Todo..roki, igaz?
Igen, még nem nagyon beszéltünk. Mosolyodott el
Mit szeretnél?
Tudod..lesz hétvégén egy sulis bál. Ilyen év végi tudod
Bál? Mostmár tudok róla
Elterveztél jönni? Vagy más dolgod lesz?
Időm lenne de nem szoktam bálokra járkáni. Húztam össze magam
És..eljönnél velem?
MI? Öhm..
Tudod..sok mindenkinek felkeltetted az érdeklődését..vannak pletykák is hogy színhozó vagy, de én egyenlőre csak a hajad látom pontosan feketének. Nevette el a végét
Szóval..most találkoztunk először de..menjek el veled egy bálba?! Hadjál már kérlek..
Hmm..csak nem Bakugoura vársz?
Kire várok??
Tudom hogy jóba vagytok..elmondott nekem deku egy titkot amit nem kellene neked elárulnom..
*Baszki már az is baj ha jóba vagyok valakivel.?* de akkor ne mond el, mert nincs kedvem emiatt bajba kerülni..
De el kell. Tolt neki a folyosó falának hirtelen
Lehet nem tűnt fel, de Bakugou látja a színeket. Már egy jó ideje, és ráadásul te hoztad meg neki a színeket!
Mi..az nem lehet..dehisz-
De..nála ez a szerelem dolog egész máshogy jön ki..például annál undokabb vagy bunkóbb, tehát mindennek az ellentéte kétszeresen.. Tehát nem tartom jó ötletnek vele menni a bálba
Ez baromság..
Miért gondolod ez-
Mert az ő ötlete volt az egész hogy legyünk jóba, hogy ne higgyenek rólunk semmit, és már valamennyire ismerem is, úgyhogy ez baromság! Nem lehet csak úgy belém szeret- Hirtelen elkaptam a mondatot ahogy eszembe jutott hogy már az első találkozásunkor is elég bukó volt és azóta még jobban az..
Ez nem igaz..ez nem igaz..ez nem igaz..! Toltam el magam a faltól majd elszaladtam valahova. Valami helyre elbújni..ahol senki se zavarhat meg..Azt se tudtam mit mondjak..nem akartam elhinni.. Összekucorodtam az egyik folyosó fala mögött és a pánikroham szélén álltam, mikor valaki megbögdöste a vállam és ahogy felemeltem a fejem az osztály teremben találtam magam. Csak bealudtam órán..
Szörnyű álom volt..ez az egyik legnagyobb félelmem..ha valaki belém szeret, és ha valaki megtudja múltam..Hé, Mizuko fel vagy? Az előbb elaludtál. Szólt a bal oldalamról Uararaka
Na igen..neki is könnyű már..meg alapból nem akadályozza semmiben a képessége vagy hasonló..
Jah..csak elég fáradt vagyok.. Nyögtem vissza suttogva ahogy felemeltem a fejem a padról. Ahogy észhez tértem és realizáltam hogy földrajz órán ülök az előttem ülő tüskés hajú hátra dobott egy papír fecnit._________________________________________
NE ALUDJ BE TÖBBET ÓRÁN MERT AZ ELŐBB IS ELKEZDETT VALAMI FÜST SZERŰSÉG JÖNNI BELŐLED FÜSTÖSKE
-B
_________________________________________*baszki..!* Összegyűrtem a levelet és a padba dobtam.
Órák után mivel fáradt voltam elég sokáig elhúzódott a pakolásom így azt gondoltam egyedül leszek már a suliban. A lencsém nem volt időm reggel rendesen megtisztítani és kezdte szúrni a szemem ezért kivettem. Ahogy kinyitottam a terem ajtót viszont nekicsapódott valakinek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗦𝘇𝘂̈𝗿𝗸𝗲 𝘀𝘇𝗶𝘃𝗮́𝗿𝘃𝗮́𝗻𝘆 (Mha ff/OC+Bakugou)
RastgeleEgy olyan világban élünk, ahol egyesek szerint nem léteznek színek, egyesek szerint csak kivételesek láthatják, egyesek szerint pedig onnantól látod szinesen a világot miután megpillantottad a ,,nagy Ő-t". Viszont egyiknek sincs tényleges magyarázat...